Gå til innhold

Draumen om tredjegullet!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

Jeg håper så inderlig at du tar feil i morgen :lur: Jeg kjenner jeg har håpet jeg altså.. Har virkelig trua. Men jeg har selv samme type innstilling til sånt som det. Expect the worst..

Når i morgen skal du inn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper så inderlig at du tar feil i morgen :lur: Jeg kjenner jeg har håpet jeg altså.. Har virkelig trua. Men jeg har selv samme type innstilling til sånt som det. Expect the worst..

Når i morgen skal du inn??

Det er godt at nokon har tru på at det skal gå bra, når eg absolutt ikkje har det sjølv! :klem: Veit jo at eg ikkje har hatt verken sterke magesmerter eller blødningar, så sånn sett veit eg jo at det i teorien er umulig å kunne vera 100% sikker på at det ikkje er liv, sånn som eg er.

Likevel, eg trur det skal ekstremt mykje til at eg kan vera gravid i veke 7, uten å ha så mykje som eit lite snev av graviditetssymptom, viss det ikkje er for at noko er gale. Eg føler meg så lite gravid som det er mulig å føla seg! Samme kor godt eg kjenner etter, så er det ingenting. Stikkingane eg kjente i magen heilt i starten av graviditeten, forsvant for over to veker sidan, og ingen nye symptomer har dukka opp.

Nei, viss dette går bra, så får eg rett og slett sjokk! Det kan umulig skje, det trur eg faktisk ikkje er mulig.

Eg har forresten time kl. 11.30 i morgon.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då er UL overstått, og det gjekk dessverre akkurat så dårlig som eg frykta. :(

Er så lei meg, og synst det er så urettferdig. :trist: Kvifor må eg oppleve dette igjen? Skulle ønskja at eg aldri hadde blitt uventa og overraskande gravid, når det skal enda sånn. Eg hatar kroppen min, som gjør dette mot meg igjen, 4 år etter at det skjedde sist. :(

Eg fekk nøyaktig den samme beskjeden i dag, som eg fekk på tidlig UL for 4 år sidan. Fosteret og plommesekken var der, og alt såg heilt fint ut. Problemet var berre at størrelsen på fosteret skulle tyda på at eg var mindre enn 6 veker på vei, og det var ingen hjerteaktivitet :(

Eg veit 100% sikkert at eg ikkje er mindre enn 6 veker på vei. Så då har eg altså opplevd ein ny MA. :( Dette vart ein trist dag. Sit berre her og griner, og synst det er fryktelig urettferdig at 2 av mine 4 graviditeter har enda med MA. :(

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å nei, så trist, Mirabella. Dette er kjempeurettferdig :( Håper mannen er god mot deg nå. Og jentene dine.

Har dere fortsatt beholdt planen / tidspunkt for assistert befruktning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg fekk heller ingen henvisning til sykehuset, for eg måtte først få det bekrefta med ny UL om eit par veker, at det fortsatt ikkje var liv. Fy søren altså, så må eg i tillegg gå rundt med eit dødt foster i magen i fleire veker til, når eg uansett veit at det ikkje er håp! :(

Eg kunne også bestilla time hos fastlegen, og få målt HCG, for å få å eit sikkert svar. Men kan fastlegen henvisa meg vidare til sykehuset då, når ho ser at HCG ikkje stiger?

Veit jammen ikkje kva eg skal gjera. Eg hatar rett og slett tanken på å måtte venta i fleire veker til, før noko blir gjort. :( Og så hatar eg at eg må gjennom ein medisinsk abort igjen. Det var ein utrulig ubehagelig opplevelse, som eg håpte at eg aldri måtte gå gjennom igjen.

Syklusen min vart også heilt merkelig etter den medisinske aborten forrige gang. Eg fekk småblødningar til alle rare tider i syklusen, pga hormonkluss. Ikkje før eg fekk p-piller eitt års tid seinare, som eg måtte gå på i 1-2 måneder for å få orden på syklusen min igjen, så var det endelig slutt på syklustullet.

