Gå til innhold

Prøvere juni-juli-aug 2013


Babel80

Anbefalte innlegg

Så gøy at det er så mange som får positive tester ! :) Her vet jeg at det ikke blir noen positiv test denne mnd. Har ikke fått noen positiv EL-test, og mannen har vært trøtt og lat, så sjansene er minimale... Jaja, får satse på at PP6 er for oss.

Endret av missdior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Testet med CB digital og GRAVID 1-2 lyste mot meg :danse:

Er nesten litt "skuffet", etter alt styret med prøving, sjekk av el, kjenne etter symptomer osv, så skulle man tro at når man endelig fikk TB så burde man høre englekor, eller iallefall få en liten fanfare ;) Neida, det jeg mener er at jeg ikke kjenner noen forskjell fra sånn jeg pleier å være, jeg har jo mindre symptomer nå, enn rett før IKM tidligere, hvor jeg har kjent på alle slags rare tegn.

Det har vel ikke gått helt opp for meg enda.

:strix::strix::strix:

Kaster litt babystøv til dere andre!

Kommer sikkert til å snike innom for å se hvordan det går med dere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha test med to blå og lyd :hoho:

Er nå på dag 34 i syklusen.. testa negativt på tirsdag. Er på seminar nå, hjemme igjen fredagen. Blir ny test lørdagsmorgen om ikke tanta kommer innen da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle.

Om det er noen som trenger EL-tester og graviditetstester så har jeg en liten bunke hjemme. Sender de til den første som vil ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal ta en test i morgen først, om den er positiv kan jo noen andre få de.. liten tro på at vi har lykkes men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TR kom i dag. 1 dag før IKM. Hadde ikke regna med noe annet... Har vært lite action her i gården :P

Har vært dødssliten hver dag etter jobb starta opp igjen. Og i dag måtte jeg gå hjem fordi jeg hadde så vondt i magen :tristbla: Blir skikkelig ubrukelig første dagen av TR! Vondt i ALLE muskler i hele kroppen. Flere som har det sånn? Fikk ikke gjort noen ting på jobb, satt bare og klynka.

Og nå er jeg ferdig med å whine.

GRATULERER TIL ALLE SOM HAR FÅTT TB! Sååå gøy å se :hjerte::biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger nå med sommerfugler i magen, er på dag 36 (!) i morgen. Testet negativt på tirsdag, men ingen tr enda heller.. og inn tegn til at den er på vei heller.. Blir spennende å se hva som skjer i morgen da:) kryss fingre og tær for meg!

Ønsker deg lykke til neste pp, fridr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger nå med sommerfugler i magen, er på dag 36 (!) i morgen. Testet negativt på tirsdag, men ingen tr enda heller.. og inn tegn til at den er på vei heller.. Blir spennende å se hva som skjer i morgen da:) kryss fingre og tær for meg!

Ønsker deg lykke til neste pp, fridr :)

Har du testet i dag? :) Og wtf, har du ikke testet siden tirsdag? Imponert!

Syklusen min ler av meg. Null TR, men fremdeles bare blendahvite tester. Tror det er på tide å kaste inn håndklet for denne gang, og bare vente på at tanta bestemmer seg for å komme. Ghaaaa. Gi meg styrke. Evt tålmodighet.. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Negativt i dag og... fikk ikke testa før siden jeg har vært på jobbseminar og delt rom med kollega.. Ingen tr enda heller... bare rot dette.. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send meg en PM med adresse så skal jeg prøve å få sendt de i løpet av helgen :)

Rare greier, fikk plutselig vite at en av mine beste venninner er gravid og fikk et lass med tester fra henne, hun hadde bestilt fea ebay og ble jo gravid med en gang.. så ser ut til at jeg har nok tester for en stund :)

Du får gi testene til noen andre, takk for tilbudet :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så greit at du kunne få fra henne da, Leanne :)

Da er testene ledige igjen, så bare å skrive her om noen vil ha de :)

Jeg vil gjerne ha dem! Hvis du ikke har noe imot å gi dem til en som ikke egentlig har vært prøver i sommer. Jeg er nå blitt prøver igjen etter 5 år ...

Gratulerer med graviditet, forresten :)

Endret av Harlekin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne ha dem! Hvis du ikke har noe imot å gi dem til en som ikke egentlig har vært prøver i sommer. Jeg er nå blitt prøver igjen etter 5 år ...

Gratulerer med graviditet, forresten :)

Takk :) Prøver er prøver, om man har prøvd i flere måneder eller skal sette igang nå. Bare send meg en PM med adressen din så skal jeg få sendt de så fort som mulig.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psst, når dere tester TB (som sikkert er neste pp ;) ), så kom over og skravle med oss i terminklubben, hyggelig om vi er flere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarasahara

Å, så stas at det klaffer for folk! Gratulerer så mye til alle som har fått to streker :hoppendeglad::strix:

P.S.! Send meg gjerne oppskriften på hvordan dere får det til :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...