Gå til innhold

Hvor attraktiv er du på en skala fra 1-10?


Gjest Uglemose

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er disse rating systemene "all inclusive" eller? I så fall ca. tusen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2nkl3qc.jpgHaha, litt morsomt å lese da! Men har ingen bilder av meg selv der jeg ser rett fram, men funka vel likevel... Hva tror dere dere blir å få? :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gunfreak

Haha, litt morsomt å lese da! Men har ingen bilder av meg selv der jeg ser rett fram, men funka vel likevel... Hva tror dere dere blir å få? :)

Fikk ca. samme score som deg, men det eneste bilde jeg så ca. rett frem på, så jeg ikke ørene mine, så ble gjetting, de fleste mennesker er jo ganske symetriske i ansiktet.

Selv syns jeg ansikttet ditt er kjempe fint, og regner med du som meg har plasert ørene litt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ca. samme score som deg, men det eneste bilde jeg så ca. rett frem på, så jeg ikke ørene mine, så ble gjetting, de fleste mennesker er jo ganske symetriske i ansiktet.

Selv syns jeg ansikttet ditt er kjempe fint, og regner med du som meg har plasert ørene litt feil.

Ikke sant, de ørene fikk jeg ikke plassert riktig. Håret var i veien, og alle andre bilder kunne ikke brukes... Så det stemmer jo ikke helt. :) men så er det jo ikke så lurt å bli for opphengt i hvor fint et ansikt er på en skala... :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uglemose

Ikke dra inn apper og nettsider! Tråden handler om hva DU definerer deg selv som på en skala fra 1-10....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Puravida

Kroppen 3, har ikke mellomrom mellom lårene og magen min er ikke flat. Har for lite muskelmasse. Er slank, men kroppen har stort forbedringspotensial. Hendene mine er for store til håndleddene og føttene mine burde vært 38, ikke 39. Og midjen min eksisterer nesten ikke. Ser heller ikke så bra ut i jeans pga. lange bein og null midje.

Ansiktet er 3-4, litt stor nese og jeg er litt blekere i ansiktet enn kroppen. Kunne hatt lengre øyevipper og litt fyldigere lepper. Tennene mine kunne vært noen mm mindre og håret mitt er dessverre krøllete. Sikkert noe symetri som ikke stemmer helt i tillegg. Jeg har litt kjedelig øyenfarge og ser helt jævlig ut fra profil.

En 10 for meg er supermodeller type Victoria secret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gunfreak

Kroppen 3, har ikke mellomrom mellom lårene og magen min er ikke flat. Har for lite muskelmasse. Er slank, men kroppen har stort forbedringspotensial. Hendene mine er for store til håndleddene og føttene mine burde vært 38, ikke 39. Og midjen min eksisterer nesten ikke. Ser heller ikke så bra ut i jeans pga. lange bein og null midje.

Ansiktet er 3-4, litt stor nese og jeg er litt blekere i ansiktet enn kroppen. Kunne hatt lengre øyevipper og litt fyldigere lepper. Tennene mine kunne vært noen mm mindre og håret mitt er dessverre krøllete. Sikkert noe symetri som ikke stemmer helt i tillegg. Jeg har litt kjedelig øyenfarge og ser helt jævlig ut fra profil.

En 10 for meg er supermodeller type Victoria secret.

Du virker veldig hard mot deg selv må jeg si, tror du ser mye bedre ut enn du selv tror, selv er jeg ikke super fan av victoria secrets damer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lastet opp bilde på en sånn side der man blir vurdert ut i fra symmetri og hvor f.eks nesen ligger i forhold til munnen osv og ble 9,6.

Men selv mener jeg at jeg kanskje er 7 eller 8 :)

LINK TIL SIDEN! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Puravida

Du virker veldig hard mot deg selv må jeg si, tror du ser mye bedre ut enn du selv tror, selv er jeg ikke super fan av victoria secrets damer.

Vil heller si realistisk, jeg ser ikke bedre ut enn jeg tror. Er kanskje litt småstreng, men når man først har lagt merke til alt forsvinner det ikke før man forandrer på det. Syntes jeg er helt grei, ikke noe spesiell egentlig. Kanskje etter et år på treningstudio kan jeg forandre litt mening. Okay, men det er en grunn til at de blir kalt verdens vakreste kvinner:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...