Må eg virkelig gå gjennom alt dette ein gang til? Eg vil ikkje!!! :(

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så utrolig leit. :( Livet er urettferdig ja! :hug:

:klem:

Synst eg har vore veldig uheldig no. Følest veldig urettferdig, ja. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen ekspert på dette, men hvorfor må du ta en ny UL som 2 uker? Var ikke gynekologen sikker, eller er det bare standard prosedyre? Det finnes jo tilfeller der egget fester seg senere, eller der utviklingen av embryoet stagnerer for så skyte fart igjen, men dette er vel ikke så vanlig. Uansett skjønner jeg godt at du ikke vil ha noen forhåpninger. Det er som et knyttneveslag i magen å få håpet revet vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, så trist, Mirabella. Dette er kjempeurettferdig :( Håper mannen er god mot deg nå. Og jentene dine.

Har dere fortsatt beholdt planen / tidspunkt for assistert befruktning?

:klem:

Verken mannen min eller jentene mine veit det enda. Mannen min er på kurs, og kjem ikkje heim før i morgon. :(

Eg håpar virkelig at me kan starta med prøverørsforsøk rett etter sommeren, slik me hadde planlagt. Er berre så redd for at mannen min skal trekka seg, no når eg har klart å bli gravid naturlig. Han trur at eg fint vil klara å bli gravid igjen uten hjelp. Han skjønnar ikkje at eg må ha hatt ekstremt flaks som vart gravid.

Gynekologen min sa til meg i fjor haust, at eg berre hadde ca 5% sjanse for å bli gravid igjen uten hjelp. Så eg må berre prøva å få mannen min til å skjønna at det sannsynligvis aldri vil skje igjen, at eg blir så lett gravid. Eg har dessuten dårlig tid på meg, for eg er 38 år gammal. Så me har rett og slett ikkje tid til å prøva i evigheter på eiga hand. Me må gjera noko ganske raskt, ellers blir det for seint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen ekspert på dette, men hvorfor må du ta en ny UL som 2 uker? Var ikke gynekologen sikker, eller er det bare standard prosedyre? Det finnes jo tilfeller der egget fester seg senere, eller der utviklingen av embryoet stagnerer for så skyte fart igjen, men dette er vel ikke så vanlig. Uansett skjønner jeg godt at du ikke vil ha noen forhåpninger. Det er som et knyttneveslag i magen å få håpet revet vekk.

Det er vel fast rutine, for at dei skal vera 100% sikre på at fosteret ikkje berre er lite pga at ein er kortere på vei enn det ein trur. Poenget er berre at eg veit 100% sikkert at eg ikkje kan vera mindre enn 6 veker på vei, men det hjelper liksom ikkje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå nei :( Så utrolig trist :cry:

Det var jo ikke sånn dette skulle gå!!

Jeg måtte ta ny UL en uke etter for å bekrefte at det ikke var liv, for gyn trodde jeg kunne være kortere på vei. Selv om jeg sa at jeg var 100% sikker på at jeg ikke var det.

Ta hcg i morgen og til mandag. Synker den så burde du kunne få komme rett inn på sykehuset!! Det er IKKE gøy å gå rundt med noe i magen som ikke lever :klemmer:

Du har min dypeste medfølelse. Urettferdig at det skal være så vanskelig for noen å lage barn :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå nei :( Så utrolig trist :cry:

Det var jo ikke sånn dette skulle gå!!

Jeg måtte ta ny UL en uke etter for å bekrefte at det ikke var liv, for gyn trodde jeg kunne være kortere på vei. Selv om jeg sa at jeg var 100% sikker på at jeg ikke var det.

