Gå til innhold

Prøvere juni-juli-aug 2013


Babel80

Anbefalte innlegg

Ok, dette burde jeg sikkert vite, men uansett: Er det sånn at El kommer når det passer for den og at TR er 14 dager etter det, eller er EL på ca 14. dag i syklusen og at TR kommer når hun vil?

Jeg har alltid tenkt det første, men ble usikker da jeg leste litt på OvuView-en min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Strimmel har samme tid uansett. Alle andre jeg har brukt har også samme tid og jeg har aldri sett noen som har kortere tid en 10 sek i kopp.

Nå har jeg ikke papirene her, men billige tester stod tre sek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke papirene her, men billige tester stod tre sek.

Bruksanvisningen jeg linket til er fra billige-tester.no hvis det er den du mener.

Jeg har sett 5 sek hvis testen brukes i urinstrålen. Jeg har aldri sett 3 sek men jeg skal selvfølgelig ikke si at det ikke finnes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke vet jeg. Det er evigheter siden jeg leste bruksanvisningen og har praktisert korte dypp i alle år og det funker strålende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM i dag. Har ikke sett snurten til tanta, negativ test i dag tidlig. Tipper jeg har bomma på EL, syklusen er sikkert litt i ulage etter MA. Jaja. Da er det bare å vente. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM i dag. Har ikke sett snurten til tanta, negativ test i dag tidlig. Tipper jeg har bomma på EL, syklusen er sikkert litt i ulage etter MA. Jaja. Da er det bare å vente. :filer:

Lykke til videre, Supermjau! :) Elsker nicket ditt, forresten!

Sånn for å oppdatere til dere andre, så har jeg visst blitt gravid :) Meeen, jeg tør nok ikke juble veldig høyt enda, for IKM er i dag (testet positivt i går), og sånn jeg forstår det er det veldig vanlig å miste tidlig i svangerskapet.

Så, nå går jeg bare og krysser fingre, og håååper at vår tur er kommet og at vi blir foreldre i mai :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til videre, Supermjau! :) Elsker nicket ditt, forresten!

Sånn for å oppdatere til dere andre, så har jeg visst blitt gravid :) Meeen, jeg tør nok ikke juble veldig høyt enda, for IKM er i dag (testet positivt i går), og sånn jeg forstår det er det veldig vanlig å miste tidlig i svangerskapet.

Så, nå går jeg bare og krysser fingre, og håååper at vår tur er kommet og at vi blir foreldre i mai :)

Takktakk!

Krysser fingre og tær for at det går bra for dere! Når du har kommet så langt at du har fått positiv test, så er vel sjansen noe sånt som 90% for at det skal gå bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til videre, Supermjau! :) Elsker nicket ditt, forresten!

Sånn for å oppdatere til dere andre, så har jeg visst blitt gravid :) Meeen, jeg tør nok ikke juble veldig høyt enda, for IKM er i dag (testet positivt i går), og sånn jeg forstår det er det veldig vanlig å miste tidlig i svangerskapet.

Så, nå går jeg bare og krysser fingre, og håååper at vår tur er kommet og at vi blir foreldre i mai :)

Masse lykke til og gratulerer :) Håper det blir en liten panter på dere i april (hvis min hoderegning er riktig :fnise:)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til og gratulerer :) Håper det blir en liten panter på dere i april (hvis min hoderegning er riktig :fnise:)!

Tusen takk! :)

Det håper jeg også :) Eller, i mai, da :fnise: I følge terminkalkulatorene er termin ca 11. mai eller noe sånt. Håper det stemmer, for jeg har frist på å levere masteroppgaven 1. mai! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter, jeg trenger litt hjelp av dere, testa i dag, er 12dpo (ettermiddagsurin, hadde egentlig tenkt å vente til IKM, men klarte ikke å la være :fnise: ). Og det kom opp en strek, men er dette ordentlig strek eller skyggestrek? Og hvordan definerer man evt en skyggestrek? http://i.imgur.com/QyD0xGP.jpg?1

Endret av LempikasPromise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter, jeg trenger litt hjelp av dere, men får ikke lastet opp bilde fra PC, tror jeg, noen som vet hvordan jeg gjør det?

Trykk på "bruk full editor" (nederst på siden her, ved siden av den rosa "post"-knappen). Der har du mulighet for å legge til filer, nederst under svarfeltet der :)

Endret av supermjau
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter, jeg trenger litt hjelp av dere, testa i dag, er 12dpo (ettermiddagsurin, hadde egentlig tenkt å vente til IKM, men klarte ikke å la være :fnise: ). Og det kom opp en strek, men er dette ordentlig strek eller skyggestrek? Og hvordan definerer man evt en skyggestrek? http://i.imgur.com/QyD0xGP.jpg?1

I mitt hode er denne positiv, i alle fall! :) Hva med å dobbelsjekke med enda en strimmel? Hvis den også får strek må du jo være gravid :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenter, jeg trenger litt hjelp av dere, testa i dag, er 12dpo (ettermiddagsurin, hadde egentlig tenkt å vente til IKM, men klarte ikke å la være :fnise: ). Og det kom opp en strek, men er dette ordentlig strek eller skyggestrek? Og hvordan definerer man evt en skyggestrek? http://i.imgur.com/QyD0xGP.jpg?1

*sniker*

Det der er en ordentlig strek. Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Jeg har fått fire slike det siste døgnet. Jeg tror i alle fall jeg er gravid! :fnise:

Siden Harlekin er enig med meg drister jeg meg til å si gratulerer! :D

(Jeg er også 12 dpo i dag, forresten, vi er akkurat like langt på vei :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter, jeg trenger litt hjelp av dere, testa i dag, er 12dpo (ettermiddagsurin, hadde egentlig tenkt å vente til IKM, men klarte ikke å la være :fnise: ). Og det kom opp en strek, men er dette ordentlig strek eller skyggestrek? Og hvordan definerer man evt en skyggestrek? http://i.imgur.com/QyD0xGP.jpg?1

Det der er en positiv test, gratulerer så mye! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

...Jeg har fått fire slike det siste døgnet. Jeg tror i alle fall jeg er gravid! :fnise:

Siden Harlekin er enig med meg drister jeg meg til å si gratulerer! :D

(Jeg er også 12 dpo i dag, forresten, vi er akkurat like langt på vei :fnise: )

Gratulerer begge to! Heldiggriser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å svare TS på hva en skyggestrek: En skyggestrek er nettopp det, en skygge der streken skulle ha vært. De er nesten usynlige og grå på farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle :laugh:

Jeg har en CB Digital liggende, kommer til å ta den i morgen før jeg slår meg helt til ro med resultatet, men enn så lenge er jeg glad fordi dere er så positive :biggrin:

Kanskje det virkelig var PP nr 6 som gjorde susen, er vel 60% sjans på 6mnd?

Og så morsomt at vi er likt Leopanter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å svare TS på hva en skyggestrek: En skyggestrek er nettopp det, en skygge der streken skulle ha vært. De er nesten usynlige og grå på farge.

Takk for svar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...