Gå til innhold

Prøvere juni-juli-aug 2013


Babel80

Anbefalte innlegg

Ikm er på torsdag, tror jeg.. litt ustabile sykluser. Har så lyst til å teste, men vet jo at det er alt for tidlig.. Har ingen symptomer, men har bare veldig lyst på positiv test nå.. dagene går sakte :sukk:

Endret av Leanne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leanne: skjønner du vil teste! Jeg klarer ikke å holde meg:)

Juce: hvordan gikk det i går???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mensen i dag, så nå ser jeg mot PP2. Når jeg først fikk mensen var det jo like greit at den kom en dag tidligere enn ventet, så jeg slapp å gå og vente og lure. Håper det klaffer for noen andre augustprøvere! Lykke til alle som har IKM i dagene fremover nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leanne: skjønner du vil teste! Jeg klarer ikke å holde meg:)

Juce: hvordan gikk det i går???

Tusen takk, prøven var helt perfekt! Hcg var på 133, og jeg er gravid! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, prøven var helt perfekt! Hcg var på 133, og jeg er gravid! :)

Ah hurra:) gratulerer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu! Melder meg inn her jeg, etter å ha snoket rundt som anynom her en stund.

Jeg og mr mjau er i gang med første prøverunde etter en MA som ble påvist i juli. Gratulerer til Juce og Marenogaron, håper jeg følger etter om ikke så lenge! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leanne: skjønner du vil teste! Jeg klarer ikke å holde meg:)

Juce: hvordan gikk det i går???

Jeg synes jo det er veldig tidlig å teste i helgen og på mandag er det skolestart for minsten så da har jeg nok på programmet.. men kommer vel til å teste tirsdag tenker jeg.. 2 dager før ikm.. spennende dager :)

Supermjau :velkommen: og lykke til :)

Endret av Leanne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jo det er veldig tidlig å teste i helgen og på mandag er det skolestart for minsten så da har jeg nok på programmet.. men kommer vel til å teste tirsdag tenker jeg.. 2 dager før ikm.. spennende dager :)

Supermjau :velkommen: og lykke til :)

Du er flink:)

Lykke til med skolestart for minsten, er nok en spesiell opplevelse det også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Da prøver jeg å joine dere her :) Er 28 år, fra Vestlandet og gift med en flott mann på 31 år. Har akkurat sluttet på pillen og er ferdig med "pillemensen" i dag. Dette er vår første pp, og jeg håper vi ikke må prøve så alt for lenge.

Gratulerer så masse til dere som allerede har klart å bli gravid i sommer :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaster meg med her, er ny i forumverdenen, så ikke sikkert jeg klarer å holde meg veldig oppdatert =)

Jeg og min kjære samboer (jeg er 28, han er 23) har vært sammen i tre år, var ferdige med studiene i fjor og har nå flyttet til hans hjembygd og fått oss fast jobb begge to. Hustomt og byggeplaner er tilstede, og vi sluttet på minipillen i februar. Er ikke helt inne på alle de forkortelsene deres, men det må jo bety at jeg er i pp6.
Vi er ivrige på å starte resten av livet vårt sammen, selv om det innebærer at mange ting skjer samtidig =)

Morsomt å kunne lese dere andres erfaringer, siden dette blir en helt ny verden =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg med.

Sluttet med p-ring for 1 mnd siden og fikk mensen i går. Håper på klaff

Veldig spennende dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun en strek i dag.. en dag før ikm. Kanskje for tidlig å teste.. håper på det :) har hatt ustabile sykluser så er ikke 100% sikker på at ikm er i morgen heller..

Men har denne måneden ingen symptomer på noe som helst, så kan nok være vi snart går inn i en ny pp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser fingrene for deg Leanne!

Her er det fremdeles en god uke igjen til IKM, og jeg har innmari lyst til å ta en test.. bare for å sjekke. Utålmodig? Neida!

Tar meg selv i å gå og dytte på puppene innimellom, i håp om at de skal være ømme :fnise: Øynet et lite håp da de var ømme rundt EL, men det ga seg selvfølgelig.. Sukk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarasahara

Krysser fingrene for deg Leanne!

Her er det fremdeles en god uke igjen til IKM, og jeg har innmari lyst til å ta en test.. bare for å sjekke. Utålmodig? Neida!

Tar meg selv i å gå og dytte på puppene innimellom, i håp om at de skal være ømme :fnise: Øynet et lite håp da de var ømme rundt EL, men det ga seg selvfølgelig.. Sukk.

Haha, jeg gjør akkurat det samme selv... :hoho: Nesten så puppene blir ømme fordi jeg kjenner så mye etter.. Utålmodigheten lenge leve! Her er akkurat mensen over og vi begynner med ny iver på PP3 utrustet med termometer, eggløsningstester og til og med en sædkvalitetstest... Noen som forresten har erfaring med sånne...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sneket meg innom dette emnet i et par måneder så nå er det på tide å skrive :) vi er et par i 20 årene som ønsker oss barn. Sluttet på pillene i mai og begynte sakte men sikkert på prøverunde 1. Syklusen min har variert fra 28 - 33 dager siden så er noe usikker på eggløsning, men ifølge symptomer jeg har lest på google hadde jeg det ca. 11 august. I går hadde jeg en mini blødnig, det vil si kun litt friskt blod da jeg tørket meg. ingenting i trusa. så forsvant det. i dag har jeg litt mensmurringer,men det kom kun litt friskt blod på papiret en gang i forbindelse med toalettbesøk. ingenting de andre toalettbesøkene;p så da lurer jeg på:kan det ha vært en festeblødning? *håpehåpehåpe*. Test var negativ da:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi er også nye prøvere :) skulle hatt tanterød for 15 dager siden. Bare negative tester til tross for ørten symptomer. Så nå vil jeg nesten heller ha mensen.... Vi har en gutt på to år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver melder seg! Sluttet på prevensjon i mai/juni og har en slags uoffisiell pp1 nå. Syklusen er fortsatt en del lenger enn jeg liker, men jeg er hvertfall på syklusdag 9, og det må jo være ideell timing nå! :ler:

Jeg tester ikke etter el eller temper, vi tar det litt mer som det kommer, men jeg er like spent uansett på når det kommer til å klaffe! Jeg trodde egentlig ikke vi var så klare og lystne på baby begge to, men så hadde jeg for sen tr i juli, og da den kom til slutt viste det seg at begge egentlig var skuffet. Så innerst inne er det nok en liten stemme som mener jeg også burde få kjøpt meg noen el-tester, men jeg avventer litt. Tror jeg. :fnise:

Hadde jeg bare fått litt kortere sykluser nå, så hadde alt vært flott! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murringene forsvant.. ingen tante enda heller.. rakk ikke teste i dag, så prøver i morgen. Har ingen graviditetstegn heller, så kan hende syklusen bare er litt lenger. Tør ikke håpe for mye enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...