Gå til innhold

Ooops we did it again


Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var ute en liten tur nå i formiddag, og da jeg kom hjem var veien sperret av asfaltarbeider, så jeg måtte parkere laaangt unna. I tillegg bråker det så at det spøker for formiddagsluren min.. :sukk:

Tenk hvis jeg hadde vært hjemme da de begynte, da hadde jeg jo ikke fått henta i barnehagen i dag! Hadde vært fint med et aldri så lite varsel på forhånd.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten sånn som hos oss. Isteden for å sperre inne biler sperret de inne folk i leilighetene sine! Null varsel på forhånd. Smarte folk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe... Tenkte på deg da jeg kom hjem, Yesterday..

Hadde akkurat sovna da han godeste ringte og spurte om jeg kunne flytte bilen. Han hadde blitt ringt av NCC som lurte på om det var hans bil som stod parkert der jeg måtte sette den. De skulle nemlig asfaltere der også.. :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper de har fjerna seg i løpet av den neste halvtimen, for jeg er nødt til å hente i barnehagen. Han godeste rekker det ikke, og jeg er for øyeblikket fanget i eget hjem. Ser for meg at det blir taxi til barnehagen, med regning sendt til NCC.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har gravd opp igjen her :fnise: Men er ikke innestengt denne gangen. Alle bilene står ute i gata hos oss. Skal en rask tur ut nå snart så er spent på om "min plass" er ledig når jeg kommer tilbake. Jeg kan ikke parkere langt unna pga bekkenet :(

Send regninga til de ja! Det hadde jeg gjort, eller om jeg f.eks mistet en legetime så jeg måtte betale for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har mannet meg opp til middag hos svigers med hele slekta, selv om senga egentlig frista mer. Har fått to kjempekomplimenter hittil:

1) "Dere skal ha en til? Synes det begynner å vises..." -begynner? Pleier jeg med andre ord å se så småfeit ut?

2) "Du ser trøtt ut."

Jepp jepp... Det beste er at svigermor har bestemt at S skal overnatte, så vi ikke trenger å reise så tidlig.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, all sympati til deg! Fikk også høre at jeg så sliten ut forrige uke, syns bare ikke det er greit å si. Håper dere får dratt litt tidlig likevel da, ikke noe gøy å være på sånt når man egentlig vil være hjemme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja, er man sliten så er man sliten :( Jeg har i det siste fått høre at jeg ser bedre ut enn tidligere i svangerskapet, men er like sliten, så lurer på hvordan jeg så ut tidligere :P Håper det går bra med tanke på formen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk godjenter! :klemmer:

Vi kom oss avgårde litt over åtte, hjemme en halvtime senere. Så et par episoder av Masterchef Australia før det bar rett i seng. Sov faktisk helt til 9! Pleier alltid å våkne senest 7 selv om vi har barnevakt, så det var vel et tegn på at jeg trengte det... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag skal jeg til legen på svangerskapskontroll. Litt spent på utfallet mtp sykmelding eller ikke, klarer ikke helt å bli klok på hva jeg mener selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tja... Våkner ikke med hodepine hver dag nå, bare annenhver.. Det går greit så lenge jeg ikke gjør så mye, men det skal ingenting til før jeg blir helt utmatta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da virker det jo som om avslapning har hjulpet en del for deg og at du bør ha litt tilpasning/avlastning fremover også... Hvordan gikk det hos legen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...