Gå til innhold

Ooops we did it again


Mazilla

Anbefalte innlegg

Hadde det sånn jeg og tidligere i dette svangerskapet. Men har slitt med matlysten ca hele tiden selv om jeg knapt har vært kvalm.

Ha en fin søndag! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er som å lese om meg selv om dagen :fnise:. Utmattet og med supersær nese.

Kjære hadde disket opp kalkunfilet på søndag, skulle spises sammen med lillesøster og samboer. I det jeg går forbi kjøkkenet flommer det inn en bølge av kvalme fordi jeg lukter så mye hvitløk.

Kjære hadde ikke puttet på noe hvitløk, så han skjønte ingenting! :klo: men fileten var forhåndsmarinert.

Ingen av de andre merka noe.. :erter: Jeg måtte legge meg nedpå for å stilne kvalmen mens lukta "sank".

Endret av TuttaV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe jeg har også kjent noen lukter som ikke var der :P En periode klarte jeg hverken lukten og tanken på svinekjøtt, og likte ikke å være på kjøkkenet fordi jeg innbilte meg at alt der luktet svinekjøtt :fnise: Kanskje du bare har fått en superluktesans ;)

Hvordan går det Mazilla? :)

Endret av Yesterday
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det så som så, for å være helt ærlig ;)

Kvalmen er fortsatt plagsom. Har mistet matlysten, men prøver å tvinge meg selv til å få i meg noe. Lager omelett til meg og S nå, håper det smaker :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix::hoppe::danser: Gratulerer!!!! :hoppe::danser::strix:

Og dere som var her nettopp uten å si noe!!! Men skjønner jo det ettersom det ikke er offentlig enda :)

Heretter skal jeg virkelig være oftere på KG :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synd det med kvalmen :( Håper omeletten ble bra! Sist jeg lagde det så ble den svidd :P

Omeletten ble bra! :tommelsmil:

:strix::hoppe::danser: Gratulerer!!!! :hoppe::danser::strix:

Og dere som var her nettopp uten å si noe!!! Men skjønner jo det ettersom det ikke er offentlig enda :)

Heretter skal jeg virkelig være oftere på KG :) :) :)

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på første svangerskapskontroll. Litt artig å se en ny side av legen min. Vanligvis er han veldig seriøs og profesjonell, mens nå spøker og ler han. Helt tydelig at han synes det er koselig med sånne timer mellom alle de "syke og svake" pasientene.. :fnise:

Alt fint hittil, men det skulle vel bare mangle. Gjorde jo ikke stort annet enn å sjekke blodtrykk og vekt og fylle ut helsekortet for gravide, pluss at han spurte en del om forrige svangerskap. Han skulle sende melding til sykehuset så jeg kan få innkalling til ordinær ultralyd. Etterpå gikk jeg innom helsestasjonen og fikk satt opp jordmortime om en måned :)

Føler meg litt mer "gravid på ordentlig" nå som jeg har helsekortet.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte meg og mer gravid etter første legetimen, da ble det liksom bekreftet og ikke bare noe jeg innbilte meg :P Selv om jeg etterpå begynte litt å lure om det virkelig var sant :fnise: Syns at alle de kontrollene er spennende, gleder meg hver gang!

8 uker :danse: God helg! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener! Selv om legen forsåvidt bare har mitt ord på at jeg faktisk er gravid, for jeg har jo ikke tatt noen test der ;)

Vi lurer på om vi skal si det til våre nærmeste familier snart, men jeg synes sånt er så ubehagelig... Synes det er ekkelt å fortelle foreldrene våre hva vi har drevet med, liksom.. :sjenert: Kanskje vi bare skal droppe å si noe, så ser de det jo av seg selv om en stund! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg ble heller ikke testet, men jeg ser og kjenner at magen er større også spreller det der inne, ja og forresten jeg har vært på UL :fnise:

Ja huff det var litt flaut å si "jeg er gravid" til foreldrene mine, kunne like godt sagt "vi har hatt sex". Haha, skulle tatt seg ut om de måtte gjette seg til det, kanskje du knapt får mage, og en dag står du på døra deres med en baby i armene som de ikke viste om :fnise: Men du har jo en unge fra før av så du blir sikkert større enn sist ;) Hvordan var det å si i fra sist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke helt å si ifra sist heller... Vi bodde i Trondheim, men skulle i bryllup og kom hjem med fly. SAS rota bort den ene kofferten vår, så da vi kom til mamma sa jeg "håper ikke det er den kofferten med folaten som er borte, vil jo ikke at den derre ungen skal få ryggmargsbrokk". Jada, sånn fikk hun vite at hun skulle bli bestemor... :sjenert::flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skratte: for en måte å si det på!

:hoppe: for 8 uker i dag. Lett å følge med på dine ukesskifter når vi skifter på samme dag :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, ting går ikke alltid som planlagt. Morsom historie i ettertid da :)

Hurra for åtte uker :hoppendeglad: Fikk ikke lov å komme til legen før jeg er 12 uker på vei jeg, og det føles dom en liten evighet til. Men jeg får hvertfall bekrefta om det er no inni der før det da. Du skulle ikke på tidlig UL? Koselig at legen syns det er ålreit med svangerskapskontroll da. Han er vel vant til å høre på sutring og klaging og syns det er moro med noe som bare er positivt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke planer om noen tidlig UL nei. Tror man er litt mer avslappa andre gang... ;) Sist var jeg på UL i uke 10 og 13, og kunne nesten ikke vente, mens nå er det egentlig helt greit at det er en stund til. Kjenner jo på kroppen at det er noe på gang. Men såklart - hadde jeg fått det gratis, sånn som sist, så hadde jeg nok stilt opp! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Neferet

Haha, fantastisk måte å fortelle nyheten til den kommende bestemor! :fnise: Blir det vår tur noengang, så er det jo litt annerledes, da er jo strengt tatt det vi gjør på soverommet irrelevant :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle være litt mer på forrige kommentaren :sjenert:

Flott måte å fortele om graviditeten på :Nikke:

Heldige oss som ikke trenger å si at vi har sex, noen fordeler må det være når det er legene og bioingeniørene som gjør jobben :gjeipe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...