Gå til innhold

Hvor attraktiv er du på en skala fra 1-10?


Gjest Uglemose

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror vel jeg er 7-8 sånn overall :) Kroppen kanskje rundt 6.

Fikk 8,23 på den appen med bilde :P

Synes jeg er ganske pen selv, ville ikke klassifisert meg som stygg.. Har fin hud, søtt ansikt og en grei kropp med timeglassfigur :) Minus er vel tørt flisete hår og noen ekstra kilo på stumpen :P Men ikke noe jeg ikke kan forbedre, er jo tross alt min kropp og jeg er glad i den uansett! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ustelt (som regel) = 6

Stelt (aldri) = 9

Hæ? Er det forskjell på stelte og ustelte menn? :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Calavi

Det kommer nå litt an på om man har gjort en liten innsats eller gitt totalt beng da, men vil si jeg ligger rundt regna på en 6'er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Er det forskjell på stelte og ustelte menn? :klo:

Er vel snakk om de har tatt seg en dusj eller ikke etter jobb, og bytta underbukse? (Altså med eller uten bremsespor).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel snakk om de har tatt seg en dusj eller ikke etter jobb, og bytta underbukse? (Altså med eller uten bremsespor).

Men folk ser jo ikke bremsespor for trusa er av, så jeg forstår det flosshatt(eller fortsatt eller hva det heter) ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes speilbildet mitt viser en gjennomsnittlig mann, altså en 5-er, men samtidig kan jeg nøkternt påstå at jeg har godt over gjennomsnittlig drag på damene. Det er ikke fordi jeg er spesielt sjarmerende og flørtete. Jeg er fornøyd med hvordan jeg ser ut, men jeg mener altså selv at jeg har et gjennomsnittlig utseende. Begrepet "kjekk" er et fullstendig meningsløst ord for meg siden det er subjektivt og brukes om alle typer menn. Komplimentene jeg får går stort sett ut på at jeg er pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Hæ? Er det forskjell på stelte og ustelte menn? :klo:

For de fleste så er det ikke det, men for meg som er ekstremt slaskete så er det det. Det handler for eksempel om barbert/3-dagers/3-ukers skjegg, kort/lang hår, pussede/upussede tenner, klippede/bitte negler.

Poenget er at om jeg hadde interessert meg for mitt eget ytre hadde det blitt veldig bra, men når jeg ikke gjør det, så blir det middelmådig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 år senere...
Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, No1*No1 said:

5

🤣 leste aktiv...

Attraktiv... spørs helt på øyet som ser. Kanskje jeg er en 8 😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freyja Valkyrie skrev (46 minutter siden):

Minus 10.

Tull, det er ikke lov å være under 0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...