Gå til innhold

Hvor attraktiv er du på en skala fra 1-10?


Gjest Uglemose

Anbefalte innlegg

Hei jeg måtte også gjøre det to ganger fordi jeg logga ut, men siden jeg fikk høyre score på annen omgang så gjorde det ikkenoe.

Og jeg fikk lavere score den andre gangen! Blæææh

b6pz52.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og jeg fikk lavere score den andre gangen! Blæææh

b6pz52.png

Eeeh, jeg ser deg jo ikke? Når man er åtter skal man ikke vise seg?

Vi er ikke riyadd i saudi -arabia nå! Hadde vi vært i kandahar eller noe sånt fra sør-afghanistan så skjønner jeg at man tildekker seg. Her må man jo kaste slike hemninger man har i araberland. Det synes i hvertfall jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeh, jeg ser deg jo ikke? Når man er åtter skal man ikke vise seg?

Vi er ikke riyadd i saudi -arabia nå! Hadde vi vært i kandahar eller noe sånt fra sør-afghanistan så skjønner jeg at man tildekker seg. Her må man jo kaste slike hemninger man har i araberland. Det synes i hvertfall jeg!

Det er ikke bare arabere og afghanere som vil bevare nettanonymitet. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare arabere og afghanere som vil bevare nettanonymitet. ;)

Jeg snakker om å dekke til fjeset!

Alle virker som at de er så opptatte av at det er så motbydelig at kvinnene i araberlandene går med burka og dekker til ansiktet sitt. Men når det kommer til stykker så er ikke folk flest keene på å vise trynet sitt bortsett fra sånne som meg som mener at vi ikke har noe å være flau over.

Å dekke til ansiktet sitt araberland er omtrent som å dekke til ansiktet sitt i norge.

Menmen, vil man ikke så selvsagt skal jeg la være spørre mer, jeg bare gjorde meg noen tanker om at kanskje flere hadde blitt lykkelige om vi innførte burka i norge også!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eeeh, jeg ser deg jo ikke? Når man er åtter skal man ikke vise seg?

Vi er ikke riyadd i saudi -arabia nå! Hadde vi vært i kandahar eller noe sånt fra sør-afghanistan så skjønner jeg at man tildekker seg. Her må man jo kaste slike hemninger man har i araberland. Det synes i hvertfall jeg!

Du er ikke en åtter selv om du får åtteognoe på den symetritesten. Haha! Wtf??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke en åtter selv om du får åtteognoe på den symetritesten. Haha! Wtf??

Så du skulle ødelegge den aller siste illusjonen jeg hadde! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du skulle ødelegge den aller siste illusjonen jeg hadde! =)

Haha, det var bare en generell uttalelse. Synes for eksempel Sandkri01 så veldig pen ut på bildet hun lastet opp, hun havnet på syv-tallet. Måtte tilbake å sjekke hva du fikk også, synes du at du er en åtter i forhold til henne? Synes den testen virker litt rar. Mitt bilde er ikke rett forfra engang, men fikk nå høyere tall enn deg også - til tross for "poor horizontal symmetry" og "your moth is to wide for your nose", og "your face is to narrow". Hyggelig å høre liksom. Du fikk skryt for nese:munn, men synes ikke jeg har bredere munn enn du har? Teit test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det var bare en generell uttalelse. Synes for eksempel Sandkri01 så veldig pen ut på bildet hun lastet opp, hun havnet på syv-tallet. Måtte tilbake å sjekke hva du fikk også, synes du at du er en åtter i forhold til henne? Synes den testen virker litt rar. Mitt bilde er ikke rett forfra engang, men fikk nå høyere tall enn deg også - til tross for "poor horizontal symmetry" og "your moth is to wide for your nose", og "your face is to narrow". Hyggelig å høre liksom. Du fikk skryt for nese:munn, men synes ikke jeg har bredere munn enn du har? Teit test.

Testen var jo selvsagt helt dust. Jeg fikk beskjed om at nesa mi var for stor, men jeg trives med nesa mi og jeg er ganske fornøyd med eget utseende uavhengig av hva en symmetri-data sier.'

Sandkri er veldig pen ja, og mer attraktiv enn meg, - jeg er bare fornøyd uansett jeg!

Men jeg har enda ikke sett deg da? Er det ikke du som "ikke legger ut bilder fordi du bare har nakenbilder"?

Legg ut ett med klær på da! og legg gjerne ut bilde av testen i samme slengen! Sånn nå vet du hva du skal gjøre. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes selv jeg ligger på en 5-6er. :)

Hvis det bildet du har er av deg selv, så er du ALTFOR kritisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil karakterisere meg selv som en 5 eller 6`er.

