Gå til innhold

Hvor attraktiv er du på en skala fra 1-10?


Gjest Uglemose

Anbefalte innlegg

Gjest Cloud9

Eh. Jeg får ikke opp den linken til anaface.com på padden, men må man, når man laster opp et bilde, være enig i "Statement of Terms and Conditions of Use"? For hvis man må det, så har du gitt samtykke til:

"you grant us a non-exclusive, transferable, sub-licensable, royalty-free, worldwide license to use any IP content that you post on or in connection with FaceFigure (IP License)."

Eller som jeg synes er litt sånn eeeh:

"From a business perspective, advertising agencies could use Anaface to select models that would have the greatest subconscious appeal to consumers".

http://trueslant.com/KashmirHill/2009/07/01/free-computer-analysis-of-your-beauty-whats-the-catch/

Kan selvfølgelig ta feil, og at dette er rettet på, men når jeg leser sånt, vil jeg ikke engang prøve.

Meg selv, jeg aner ikke hvor jeg er hen engang. Vil kanskje si midt på treet.

Endret av Cloud9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sorry, jeg legger ikke ut bilde av meg selv. Jeg er fornøyd med utseende mitt. Syns ikke at jeg er slående vakker eller noe, og stirrer ikke ekstra på meg selv når jeg går forbi et speil, men får mange fine komplimenter. Om jeg er en 8'er aner jeg ikke! Fordi jeg vet ikke hvilke kriterier som gjelder for å være en 8'er :P har aldri skjønt meg på det å klassifisere mennesker på den måten... Jeg syns mange er veldig fine på sin egen særegne måte.

?? Har du drukket alkohol eller noe? :vetikke:

hmmm, nei jeg har ikke drukket, jeg bare lurte på hvorfor folk ikke legger ut bilde av seg selv? Er de redde for å bli gjenkjent?

Jeg tenker, - om en fremmed hadde spurt om jeg skulle blitt med i en reklamekampanje så ville jeg mest sannsynlig ha sagt nei. Uansett hvor mye penger jeg hadde fått. Unntaket er dersom det var en reklamekampanje for noe jeg trodde på, da ville jeg jeg stilt opp gratis!

Dere da jenter, ville dere blitt avbildet på kvinneguiden dersom dere fikk betalt for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm, nei jeg har ikke drukket, jeg bare lurte på hvorfor folk ikke legger ut bilde av seg selv? Er de redde for å bli gjenkjent?

Jeg tenker, - om en fremmed hadde spurt om jeg skulle blitt med i en reklamekampanje så ville jeg mest sannsynlig ha sagt nei. Uansett hvor mye penger jeg hadde fått. Unntaket er dersom det var en reklamekampanje for noe jeg trodde på, da ville jeg jeg stilt opp gratis!

Dere da jenter, ville dere blitt avbildet på kvinneguiden dersom dere fikk betalt for det?

Hva f..en?? Skjønner fortsatt ikke helt greien. Hvorfor babler du om reklame og betaling?? Det er vel opplagt at man ikke legger ut bilder fordi man ikke ønsker å bli gjenkjent. Noen av oss deler relativt private erfaringer inne på for eksempel seksualitet og samlivsforumet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14abx8j.jpg

Jentene i kategori 1-4 = 1-6 Incels menn ber på sine knær for å være med.

Jentene i kategori 4-8 = Har draget på 99.99% menn.

Jentene i kategori 8-10 = GUDINNER - 1-8 kategori menn\incels vil ofre livet for å bli anerkjent som menneske av disse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva f..en?? Skjønner fortsatt ikke helt greien. Hvorfor babler du om reklame og betaling?? Det er vel opplagt at man ikke legger ut bilder fordi man ikke ønsker å bli gjenkjent. Noen av oss deler relativt private erfaringer inne på for eksempel seksualitet og samlivsforumet.

Er det noen du har gjenkjent siden du er redd for å bli gjenkjent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen du har gjenkjent siden du er redd for å bli gjenkjent?

Du er ganske naiv om du ikke tror det er kjentfolk her inne. Haha, har til og med truffet en fra KG tilfeldig på gaten - bare sett bilder av fyren herfra. Men verre om det er andre veien synes jeg da - var jo mest komisk å møte på hverandre sånn tilfeldig (han visste ikke at det var meg før jeg fortalte det etterpå her inne, hehe).

Jeg er nå i hvert fall her på forumet for å kunne lese og dele ting jeg kanskje ellers ikke slenger rundt med eller diskuterer. Og ja, derfor vil jeg være anonym. Er det virkelig så rart? Er ikke det litt av poenget med et sånt forum som dette?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå i hvert fall her på forumet for å kunne lese og dele ting jeg kanskje ellers ikke slenger rundt med eller diskuterer. Og ja, derfor vil jeg være anonym. Er det virkelig så rart? Er ikke det litt av poenget med et sånt forum som dette?

