Gå til innhold

Ooops we did it again


Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å ja, genseren! :nigo:

Vi kjørte på, og troppet spent opp i bursdagen. Vi var først, så det var bare besteforeldrene mine som var der. Bestemor leste til og med "storesøster" høyt uten å legge merke til det.. :hoho: Etter litt hinting fant de ut av det, og ble veldig glade. Etter hvert dukket resten av slekta opp. Den første som oppdaget det, var faktisk min 27 år gamle fetter! :ler:

Alt i alt vanket det mange gratulasjoner og gode ønsker, og bestefar ble så rørt at han måtte få bestemor til å "takke for gleden" da vi skulle reise ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med rørt bestefar :) Og at resten av slekta ble så glade da selvfølgelig. Sikkert l itt deilig å slippe og holde det hemmelig lenger også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig koselig :) Bestefar har blitt så lettrørt med årene, så han slet litt med å holde tårene tilbake. Mest fordi han ble så glad for at S ikke skulle forbli enebarn. Det var nemlig han, og han har alltid savnet søsken :)

Nå har vi faktisk vært en tur på Barnas Hus for å se på vogn. Tror vi har landet på en som passer våre kriterier godt! :lur: Må bare google og lese og sjekke og tenke og og og...... Har jo ikke akkurat dårlig tid, heldigvis! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Babyjogger city versa GT :) Den er lett, tar liten plass sammenlagt, har vendbar sittedel, håndbrems og god kalesje og er god å trille :) Får greit plass til den i bilen sammen med city minien vi har nå :) Eneste minuset jeg kan komme på i farta er at sittedelen var litt kort. Vi testet S i den, og hun passet såvidt. Men innen minsten er like stor bruker vi nok bare city minien uansett :)

Elsker babyjoggers sammenleggingspatent, og denne virker minst like bra som city minien :)

Sist hadde vi emmaljunga city cross og var veldig fornøyde, men nå synes jeg den er stor og tung.. :fnise: Nå har jeg dessuten bil, og er derfor ikke like avhengig av å kunne trille uansett vær og føreforhold ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det egentlig å legge den sammen med en stor vinterpose inni? Må man ikke da ta ut posen først, eller går det greit å ha den inni??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du ? Er det noen bager som kan det? Sånne softbag-greier det da? Her er jeg på tynn is, som du kanskje skjønner! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cypress skrev "Hvordan er det egentlig å legge den sammen med en stor vinterpose inni?" Men da misforstod jeg sikkert, vet ikke hva hun mente :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Regner med det er sammenlegging av sportsdelen med vinterpose i som er spørsmålet til cypress. Ikke bagdelen.

Så dere går for to vogner altså...

Har helt mot søskenvogn jeg, slik at det er mulig for én å forflytte begge to. Men S begynner kanskje å bli såpass stor at hun kan gå et lite strekke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun er jo nesten 3 når hun blir storesøster, så vi satser på å klare oss uten søskenvogn. Jeg tenker at hvis jeg skal forflytte begge to på egenhånd og S absolutt må sitte i vogn, så kan jeg ta babyen i bæresele :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har så lite peiling på vogner at jeg måtte google vogna før jeg kunne uttale meg :plystre:

Men den ser jo kjempeprakrisk ut :jepp: Og har igrunn de kvalitetene jeg mener er viktig til en barnevogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo skrevet det før, men en venninne har den vognen og hun er superfornøyd. Og sportsdelen til den er sånn som du vipper, ikke sant? Vi har jo det på vår Bugaboo, og jentene mine har aldri sovet så godt noe annet sted som der. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så lite peiling på vogner at jeg måtte google vogna før jeg kunne uttale meg :plystre:

Men den ser jo kjempeprakrisk ut :jepp: Og har igrunn de kvalitetene jeg mener er viktig til en barnevogn.

Ja, jeg synes også at den har mange gode kvaliteter. Vi vil f.eks ha en sportsdel som kan vendes mot oss, og det er det i grunnen ikke altfor mange vogner som kan! :)

Jeg har jo skrevet det før, men en venninne har den vognen og hun er superfornøyd. Og sportsdelen til den er sånn som du vipper, ikke sant? Vi har jo det på vår Bugaboo, og jentene mine har aldri sovet så godt noe annet sted som der. :jepp:

Så bra at hun er fornøyd! Jeg kjenner ingen som har den, men har lest "alt" som er å finne, og tror fortsatt det er vogna for oss. Godt å høre om "ekte folk" som liker den også, ikke bare random forumfolk! :hoho: Sportsdel som vipper? :klo: Ikke heeelt sikker på hva du mener med akkurat det.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...