Gå til innhold

Ooops we did it again


Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg tenker også at man nok er mer avslappet når man har vært gjennom det en gang før. Er kanskje litt lettere å tro på det når man kjenner igjen ting fra forrige gang ja :)

Håper du har en fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helga er grei den. Har hatt to ekstra unger i natt, men de har reist igjen nå, og tatt med seg S. Vi gjør oss klare til bryllup, og jeg har heldigvis funnet et middel som demper kvalmen litt: Peppermyntepastiller/tabletter.

Håper hold-in-strømpebuksa gjør susen til kvelden, for jeg blir veldig oppblåst om kveldene for tida. Får begrense kullsyreinntaket også, så går det nok bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde mamma og broren min til middag. Jeg var helt dårlig hele tida, for jeg følte at vi burde si det, men jeg klarte det ikke. Prøvde å hinte til han godeste, men han sa til slutt bare "hvorfor ser du så rart på meg? Har jeg gjort noe galt?".. Jeg svarte "jeg tenkte bare du kunne si det jeg ikke har lyst til", og så sa han det.. :flau:

Etterpå ringte han til foreldrene sine. Han ringte til faren, siden de er i utlandet for øyeblikket og han har mobil som jobben betaler. Svigerfar svarte bare "snakk med mamma", og så sendte han mobilen videre til svigermor. :hoho:

Så ringte jeg pappa og sa "Vi skal ha en unge til, men det har du vel skjønt allerede". Men det hadde han visst ikke... Jeg var helt overbevist over at han hadde skjønt det, siden jeg hadde et par anledninger tidligere i sommer hvor jeg ikke drakk, men han hadde visst ikke tenkt i de baner engang..

Alle ble veldig glade da :)

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner meg i gjen i det første du skrev. Vi satt på en restaurant og spiste med mine foreldre og jeg var kjempe nervøs hele tiden fordi vi skulle si det. Men fordi det var så tett mellom bordene så turte jeg ikke si det, ville ikke at hele restauranten skulle høre det og mamma sin reaksjon :P Så jeg sa det på utsiden når vi var ferdig, ute på gata av alle plasser :P

Er veldig spesielt å si noe sånt, regner med at alle ble glade for dere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twelve12

Så gøy at besteforeldrene vet det nå. Da kan man senke skuldrene og ikke være redd for at man skal røpe seg eller noe sånt. :)

Du må skaffe deg en sånn tikker snart da, så vi klarer å holde styr på hvor langt du er på vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh joy, for en dag! :daane:

Har hatt absolutt null energi, så takk og pris for at barnehagen har åpna igjen.. Etter at jeg hadde levert S, dro jeg hjem og sov. Våkna av mobilen, men klarte ikke å karre meg lenger enn til sofaen etterpå. Løfta ikke en finger før klokka var 14! :overrasket:

Kvalmen har også nådd nye høyder i dag. Kjøtt frister absolutt ikke for tida, så mens de andre spiste kyllingfilet, satt jeg der med litt pasta med saus. Det fikk jeg betale for i kveld, da var jeg ikke bare kvalm, men også skrubbsulten. Selvfølgelig var det tomt i kjøleskapet etter at jeg ikke har handla på noen dager, så jeg endte med å lage en suppepose. Han godeste skulle hjelpe meg, men han var så tafatt at jeg endte med å storme ut i raseri... :flau: Jeg tok til vettet, og tusla inn igjen etter ett minutts tid. Han var like rolig, og kommenterte bare tørt at "sånn gjorde du et par ganger sist du var gravid også"... :rolleyes:

Hjelpe meg, for en dag! Trøtthet, kvalme og hormoner, ingen tvil om at det er noe på gang i kroppen ihvertfall! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt treig av meg... men gratulerer så mye!! :hoppe::klemmer:

Kjekt at nærmeste familie er informert, tenker de gleder seg :) Ellers så høres det i allefall ikke ut som det er noen tvil om at du er gravid :ler: Bra mannen din tar det med fatning da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan og bli pottesur når jeg er sulten, lavt blodsukke og gravidhormoner er ikke en bra kombinasjon :fnise: I begynnelsen var samboer ganske tafatt til det han og, mens nå passer han veldig på at jeg spiser, nesten for mye :)

Håper det går bedre i dag! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...