Gå til innhold

Ooops we did it again


Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så koselig at dere følger med! :)

I kveld fant plutselig puppene mine ut at de skulle blåse seg opp, eller det føles ihvertfall sånn.. Ja ja, det gjør ingenting om de vokser en størrelse eller to! :hoho:

Ellers skulle jeg til å si at trøttheten er på retur, men så kom jeg på at energinivået mitt har vært meget lavt i dag, og at jeg sov en time rundt barnetv-tid... Apropos det: God natt! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått opp to cup-størrelser etter jeg ble gravid, samboer er veldig fornøyd med det :fnise:

Håper du får en fin onsdag! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her også er brystforstørrelsen tatt vel i mot :fnise: var ikke så mye igjen etter ammingene, så kjekt å få litt fyll igjen :rolleyes:

Håper du sov godt i natt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natta var grei, og onsdagen har vært like så. Har vært på jobb i barnehage i dag, så jeg kjenner det var deilig at han godeste tok med seg S på en liten sykkeltur nå... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :) Du har enda 30 uker igjen å følge med på, så her er det ikke for sent å bli med! ;)

I dag kom innkallingen til ordinær ultralyd. Fikk time mens vi er på Kypros, så jeg måtte bytte den. Fikk ny time 23. oktober. Gleder meg! :hoppe: Da er jeg 19+5. Det er vel ikke for sent..? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I ettermiddag skal vi i bursdag til min bestefar, og store deler av familien på den sida kommer. Lurer på om S skal få innvie genseren sin, eller om det er for tidlig.. Jeg er jo 10 uker på vei i morgen, så den største abortrisikoen har vel avtatt? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes hun kan innvie genseren :) Tenker som deg at nå er sjansen så liten at den nesten ikke blir mindre hele svangerskapet, og da syns jeg det er greit å si det til alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det var for sent for UL da så hadde de jo sagt det, er mange som har UL i uke 19, jeg hadde på dagen 19+1.

Hvis dere har lyst å ha den gensern på så gjør det, gjør det som føles rett for dere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultralyd mellom uke 17 - 19 er det som er vanlig, så da er uke 19 helt i orden :Nikke:

Jeg syns du skal gå for genseren jeg :jepp: Veldig greit å få sagt det til alle på en gang, så slipper man noe mer fuzz og styr. Husker ikke noen nøyaktige tall, men det er ikke mye risikoen for SA minsker de siste ukene før uke 12 nå... kanskje et par prosent bare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...