Gå til innhold

En seriøs tråd om Fotballfrue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er barnet det er synd på, jeg klarer meg :)

Eh....Hvorfor er det synd på barnet??Tror Karoline kommer til å være en perfekt mor jeg!Idyllisk hjem ute på landet med en mor som har all tid i verden, som elsker å lage sunn mat, og gjøre det koselig rundt seg!

Ja, stakkars unge.....

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hun har jo ikke all tid i verden? Man er jo så oppgitte i denne tråden over hvor travel hun sier hun er, så da har man vel ikke mye troen på at hun har tid til en baby? =P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun har jo ikke all tid i verden? Man er jo så oppgitte i denne tråden over hvor travel hun sier hun er, så da har man vel ikke mye troen på at hun har tid til en baby? =P

Det er jo mange (de fleste egentlig) som er travle før de får en baby. Det betyr jo ikke at det ikke går ann å prioritere annereledes og ta den tiden som trengs til barnet?

Anonymous poster hash: 1fe11...728

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste er vel travle i jobb og ikke i hobbysysler.

Anonymous poster hash: ab32d...9d1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mange (de fleste egentlig) som er travle før de får en baby. Det betyr jo ikke at det ikke går ann å prioritere annereledes og ta den tiden som trengs til barnet?

Anonymous poster hash: 1fe11...728

Prøv å fortelle dét til de verste og mest overanalyserende kritikerne her inne. =P Jeg skjønner det, jeg bare kom dem i forkjøpet, jeg er helt sikker på at det er en eller annen som tenker sånn, nemlig. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er jo ikke noen nyhet, den åpenbare hintingen har jo pågått i siden februar.

Blir gøy å se hvor mye hun klarer å hanke inn sponsorer av babyklær- og utstyr.

Men hennes nevrotiske holdning til mat kan blir et problem når magen kommer. Og vi vet jo alle at Lars Kristin er redd for vektoppgang.

Og hun kommer til å få mye pes hvis hun setter babyen på lchf-diett. Og en au pair kommer nok på plass rimelig kjøpt etter fødselen for å holde fasaden oppe.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da gå an å glede seg på andres vegne, selv om man misliker noen saker og ting rundt dem? Jeg er absolutt ikke fan av verken FF eller herr FF. Jeg synes FF har dårlig påvirkning, er et dårlig forbilde og er utspekulert og kynisk. Blant annet. Men, jeg synes alikevel det er hyggelig at de venter barn :) må være slitsomt å kritisere for absolutt alt!!? Akkurat nå synes jeg det går an å være glad på FFs vegne - uten å måtte slenge med leppa.. Det med supermamma som noen skrev over her, er jeg forøvrig enig i. FF har lenge vært hjemmeværende husmor, nå blir det komplett. Spennende å følge dette! Tror forresten det blir ei jente, og er rimelig sikker hun isåfall oppkalles, mest sannsynlig etter mimmi ;)

Ok, den her skjønner jeg ikke helt. Nå skal jeg ikke ta stilling til om Fotballfrue er et dårlig forbilde eller hvorvidt det er hyggelig at hun venter barn. Men.. Ser du det motstridende i hva du skriver her;

"Jeg synes FF har dårlig påvirkning, er et dårlig forbilde og er utspekulert og kynisk. Blant annet. Men, jeg synes alikevel det er hyggelig at de venter barn :) "

Synes du det er hyggelig at et barn settes til verden av en mor du sier er et "dårlig forbilde, utspekulert og kynoisk. Blant annet" ?

-Jeg vet jeg ikke ville hatt den moren der.

Anonymous poster hash: cec61...89a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmelivet er jo jobben til fruen og tjener seg søkkrik på alle de dumme som leser den overfladiske og materialistiske bloggen hennes. At hun er gravid nå måtte jo skje, da leserene hennes faktisk dalte. Nå skal alle følge med på hvor tykk hun blir, om hun får strekkmerker, om hun får kviser, om hun bli kvalm, om hun får vann i kroppen, om puppene blir større, om sexlysten daler eller øker, hvor mye babyting hun kjøper, og ikke minst hvor mange babybutikker vil sponse henne. Hun satte standaren selv med å være perfekt i alt, da tror hun at leseren forventer et perfekt svangerskap, perfekt fødsel og perfekt baby med perfekt barseltid uten noen problemer!



Anonymous poster hash: 9f6ca...c09
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh yes, alt kommer nok til å forbli perfekt.

Flere som gleder seg til å høre: barnet mitt gulpet aldri. Barnet mitt sover de 8 timene det skal vær eneste natt. Osv osv :) Gleder meg

Anonymous poster hash: ab32d...9d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ Hva med å la vær å spekulere i slike ting før det faktisk har skjedd? Det er jo ingen vits.



Anonymous poster hash: 1fe11...728
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier til tv2, får ikke lagt inn link at hun skal fortsette med sitt perfekte liv, trene hardt, tørke støv og legge ut dagens out fit bilder. Jippi, jeg mener gjeeeeeeeeeeesp.



Anonymous poster hash: 9f6ca...c09
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier til tv2, får ikke lagt inn link at hun skal fortsette med sitt perfekte liv, trene hardt, tørke støv og legge ut dagens out fit bilder. Jippi, jeg mener gjeeeeeeeeeeesp.

Anonymous poster hash: 9f6ca...c09

Stakkars deg som tvinges til å lese bloggen hennes.

Anonymous poster hash: 2d651...ef6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leser ikke bloggen, ikke lest den på 6 mnd. Skal ikke få godte seg med mine penger hun. Bruker heller penger på andre ting enn ei materialistisk wannebe dolle.



Anonymous poster hash: 9f6ca...c09
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller aldri lest bloggen. Kun tråder om henne.

