Gå til innhold

Ooops we did it again


Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Krysser fingrene for det :jepp:

Skal jobbe til 13.30 i dag og 11.30 i morgen, og ha fri fredag. Bør være overkommelig :Nikke:

For øyeblikket sitter jeg uten pc og venter på en kabel. Givende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det helg :nigo:

Fikk henvisning til fysioterapi da jeg var hos legen. Ringte for å få time i dag. De første jeg ringte kunne gi meg time i mars, og ga i tillegg klar beskjed om at det var ingen i byen som hadde kortere enn minst én måneds ventetid. Ringte et annet sted, og fikk time mandag morgen. Jada.... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mars :hakeslepp: Det betyr at folk har gått med på time der i januar, februar og sikkert i mars og, det hadde ikke jeg orket. Bra du fikk time mandag ;)

God helg! :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, bare stiv i skuldrene og nakken, så han ville se om det kunne hjelpe på tensjonshodepinen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg hater å bli massert, så jeg er litt spent og håper hun ikke kommer til å ta på meg... :hoho:

Vi dro på massasje da vi var på bryllupsreise, og det endte nesten med at massøren ville fylle ut avviksskjema fordi jeg visstnok var så anspent... :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er veldig kilen jeg og, men syns ikke at massasje kiler, for da tar de så hardt i. Hard massasje så det gjør vondt er best :fnise:

Null energi jeg og, søvnmangel. God tur da, håper det går bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, hvis de ser hva det er så vil vi vite det. Han godeste orker ikke tenke på navn før vi vet kjønn, og dessuten er det kjekt å vite om vi må på storshopping eller bare koseshopping ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...