Ta hcg i morgen og til mandag. Synker den så burde du kunne få komme rett inn på sykehuset!! Det er IKKE gøy å gå rundt med noe i magen som ikke lever :klemmer:

Du har min dypeste medfølelse. Urettferdig at det skal være så vanskelig for noen å lage barn :(

Ja, det er kjempetrist. :(

Trur eg ringer legekontoret i morgon tidlig. Håpar eg berre kan få koma inn og måla HCG med ein gang, og at eg ikkje må bestilla legetime for å få gjort det. Egentlig er det jo heilt bortkasta, for eg veit at det ikkje er liv. Men viss det kan gjera at eg blir raskere henvist til sykehuset, så er det verdt det.

Har vore akkurat likt hos meg og, både denne og forrige gang eg mista. Det er ingen som helst mulighet for at eg er kortare på vei enn 6 veker. Eg skal vera ca 7 veker no. Trur legene seier at dei trur at ein kan vera kortare på vei, fordi dei ikkje har lov til å henvisa vidare til sykehuset, uten at dei kan seia med 100% sikkerhet at det ikkje er liv. Og då prøver dei å gi den gravide eit lite håp, sjølv om dei nok forstår at det ikkje er noko håp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke trenge legetime for å ta hcg. jeg har ikke gjort det i hvertfall!! Bare fortell hvordan det ligger an. Det er jo greit å bli henvist videre litt raskere i stedenfor å vente :(

Kjempetrøsteklem herfra :klemmer:

Har du fått snakket med mannen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke trenge legetime for å ta hcg. jeg har ikke gjort det i hvertfall!! Bare fortell hvordan det ligger an. Det er jo greit å bli henvist videre litt raskere i stedenfor å vente :(

Kjempetrøsteklem herfra :klemmer:

Har du fått snakket med mannen??

Ja, då gjer eg det i morgon.

Snakka såvidt med mannen min i telefonen tidligare i dag. Han hadde det travelt, så det var ikkje så mykje me fekk snakka. Eg fekk iallfall fortalt kva som hadde skjedd.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eg har vore til lege i dag, og tatt blodprøve for å få målt HCG. Skal tilbake på måndag, og ta ny HCG-prøve. Håpar då at eg får time på sykehuset raskt etterpå, når legen har sett at HCG synker.

Sa til legen min at det var viktig at eg fekk time på sykehuset raskt, sånn at eg rekker å få tatt abortpillene og bli ferdig med aborten, før mannen min reiser på jobb i Nordsjøen igjen. Legen min lovte meg at ho skulle gjera alt ho kunne for at det skulle gå så fort som mulig, så då håpar eg at akkurat det går i orden iallfall.

Utrulig kjipt at eg må gjennom alt dette her ein gang til. Det var ikkje sånn det skulle bli :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg var til legen igjen i dag, og tok ny HCG-prøve. Reknar med at eg får resultatet i morgon. Veit jo at HCG har sunke sidan fredag. Men eg treng berre ein endelig bekreftelse av legen på at det ikkje er liv, sånn at eg kan bli henvist vidare til sykehuset.

Eg har hatt ei fin helg. Me har vore på besøk hos foreldra mine, og hatt fine og avslappende dagar i det flotte vårveret. Så eg har egentlig tenkt så lite som mulig på det som har skjedd. Det kjem nok til å bli verre no i veka, når eg må gjennom ein ny medisinsk abort. Då eg gjekk gjennom det sist, tenkte eg at eg håpte at eg aldri måtte oppleva noko sånt igjen. Men så blir eg nødt til det likevel.

No vil eg egentlig berre bli ferdig med alt så fort som mulig, sjølv om eg gruar meg veldig - sånn at eg kan begynna å tenka framover, og prøva å leggja alt det vonde bak meg. Det kjem ikkje til å bli lett, om eg skulle vera så heldig å bli gravid igjen. Etter å ha mista i to av mine fire svangerskap, så føler eg ikkje akkurat eg eg har oddsa på mi side. Men det orkar eg ikkje å tenka for mykje på akkurat no, då blir eg berre i dårlig humør.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...