Anonymous poster hash: ab32d...9d1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her blir for dumt. Dere er VOKSNE MENNESKER. Dere oppfører dere AKKURAT som min mor når hun er supersjalu, og det lyser så utrolig mye igjennom. Nei, jeg sier ikke at dere er sjalu på livet til Caroline, men det er faen ikke langt ifra. Hun har valgt et annet liv enn det dere har, og det må dere rett og slett respektere. Sitter dere og slenger dritt om venninnene deres på denne måten?

Det er en ting å diskutere hvordan bloggen blir håndtert på, men å sitte og kritisere det faktum at hun er gravid? Og le av hvordan det kommer til å bli? Det gjør meg både kvalm og trist på en gang. Jeg håper ikke at jeg kjenner noen av dere i det virkelige liv.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er glad på Fotballfrues vegne, gratulerer.

Samtig er jeg faktisk veldig overrasket at hun velger å få barn så "tidlig", JA, jeg vet at hun er 26,5 år og jeg vet at leger mener at 25 år er den ideelle alder helsemessig å få barn, men jeg syns at 26 er litt tidlig faktisk...
(Ja, jeg vet også at det er ganske vanlig i bygdene og i Oslo Øst å få barn når man er 18-20 år, så enkelte syns sikkert at FF er sent ute...)

FF prøver så hardt på andre måter å komme seg bort fra sine foreldres sosioøkonomisk status, så jeg var sikker på at hun ønsket å ta høyere utdanning først, jobbe litt innen TV og media, og vente med barn til hun ble minst 32 år, ELLER, at hun ønsket å være "childfree by choice". Barn er jo den ultimate time-and-money-stealer (de neste 18-20 årene!!)... Uansett hvordan man snur og vender på det, og uansett om man kun setter av 4,5 timer til søvn hver natt og ansetter au pair så betyr en baby mindre tid til karriere, utdanning, reising, trening og egenpleie. Så sånn sett er jeg faktisk overrasket over at hun ønsket seg barn...?

For oss som som har fleipet litt med at FF virker umenneskelig med hensyn til det harde treningsregimet hennes, dietten og den sterke selvkontrollen (f.eks å stå opp kl 06 for å trene på ferier, alltid ha det støvfritt og perfekt), så er jo en graviditet et tegn på at hun - som gjennomsnittskvinnen - styres endel av noe så basic som hormoner/instinkter, en graviditet er jo noe veldig menneskelig**.

Jeg ser at noen av dere tror at det å få barn nesten er et ledd i hennes "blogg karriere" men det tror jeg neppe, å få sponset gratis babyting og noen ekstra baby-annonser i 9 måneder, det veier IKKE opp økonomisk for all tiden hun - faktisk må ta seg fri i årene fremover for å passe på barnet. Så jeg tror at hun har blitt gravid bare fordi hun faktisk - trommevirvel - ønsket seg det. ;)


**PS: jeg syns IKKE at det er "umenneskelig" å ikke ønske seg barn, men å ikke ønske seg barn krever en ekstra evne til å sette "mind over matter/mind over nature" fordi også frivillig barnløse kvinner har månedlige hormonsvigninger som gjør at man plutselig kan se det romantiske i å produsere et kjærlighetsbarn med den man elsker, på tross av at man RASJONELT sett egentlig ikke ønsker seg barn og vet at barn ikke passer inn i ens livsstil/karriere/fremtidsvisjoner.



Anonymous poster hash: cc825...d8e
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen formening om Caroline er et bra/dårlig menneske, fordi jeg kjenner henne ikke. Jeg har ingen intensjon om å diskutere rundt blogg-Caroline, det blir noe annet.

Det at hun har penger og et strøkent hjem skiller henne ikke fra veldig, veldig mange andre nordmenn. Det gjør henne ikke til et dårlig menneske heller.

Synes dere stiller dere selv på en litt for høy pidestall her. At dere er så mye bedre fordi dere ikke har penger og et strøkent hjem, tydeligvis.

Det å diskutere at hun kommer til å lyge om hvor fantastisk babyen er osv, er det som provoserer meg mest. Det burde dere alle være for gamle til å gjøre.

Endret av Niennas
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmelivet er jo jobben til fruen og tjener seg søkkrik på alle de dumme som leser den overfladiske og materialistiske bloggen hennes. At hun er gravid nå måtte jo skje, da leserene hennes faktisk dalte. Nå skal alle følge med på hvor tykk hun blir, om hun får strekkmerker, om hun får kviser, om hun bli kvalm, om hun får vann i kroppen, om puppene blir større, om sexlysten daler eller øker, hvor mye babyting hun kjøper, og ikke minst hvor mange babybutikker vil sponse henne. Hun satte standaren selv med å være perfekt i alt, da tror hun at leseren forventer et perfekt svangerskap, perfekt fødsel og perfekt baby med perfekt barseltid uten noen problemer!

Anonymous poster hash: 9f6ca...c09

Tror ikke hun kommer til å legge på seg noe særlig. Hun er veldig lik svigerinnen min som også er treningsfreak. Hun var gravid med tvillinger og det syntes nesten ikke. Hun sluttet først å løpe når puppene ble så store at det ble vondt.

Nå 6 måneder etter fødsel, er hun enda mer trent og enda tynnere enn noen gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nejve

Tror ikke hun kommer til å legge på seg noe særlig. Hun er veldig lik svigerinnen min som også er treningsfreak. Hun var gravid med tvillinger og det syntes nesten ikke. Hun sluttet først å løpe når puppene ble så store at det ble vondt.

Nå 6 måneder etter fødsel, er hun enda mer trent og enda tynnere enn noen gang.

Dette stemmer heller ikke, da det synes godt på henne at hun er gravid, særlig på det bildet hun la ut av seg i sports-BH på instagram for noen dager siden :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...