Jeg jobber forøvrig med å skape meg en kropp slik at jeg blir en 7`er :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten Ferny, det er ikke meg selv jeg snakker om når jeg sier åtter, jeg snakker til Chien, det er HUN jeg mener er en åtter? Skjønte du ikke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testen var jo selvsagt helt dust. Jeg fikk beskjed om at nesa mi var for stor, men jeg trives med nesa mi og jeg er ganske fornøyd med eget utseende uavhengig av hva en symmetri-data sier.'

Sandkri er veldig pen ja, og mer attraktiv enn meg, - jeg er bare fornøyd uansett jeg!

Men jeg har enda ikke sett deg da? Er det ikke du som "ikke legger ut bilder fordi du bare har nakenbilder"?

Legg ut ett med klær på da! og legg gjerne ut bilde av testen i samme slengen! Sånn nå vet du hva du skal gjøre. =)

Ojeee, det er meg ja. :ninja:

Og hun er nødvendigvis ikke mer attraktiv enn deg, bare tenke det ble rart å sette henne på tallet under. Du scoret jo over åtte. Så da ville du og være på åttetallet. Ikke lat som noe annet nå!

Haha, viser ikke trynet mitt her inne. ;) Liker å være anonym. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojeee, det er meg ja. :ninja:

Og hun er nødvendigvis ikke mer attraktiv enn deg, bare tenke det ble rart å sette henne på tallet under. Du scoret jo over åtte. Så da ville du og være på åttetallet. Ikke lat som noe annet nå!

Haha, viser ikke trynet mitt her inne. ;) Liker å være anonym. :laugh:

Som sagt, det er ikke meg selv jeg mente var en åtter, jeg har faktisk ikke nevnte det noen sted! Det var chien jeg mente var en åtter, - derfor kunne hun vise seg!

Det var et slags triks for å få henne til å avsløre ansiktet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Som sagt, det er ikke meg selv jeg mente var en åtter, jeg har faktisk ikke nevnte det noen sted! Det var chien jeg mente var en åtter, - derfor kunne hun vise seg!

Det var et slags triks for å få henne til å avsløre ansiktet sitt.

Pfft, indirekte ville du vært en åtter selv. Hvis hun var det. Du vet jo ikke annet enn tallet hennes. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pfft, indirekte ville du vært en åtter selv. Hvis hun var det. Du vet jo ikke annet enn tallet hennes. :opplyser:

Derfor jeg ville se ansiktet hennes.

Årsaken til at jeg synes det er greit å vise fjeset sitt er for å vise mennesker at vi ser alminnelige ut.

Mange mennesker tror alle mennesker er pene og vakre, men det er feil, for mange ser ut som en slask også. (som for eksempel meg som er slank selv om jeg ikke trener).

En annen fordel jeg har er at jeg sjeldent ombestemmer meg så ofte. Når jeg legger ut bilde så lar jeg den ligge for senere lesere også. Det er veldig få mennesker som lar bildet sitt ligge ut noe som jeg ikke har noe vansker med.

Ferny, hvorfor tror du så mange mennesker legger ut bildet av ansiktet og kroppen sin i tre minutter og førtifemsekunder, - og sjeldent lar bildet stå over natta og enda sjeldnere lar bildet stå for alltid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, jeg legger ikke ut bilde av meg selv. Jeg er fornøyd med utseende mitt. Syns ikke at jeg er slående vakker eller noe, og stirrer ikke ekstra på meg selv når jeg går forbi et speil, men får mange fine komplimenter. Om jeg er en 8'er aner jeg ikke! Fordi jeg vet ikke hvilke kriterier som gjelder for å være en 8'er :P har aldri skjønt meg på det å klassifisere mennesker på den måten... Jeg syns mange er veldig fine på sin egen særegne måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor jeg ville se ansiktet hennes.

Årsaken til at jeg synes det er greit å vise fjeset sitt er for å vise mennesker at vi ser alminnelige ut.

Mange mennesker tror alle mennesker er pene og vakre, men det er feil, for mange ser ut som en slask også. (som for eksempel meg som er slank selv om jeg ikke trener).

En annen fordel jeg har er at jeg sjeldent ombestemmer meg så ofte. Når jeg legger ut bilde så lar jeg den ligge for senere lesere også. Det er veldig få mennesker som lar bildet sitt ligge ut noe som jeg ikke har noe vansker med.

Ferny, hvorfor tror du så mange mennesker legger ut bildet av ansiktet og kroppen sin i tre minutter og førtifemsekunder, - og sjeldent lar bildet stå over natta og enda sjeldnere lar bildet stå for alltid?

?? Har du drukket alkohol eller noe? :vetikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...