Gå til innhold

En seriøs tråd om Fotballfrue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tipper hun IKKE er gravid, men begynt på nye p-piller - fått større pupper - og ler hele veien til banken når hun ser at alle falske hint om graviditet genererer flere klikk. Smart, men hello så irriterende.

Smart og irriterende, ja. Men mest utspekulert og egoistisk. Alt folk gjør for penger, tenk å nedverge seg slik.

Anonymous poster hash: 8c4d6...269

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/06/DSC084571.jpg så avslappet på ferie da!

Anonymous poster hash: 836a7...118

Hvem bryr seg?

Hun bruker livet sitt på å jobbe mens hun er på ferie (dvs kle seg fint, ta bilder osv)

Du bruker livet ditt på å irritere deg om hvorvidt Caroline er avslappet på ferie eller ikke. Ser du ikke hvor dumt det er?

(og ja, jeg bruker livet mitt på å irritere meg over de som irriterer seg over Caroline ;) )

Anonymous poster hash: 1fe11...728

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zoomet inn bildet og ser at hun suger inn kinnene og lager trutmunn :fnise:

Og så? Hvor mange på facebook, andre bloggere osv tar ikke bilder av seg selv i det beste vinkler og eventuelt med en liten trutmunn? Jeg hadde nok også gjort det, hadde jeg tjent like mye penger på det.

Anonymous poster hash: 1fe11...728

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicola

Og så? Hvor mange på facebook, andre bloggere osv tar ikke bilder av seg selv i det beste vinkler og eventuelt med en liten trutmunn? Jeg hadde nok også gjort det, hadde jeg tjent like mye penger på det.

Anonymous poster hash: 1fe11...728

Jeg også ;)

Jeg bare påpekte grunnen til at noen til at noen synes hun så rar ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, og reaksjoner på moderering.

Niennas, mod.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ser bare slik ut, er et lignende merke i treet litt lengre til venstre.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

aspartam er jo giftig og kreftfremkallende.....

Anonymous poster hash: 9f6ca...c09

Nei, i anbefalte mengder så er det ikke det.

Anonymous poster hash: 076cf...44b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dama ser ut som en utstoppa rev sett ifra "skjønnhetssiden" sin.



Anonymous poster hash: ab32d...9d1
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg har ikke gjort meg noe der :/ Det kalles scapula og er en del av skjelettet. Alle har det, men på noen er det mer fremtredende enn på andre."

Ja, frue.. Alle har skulderblad og det er en del av skjelettet. Takk for at du oppklarte det.



Anonymous poster hash: 801aa...425
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/06/DSC010592.jpg

Ligger det en brukt snus på bordet?

Anonymous poster hash: 005dd...2fd

Nå har man i tråden her fastslått at hun er pertentlig og perfeksjonist på detaljnivå. Da er det vel helt tydelig ikke en brukt snus. Om både hun og mannen hadde brukt snus, hadde hun garantert fjernet alle spor før foto-sessionen av bordet. Det ble vel grundig vasket før hun danderte disse te-posene på en "tilfeldig" og gjennomført måte.

Litt logikk er greit. =P

Enten er hun perfeksjonist ned til minste detalj, eller så er hun ikke.

Og som noen annen her påpekte; det er en del av bordet. Mulig bordbeinet er "slått inn" i bordblata, møbler er vel av og til laget sånn at man slipper skruer eller spiker. Selv om det vel var mer vanlig i "hine, hårde tider".

Endret av Raven Emerald
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har man i tråden her fastslått at hun er pertentlig og perfeksjonist på detaljnivå. Da er det vel helt tydelig ikke en brukt snus. Om både hun og mannen hadde brukt snus, hadde hun garantert fjernet alle spor før foto-sessionen av bordet. Det ble vel grundig vasket før hun danderte disse te-posene på en "tilfeldig" og gjennomført måte.

Litt logikk er greit. =P

Enten er hun perfeksjonist ned til minste detalj, eller så er hun ikke.

Og som noen annen her påpekte; det er en del av bordet. Mulig bordbeinet er "slått inn" i bordblata, møbler er vel av og til laget sånn at man slipper skruer eller spiker. Selv om det vel var mer vanlig i "hine, hårde tider".

