Mazilla Skrevet 31. august 2013 Forfatter #161 Del Skrevet 31. august 2013 Husker ikke helt, lurer på om det kan ha vært i uke 15 eller 16 at jeg begynte å lure på om det var det jeg kjente. Merkelig hvor mye jeg har glemt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 31. august 2013 #162 Del Skrevet 31. august 2013 Ja, man hadde jo full kontroll på alle symptomer, tegn og plager sist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. september 2013 Forfatter #163 Del Skrevet 2. september 2013 Var hos jordmor i dag. Hun ville finne hjertelyd, men fant ingenting. Hun henviste meg til ul senere i dag. Jeg var i utgangspunktet ikke bekymra, men ble jo litt engstelig siden hun stressa så Nå tuster jeg bare rundt og venter på at klokka skal bli ul-tid. Kunne reist på jobb og vært der en drøy time, men kan ikke se for meg at jeg hadde vært særlig effektiv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 2. september 2013 #164 Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Æsj, så kjedelig. Står helt sikkert bra til med lille i magen, men er jo greit å få sjekka det så det ikke er noen tvil Edit: Er det ikke uansett litt tidlig å garantert høre hjertelyden selv om du er andregangs? Endret 2. september 2013 av Doh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 2. september 2013 #165 Del Skrevet 2. september 2013 Jeg tør påstå at alt er bra selv om hun ikke fant hjertelyd. Forstår at du er bekymra, men det er jo veldig tidlig å finne hjertelyd utenpå magen enda synes jeg. Med A presiserte legen min veldig tydelig at om hun ikke fant hjertelyd trengte det ikke bety noe som helst, og dette var i uke 14. Men det er godt du får en ekstra sjekk. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. september 2013 Forfatter #166 Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Ja nemlig, derfor ble jeg litt overraska over jordmora og hennes reaksjon! Men sier ikke nei takk til en impuls-ul altså! Endret 2. september 2013 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 2. september 2013 #167 Del Skrevet 2. september 2013 Krysser fingrene for at alt er ok!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 2. september 2013 #168 Del Skrevet 2. september 2013 Tipper at det bare er for tidlig å finne hjertelyden og at alt er i orden, jeg hadde heller ikke sagt nei til en ekstra UL *krysser alt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. september 2013 Forfatter #169 Del Skrevet 2. september 2013 Jeg har nå tre fine, nye bilder til familiealbumet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 2. september 2013 #170 Del Skrevet 2. september 2013 Så bra Kan tenke meg at det var litt ekstra koselig å hilse på mageboeren denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 2. september 2013 #171 Del Skrevet 2. september 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 2. september 2013 #172 Del Skrevet 2. september 2013 Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. september 2013 #173 Del Skrevet 2. september 2013 Hurra for bilder til familiealbumet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 2. september 2013 #174 Del Skrevet 2. september 2013 Tullejordmor som skaper stress , men superkos med innblikk og nye bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 3. september 2013 #175 Del Skrevet 3. september 2013 Så bra at alt står fint til i magen Tror jeg også hadde syntes tiden gikk altfor sakte om jeg fikk en tilsvarende opplevelse, men godt du fikk sjekket opp i det og slått deg til ro med at alt er bra i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. september 2013 Forfatter #176 Del Skrevet 4. september 2013 Veldig glad for å ha fått ro i sjela Nå fant jeg nettopp frem mammabuksene mine fra sist. Utrolig komfortabelt sammenliknet med stadig strammere dongeribukser, med knappen rett over minibabymagen! Måtte tyne meg inn i nyvaska bukser i dag morges, fysj og fy.. Takke meg til mammabukser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. september 2013 #177 Del Skrevet 5. september 2013 Hurra For en uproff JM, min lyttet etter i uke 12 men som hun sa var det bare fordi jeg hadde vært på ul to dager før så hun ville rett og slett "øve". Hun pleide ikke høre etter før i uke 15/16. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 5. september 2013 #178 Del Skrevet 5. september 2013 Puh, ja mammabukser må til når babykulen begynner å komme! Har brukt mine gamle ca 1 ukes tid nå... Digg! Har tatt en opprydning i skapet og lagt bort alt som ikke er kulevennlig i.o.m. at vi ønsker å ha minst mulig igjen her i nord. Men er ikke så lett å kle kulen syns jeg, når den er så liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. september 2013 Forfatter #179 Del Skrevet 12. september 2013 "Glemmer" stadig vekk at jeg er gravid, så nå er jeg vips på 14 uker! Hvis det fortsetter i denne farta, kommer h*n snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 12. september 2013 #180 Del Skrevet 12. september 2013 Når du er så langt som meg så glemmer du ikke at du er gravid Jeg glemte det selv i blant i begynnelsen, samtidig som jeg i blant tenkte i panikk "Herregud jeg er gravid!". 14 uker ja Tiden går fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå