Gå til innhold

Prøvere juni-juli-aug 2013


Babel80

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har vært en aktiv snoker på disse sidene siden jeg lagde meg ny profil :fnise: Men nå må jeg bare kommentere for å gratulere Juce: GRATULERER!! :hoppendeglad: Utrolig gøy å se at det endelig klaffet for dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gratulasjoner dere! :)

Jeg går og sniktitter på den positive testen hele dagen, i håp om at det skal gå opp for meg.

Det ser ut som jeg må ta tiden til hjelp;)

Jeg setter stor pris på lykkeønskningene deres, det betyr mye nå som det er for tidlig å fortelle til familien..

Håper veldig at frøet holder seg på plass nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gratulasjoner dere! :)

Jeg går og sniktitter på den positive testen hele dagen, i håp om at det skal gå opp for meg.

Det ser ut som jeg må ta tiden til hjelp;)

Jeg setter stor pris på lykkeønskningene deres, det betyr mye nå som det er for tidlig å fortelle til familien..

Håper veldig at frøet holder seg på plass nå...

Gratulerer^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klarte ikke å dy meg, så jeg testet igjen i dag tidlig. Streken var like svak som på mandag. Måtte spørre mannen for å være sikker på at det var en svaaak strek der. Får håpe grunnen til at den fortsatt er nesten usynlig er at den testen her ikke er like sensitiv. Er forresten nesten ikke øm på brystvortene lenger. Håper det ikke har noen betydning.

Nå har det gått fire dager siden første gangen jeg testet. I dag dukket streken opp etter nesten tre min (frist er fem), men den er fortsatt så svak! Den synes riktignok såvidt bedee i virkeligheten enn på bildet, men likevel..

post-69924-703082_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes streket ser veldig pent og tydelig ut, og drister meg til å si gratulerer! :)

Tusen takk :) Da er vi to heldige hittil i august. Kjenner jeg hjertet har dunket litt ekstra fort hele veien til jobb. Tror jeg må kjøpe en CB Digital bare for å være fullstendig overbevist. Har du noen symptomer Juce?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :) Da er vi to heldige hittil i august. Kjenner jeg hjertet har dunket litt ekstra fort hele veien til jobb. Tror jeg må kjøpe en CB Digital bare for å være fullstendig overbevist. Har du noen symptomer Juce?

Ikke rart hjertet dunker litt ekstra nå! ;)

Jeg har mensmurringer i mage og korsrygg, og korsryggen ble ekstra ille i går etter å ha stått på kjøkkenet i to timer. Gikk fort over etter litt hvile.

Ellers har jeg ingen symptomer, skulle nesten ønske jeg hadde fler, så jeg får overbevist meg selv at jeg er gravid! :)

Vi hadde EL samtidig ser jeg, så vi har vel termin veldig samtidig også vil jeg tro...

Forresten så har jeg sovet litt på ettermiddagene denne uka, og det pleier jeg aldri å gjøre ellers!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :) Da er vi to heldige hittil i august. Kjenner jeg hjertet har dunket litt ekstra fort hele veien til jobb. Tror jeg må kjøpe en CB Digital bare for å være fullstendig overbevist. Har du noen symptomer Juce?

Har du symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid! :)

Testet positivt både i går og i dag, men først i dag har det gått opp for meg..

Lucky PP nr 22 ;)

Hei jenter!

Jeg hang litt med i starten, men måtte ta en pause i sommer for å ikke bli helt koko av prøvingen! Har likevel lest og fulgt ned dere:)

Har hatt en laaaang syklus med EL først på dag tretti-og-noe.. Bestemte oss for å ha sex minst annenhver dag helt til jeg var 100 % sikker på at EL hadde vært. Og det var ikke lett, men tanke på alle familiebesøk etc i sommer:)

Men for to dager siden testet jeg og syns jeg så en svaaaak strek, testet med CB (ikke digital) i går og fikk et kryss:) tør nesten ikke tenke det engang, men tror jeg er GRAVID!!

Juce, vi er ganske så likt i så fall:)

Håper det blir mange aprilbabyer her:)

post-30966-1152596_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thinkerbelle: Gratulerer! Så koselig :) Da er vi tre. Får håpe flere strømmer på.

Juce: Jeg hadde skikkelig ømme brystvorter, men det er nesten borte nå. Har noe som kan ligne svake mensmurringer/vondt i magen, men aldri lenge av gangen. Og blir like nervøs for at jeg skal begynne å blø hver gang. Skulle også ønske jeg hadde litt flere tegn, sånn at jeg kunne overbevist meg selv om at det er noe der. Nå føles jeg jo helt vanlig! Men jeg skal vel egentlig bare være glad for at jeg ikke er kvalm ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer Thinkerbelle! :)

Så gøy at vi 3 er rimelig samtidig da! :)

Jeg sitter nå og venter i spenning på telefon fra fertilitetsklinikken, som skal fortelle meg resultatet av blodprøven jeg tok i går..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Thinkerbelle! :)

Så gøy at vi 3 er rimelig samtidig da! :)

Jeg sitter nå og venter i spenning på telefon fra fertilitetsklinikken, som skal fortelle meg resultatet av blodprøven jeg tok i går..

Gratulerer Juce! :)

Må være så deilig at det klaffet seg nå for dere - og håper at alt går bra for dere :)

Lykke til med blodprøven :)

Og til de andre lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer MarenogAron og Thinkerbelle :strix:

Bli med i den fantastiske mars/april 2014-terminklubben vår :) Der deler vi erfaringer og alle mulige tanker man har som nygravid. Jeg har hatt få symptomer, men det er ganske vanlig selv om man får inntrykk av at man må være kvalm 24/7 for at det skal gå bra om man leser litt rundt på nettet. De sterkeste symptomene pleier forresten ikke komme før rundt uke 6 har jeg lest, så dere har god tid å bli kvalme på :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sarasahara

Gratulerer så mye alle! :D Kjempeglad på deres vegne!

Her blir det å gå all in på PP3, både en haug med negative tester + mensen, så da ble det et glass med trøstevin i går.. Skål for at alle gode ting er tre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...