Det siste først.. ved første øyekast ser det ut som en brukt snuspose, men ved neste så ser man tydelig årrringene i denne "snusposen". De to lyse partiene på hver ende er nok bare kiler, og ikke enden på en snuspose.

Ang. perfeksjonismen hennes. Ifølge snl så er en perfeksjonist en som ikke vil avslutte arbeidet før det er fullkomment. Hun har nok et ønske om å være perfeksjonist, men jeg er uenig at hun faktisk er det (ref. uttalelser om karakterer, manglende merking av sponsede turer og produkter, låning av oppskrifter uten å oppgi hvor hun har funnet de.. and so on). Tar høyde for at jeg og hun har forskjellig definisjon for fullkommenthet, men uansett.. i mine øyne er hun ingen perfeksjonist.

Noen som har sett reklamen for Smoked salmon pizza til Peppes pizza i det siste btw?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har sett reklamen for Smoked salmon pizza til Peppes pizza i det siste btw?

hva har den med frua å gjøre?

Anonymous poster hash: 4e968...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva har den med frua å gjøre?

Anonymous poster hash: 4e968...1a8

Hun har lagd en slik rett på bloggen.

Anonymous poster hash: be4cf...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg har ikke gjort meg noe der :/ Det kalles scapula og er en del av skjelettet. Alle har det, men på noen er det mer fremtredende enn på andre."

Ja, frue.. Alle har skulderblad og det er en del av skjelettet. Takk for at du oppklarte det.

Anonymous poster hash: 801aa...425

For en latterlig kommentar...

Hun gir et dumt svar til en dum kommentar.

Av og til får jeg inntrykk av at enkelte her inne har sement mellom ørene, og har et desperat behov for å rakke ned på henne. Tror mange her har et svært trist liv...

Kom dere ut og forsøk å lev litt, smil og møt andre mennesker.

Anonymous poster hash: 076cf...44b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun har lagd en slik rett på bloggen.

Anonymous poster hash: be4cf...6a6

Da tror jeg du må lese de to oppskriftene på nytt, finnes ikke likheter forutenom laksen og rødløken...

Peppes bruker hvit ostesaus, laks, bladpersille og rødløk.

Fruen bruker saus med rømme og tomatpuré, pesto, mozzarella, tomat, rødløk, laks og ruccola.

De to bunnene er også helt ulike.

Anonymous poster hash: 076cf...44b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er livet som blogger så hardt så får de kutte ut. MAKAN! Her står vi opp 6-30 hver dag, unger skal levers, skole og jobb. Så handle så hjem og lage middag, så lekser så litt fritidsaktiviteter, hus skal vaskes, hage skal fikses, ting skal ordnes. Forskjellen er at vi ikke skriver om det hvert sekund. Hvis vi også blogga hvert minutt av hva vi gjør i livet vårt så ville vel vi også brukt mindre tid på annet. Så bloggere som lever av bloggen får skjerpe seg, utdanne seg og bytte jobb da om skrivingen, tiggingen og anbefalingene av the, tannkrem, hårbørster osv blir for hardt!!! :fnys:



Anonymous poster hash: 9f6ca...c09
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg du må lese de to oppskriftene på nytt, finnes ikke likheter forutenom laksen og rødløken...

Peppes bruker hvit ostesaus, laks, bladpersille og rødløk.

Fruen bruker saus med rømme og tomatpuré, pesto, mozzarella, tomat, rødløk, laks og ruccola.

De to bunnene er også helt ulike.

Anonymous poster hash: 076cf...44b

Nei, jeg kan innrømme at jeg ikke har orket å bruke tid på å sammenligne ingredienslistene. Jeg har faktisk viktigere ting å gjøre.

:rolleyes:

Anonymous poster hash: be4cf...6a6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg kan innrømme at jeg ikke har orket å bruke tid på å sammenligne ingredienslistene. Jeg har faktisk viktigere ting å gjøre.

:rolleyes:

Anonymous poster hash: be4cf...6a6

Men å hive deg over for å kritisere, det hadde du tid til?

Anonymous poster hash: 8d84e...04b

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...