Jojo, hvis du føler at du kjenner meg etter å ha sett et bilde av meg så må vel du få lov til å tro det...! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jojo, hvis du føler at du kjenner meg etter å ha sett et bilde av meg så må vel du få lov til å tro det...! =)

Haha, du er veldig "goddag mann økseskaft". Har jeg sagt noe om at jeg kjenner deg? Poenget var å understreke at det er en liten verden, og treffer man folk den ene veien, så kan det like gjerne skje den andre veien. Du aner ikke hvor mye kjentfolk jeg snublet over på sukker for eksempel. Litt mer greit der inne da. Jeg vil ikke at venner/familie/kollegaer skal lese diverse ting som står her inne. Ikke fordi det er så ille, men fordi noen ting er litt private.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det bildet du har er av deg selv, så er du ALTFOR kritisk!

Hehe, ja det er meg. Jeg er veldig kritisk til meg selv. Kan være en dårlig egenskap i mange tilfeller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillesiren

Synes selv jeg ligger på en 5-6er. :)

Hm...Må ærlig innrømme at jeg lurer litt på om dette er et tilfelle av litt falsk beskjedenhet, da du faktisk har deg selv som avatar, og tenker at de fleste jenter ikke ville lagt ut bilde av seg selv med mindre de var noelunde fornøyd. Men, dersom du faktisk "ikke vet bedre", så skal du få det svart på hvitt: Du er en veldig pen jente=)!

Kroppen 3, har ikke mellomrom mellom lårene og magen min er ikke flat. Har for lite muskelmasse. Er slank, men kroppen har stort forbedringspotensial. Hendene mine er for store til håndleddene og føttene mine burde vært 38, ikke 39. Og midjen min eksisterer nesten ikke. Ser heller ikke så bra ut i jeans pga. lange bein og null midje.

Ansiktet er 3-4, litt stor nese og jeg er litt blekere i ansiktet enn kroppen. Kunne hatt lengre øyevipper og litt fyldigere lepper. Tennene mine kunne vært noen mm mindre og håret mitt er dessverre krøllete. Sikkert noe symetri som ikke stemmer helt i tillegg. Jeg har litt kjedelig øyenfarge og ser helt jævlig ut fra profil.

En 10 for meg er supermodeller type Victoria secret.

Nå aner jeg ikke hvordan du ser ut, men jeg er temmelig sikker på at du er aaaltfor selvkritisk=) Man må se på helheten og ikke henge seg opp i detaljer som litt stor nese, krøllete hår(!!) eller skostørrelse(??!). Totalpakken kan være gull fordi om ser du;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm...Må ærlig innrømme at jeg lurer litt på om dette er et tilfelle av litt falsk beskjedenhet, da du faktisk har deg selv som avatar, og tenker at de fleste jenter ikke ville lagt ut bilde av seg selv med mindre de var noelunde fornøyd. Men, dersom du faktisk "ikke vet bedre", så skal du få det svart på hvitt: Du er en veldig pen jente=)!

Jeg er verken beskjeden eller falsk beskjeden :) og så er jeg fornøyd med utseendet mitt, tro meg rett. Jeg synes jeg har et helt "normalt" utseende, hvis jeg kan si det sånn. Synes ikke jeg er vakker, men synes jeg er ok å se på. Sånn midt på treet eller noe. Er selvkritisk, ved at jeg ser feilene mine. Men det gjør jo alle. Og takk skal du ha :)

Edit: Vil bruke et bilde av meg selv for å sette ansikt på kommentarene :)

Endret av sandkri01
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Før sykdommen: 7,5

Etter sykdommen: 5.9

Sykdommen? Du mener - før og etter at du mistet håret??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Hm...Må ærlig innrømme at jeg lurer litt på om dette er et tilfelle av litt falsk beskjedenhet, da du faktisk har deg selv som avatar, og tenker at de fleste jenter ikke ville lagt ut bilde av seg selv med mindre de var noelunde fornøyd. Men, dersom du faktisk "ikke vet bedre", så skal du få det svart på hvitt: Du er en veldig pen jente=)!

Nå aner jeg ikke hvordan du ser ut, men jeg er temmelig sikker på at du er aaaltfor selvkritisk=) Man må se på helheten og ikke henge seg opp i detaljer som litt stor nese, krøllete hår(!!) eller skostørrelse(??!). Totalpakken kan være gull fordi om ser du;)

Jeg har også bilde av meg i avataren, men mener jeg fremdels er en 5er fordi jeg ser så ekstremt gjennomsnittlig ut. Jeg har bare alltid hatt meg som avatar.

Men er enig i det du sier til Puravida, hun er nok kjempe pen og lekker, men kan ikke se det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galactica

Hadde noen spurt meg for et par uker siden hadde jeg svart fire. Men etter å ha opplevd en massiv opptur med en fantastisk sementering av personlige egenskaper klarer jeg faktisk å si en åtter. Jeg er faktisk jævlig hot.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...