Gå til innhold

Hvor attraktiv er du på en skala fra 1-10?


Gjest Uglemose

Anbefalte innlegg

Gjest avocadoen

Tjah... Noen syns jeg er pen, og andre syns jeg er ser kjedelig ut, så da blir det vel midt på et sted... 4-6 da.

Tull. Du er veldig kjekk :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tull. Du er veldig kjekk :jepp:

Takk :)

Men det kommer jo helt an på øyet som ser. Det er mange damer som ikke liker den typen utseende som jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha gitt ansiktet mitt en 1'er, men den tingen gav meg 8.18 ut av 10. Den siden er teit.

Den gikk jo kun på symmetri. Jeg fikk 7.4 og den fortalte meg om masse feil jeg hadde i tillegg, som at nesen min er for lang, nesen min er for bred i forhold til munnen og i det hele tatt. Men den ser jo ikke på om man er fullstendig på trynet, selv de mest fugly personene kan jo være symmetriske.

Forøvrig så er det å ville gi seg selv en 1-er temmelig ille, da ser du ut som et poster child for Hitler sine utrydningskampanjer for psykisk syke. Selv jeg, som er gørrstygg, ser jo at jeg ikke havner på bånn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carla

Den gikk jo kun på symmetri. Jeg fikk 7.4 og den fortalte meg om masse feil jeg hadde i tillegg, som at nesen min er for lang, nesen min er for bred i forhold til munnen og i det hele tatt. Men den ser jo ikke på om man er fullstendig på trynet, selv de mest fugly personene kan jo være symmetriske.

Forøvrig så er det å ville gi seg selv en 1-er temmelig ille, da ser du ut som et poster child for Hitler sine utrydningskampanjer for psykisk syke. Selv jeg, som er gørrstygg, ser jo at jeg ikke havner på bånn.

Jeg gav meg selv den 1'ern slik at alle andre som kanskje følte seg litt på bunn skulle føle seg bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så blir det slik at vi som faktisk ligger nede på bunn gjør det slik at alle de som ligger lengre oppe kan føle seg bedre. Om det kun eksisterte folk mellom 7 og 10, så hadde jo 7-erne vært de stygge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg var en 7,5er på en god dag, men en gang jeg hadde en samtale rundt temaet med en kompis fikk jeg uoppfordret høre at jeg er en 6er. Jaja.

Føler meg ganske kjekk til vanlig, men jeg blir dratt ned på jorda igjen når jeg ser (speil)bildet mitt sammen med skikkelige hunks, og plutselig merker at det er drøssevis av ting som kunne vært bedre.

Endret av Eriks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Den gikk jo kun på symmetri. Jeg fikk 7.4 og den fortalte meg om masse feil jeg hadde i tillegg, som at nesen min er for lang, nesen min er for bred i forhold til munnen og i det hele tatt. Men den ser jo ikke på om man er fullstendig på trynet, selv de mest fugly personene kan jo være symmetriske.

Symmetri er det som gjør at man blir ansett som pen. Husker ikke hvor jeg leste det, men var visst derfor Angelina Jolie blir sett på som vakker, fordi hun har et symmetrisk ansikt. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men herlighet, det sier da seg selv at man ikke trenger ha pene trekk selv om ørene sitter på riktig sted på hodet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Takk :)

Men det kommer jo helt an på øyet som ser. Det er mange damer som ikke liker den typen utseende som jeg har.

Selvsagt. Skjønnhet er i øyet som ser. Tror nok ikke alle anser meg som vakker selv om en del sier at jeg er det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gunfreak

Tull. Du er veldig kjekk :jepp:

Alle de gangene jeg har lovsynget rompa di, og du har ingen gode ord å komme med om meg :jolie::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Alle de gangene jeg har lovsynget rompa di, og du har ingen gode ord å komme med om meg :jolie::fnise:

Aw, men jeg har ikke sett så mange bilder av ansiktet ditt heller da, men om det er deg på avataren så synes jeg du er kjekk :)

Jeg VET at symmetri er tiltrekkende, men det jeg SKREV var at det må MER til enn at ØRENE er symmetriske! LES!

Haha, ro ned blodtrykket to hakk. Den anaface-siden tar ikke utgangspunkt i bare ørene heller da :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gunfreak

Aw, men jeg har ikke sett så mange bilder av ansiktet ditt heller da, men om det er deg på avataren så synes jeg du er kjekk :)

Godtatt! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Den gir deg jævla høy score basert på ørene. So there.

Jeg har ikke symmetriske ører og fikk 9,6 :)

Godtatt! :blomst:

:laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Egentlig er en slik tallkarakter aldeles koko.

- fordi; hvor ordinær eller blendende vakker man selv synes man er, så er det andre menneskers oppfatning og tilbakemelding som skaper bildet av skjønnhet (eller mangel på sådann).

Og så er det slik at det vil være forskjeller på hvilke fysiske trekk og egenskaper det enkelte mennesket 'ser' best.

Mye speiles i måten man fører seg på, går på, øyne og hvorledes man kommer andre i møte.

En ganske ordinært utseende kvinne som undertegnede har av menn blitt karakterisert som både utrolig pen og som ganske intetsigende utseendemessig.

Edit: Kastet ut Leif.

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...