Gå til innhold

Hvor attraktiv er du på en skala fra 1-10?


Gjest Uglemose

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Selvsagt. Skjønnhet er i øyet som ser. Tror nok ikke alle anser meg som vakker selv om en del sier at jeg er det :)

Sier du at du er penere enn meg?? :'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg en sånn dag der jeg føler meg som en 1, men testen sa jeg er 8,76 :vetikke:

Drit i den testen. Hvis du bommer litt, når du trykker, kan poengene variere drastisk, så den funker ikke. Sjekk bilde over her isteden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg vil nå gjerne se en tilsvarende 'klassifiseringstabell' for menn jeg :nigo:

Kanskje de finnes en for gamle damer og en for gamle menn også ?

En slik tabell er kanskje ikke enig med meg, og det trenger den jo ikke være heller.

- jeg er mer enn godt nok i stand til å identifisere en flott, voksen mann på lang avstand, - uten kart og tabell for å rate vedkommende ;)

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævlig teit test, fordi jeg fikk beskjed at om nesa mi skulle vært mindre!!!??

Your nose is to wide for your face with... eeeh, jeg er blandet asiat da? Hmmm.. eeeh, er denne testen for hvite mennesker?

Hallo, i mine øyne er jeg tier, - og enhver lille forandring ville gjort meg styggere!

Ikke tro på sånne tester, de forsøker å gi deg dårlig selvbilde, - vær heller som meg ikke gjør "NOEN forandringer", hva faen skal jeg med mindre nese egentlig? Hva skal jeg med jevnere øyenbryn?

Når jeg smiler får jeg et skjevt blikk i trynet, - sjarmerende og ikke noe som kan rettes på.

Så med et smil får jeg litt over åtte i en datamaskin verden. Hadde jeg sittet helt stille og sett mutt ut, med et jevnt ansiktsutrykk og ikke sjarm. - da kunne jeg sikkert fått en nier!

Man vil heller være en glad seks-sjuer enn en sur og grinete åtter nier.

En smilende åtter er ikke forakte det heller

wacoanalysert_zps8e1e6193.png

post-1135-0-71464400-1371313715_thumb.pn

Endret av waco
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1-2. Attraktiv har jeg aldri følt meg.

Mvh Yvonne :heiajente:

1-2. Attraktiv har jeg aldri følt meg.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skjerp deg. Du ligger over meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjerp deg. Du ligger over meg.

Det er hyggelig du mener det, men helt ærlig så ser jeg ikke det selv.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hyggelig du mener det, men helt ærlig så ser jeg ikke det selv.

Mvh Yvonne :heiajente:

Jeg så heller ikke min indre skjønnhet. Derfor tok jeg den testen slik at datamaskinene kan avgjøre attraktivitetens, helt uten fordommer, følelser eller forutinntatthet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gunfreak

Vil heller si realistisk, jeg ser ikke bedre ut enn jeg tror. Er kanskje litt småstreng, men når man først har lagt merke til alt forsvinner det ikke før man forandrer på det. Syntes jeg er helt grei, ikke noe spesiell egentlig. Kanskje etter et år på treningstudio kan jeg forandre litt mening. Okay, men det er en grunn til at de blir kalt verdens vakreste kvinner:)

Syns ærlig det høres ut som du har et alt for lavt selvbilde når du driver å beskriver en størresle for mye i sko, si at du er slank men har ikke flat mave osv. Tror du ser flott ut jeg, og du har bare et skrudd syn på deg selv desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ærlig det høres ut som du har et alt for lavt selvbilde når du driver å beskriver en størresle for mye i sko, si at du er slank men har ikke flat mave osv. Tror du ser flott ut jeg, og du har bare et skrudd syn på deg selv desverre.

Av en eller merkelig grunn så tror mennesker mer på andre mennesker enn seg selv. Er det ikke rart?

Altså man er fornøyd med sitt eget utseende, så kommer en fremmed, en man ikke kjenner og aldri har møtt før og sier at man ikke skal være fornøyd med sitt eget utseende,- så skal man i tillegg tro på den fremmede!?

Mennesker altså! Jeg blir så oppgitt på hele menneskeheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fikk 8.47 av 10 på den ansikts-testen! ...

Da må du screenshotte og legge ut, det gjorde alle vi andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du screenshotte og legge ut, det gjorde alle vi andre!

Æsj, nå har jeg trykka ut av det, da må jeg gjøre det hele på nytt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, nå har jeg trykka ut av det, da må jeg gjøre det hele på nytt....

Hei jeg måtte også gjøre det to ganger fordi jeg logga ut, men siden jeg fikk høyre score på annen omgang så gjorde det ikkenoe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så heller ikke min indre skjønnhet. Derfor tok jeg den testen slik at datamaskinene kan avgjøre attraktivitetens, helt uten fordommer, følelser eller forutinntatthet.

Vel, jeg fikk 7,53. Nå skal det sies, jeg har aldri hatt problemer med å se min indre skjønnhet. Ytre skjønnhet er det derimot verre med.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...