Gå til innhold

Ooops we did it again


Mazilla

Anbefalte innlegg

På vår Emmaljunga kan både bagen og sportsdelen snues begge veier. Bagen vår kan gynge når den står på gulvet men er kanskje ikke det Belle mente. Vogna deres ser veldig lett ut :) Sikkert lettere enn vår.

Hvor langt på vei er du nå? :)

Ha en fin dag! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, ikke sånn jeg mente. Sportsdelen er helt fast, dvs at ryggen ikke kan reguleres uavhengig av setet. Du vipper hele sportsdelen ned og opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rekker nesten ikke å tenke over at jeg er gravid for tida, så jeg glemmer visst denne boka litt.. Men det er jo bare en fordel, for da flyr jo dagene uten at jeg til enhver tid vet hvor mange uker og dager jeg er på vei. Sist hadde jeg full oversikt til enhver tid.... :fnise:

Gleder meg til magen blir ordentlig gravidmage, og ikke bare småfeit og rar. Og ikke minst gleder jeg meg til å kjenne liv inni der igjen! :rodmer: Har nesten glemt hvordan det føles, husker bare at det var veldig koselig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oisann! :fnise: Jeg er 12 uker til fredag etter mine beregninger, i morgen i følge legen. Med andre ord ca 12! :jepp:

Formen er såpass god at jeg nesten blir nervøs.. :sjenert: Kvalmen og trøttheten er så godt som borte. Det eneste som plager meg nå, er div matvarer jeg ikke takler. Blir nesten redd for at hele svangerskapet bare er noe jeg innbiller meg! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner følelsen. Har bare ømme pupper, that's it. Kan det ikke skje et eller annet som gjør at jeg skjønner at jeg er gravid da? Skulle nesten ønske alle gravide fikk UL en dag i uka de første 14 ukene eller noe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Så godt å høre at formen er så mye bedre, til tross for at det skaper bekymringer om innbildt svangerskap! :ler: Så lenge du ikke begynner å bli overbeskyttende overfor bamser (eller fiskekaker som en hund hjemme passet på) så tror jeg det går fint! :jepp:

Ha en strålende dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra godformen er tilbake!

Hadde ikke du begynt å få en liten mage du også? Og med de hormonsvingningene som har vært, så kan jo ikke det her være innbilte greier :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du sier noe! Jo, har vel blitt litt lubben.. men det kan jo like gjerne skyldes potetstappekaker! :hoho:

Humørsvingningene er kanskje vanskeligere å bortforklare... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var faktisk littegrann redd for at jeg bare innbilte meg at jeg var gravid hele svangerskapet. Selv etter diverse ul-er og med masse bevegelse og svær mage. Koko...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var faktisk littegrann redd for at jeg bare innbilte meg at jeg var gravid hele svangerskapet. Selv etter diverse ul-er og med masse bevegelse og svær mage. Koko...

:fnise: Jeg også. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg og frem til ordinær UL i uke 19, siden jeg ikke hadde UL tidligere. Hadde jo symptomer før da, men det kunne jo være innbilning :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag morges kjente jeg et mykt lite dult i magen som minnet om et bittelite spark. Trodde det var altfor tidlig, selv om andregangsfødende vet hvordan det føles. Etter å ha googla litt ser jeg at det ikke er helt uvanlig å kjenne noe så tidlig, så det er en ørliten sjanse for at det faktisk var det jeg kjente! :daane::hjerte:

12+1 i dag forresten. Glemte visst å feire i går! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå, så koselig at du (kanskje) kjenner minien :strix: Da er det hvertfall ikke noe du innbiller deg :fnise: Når kjente du liv første gangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...