Gå til innhold

En seriøs tråd om Fotballfrue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men å hive deg over for å kritisere, det hadde du tid til?

Anonymous poster hash: 8d84e...04b

Ja. Synes det er sykt at dere har slik oversikt over et fremmed menneske sitt liv.

Anonymous poster hash: be4cf...6a6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det siste først.. ved første øyekast ser det ut som en brukt snuspose, men ved neste så ser man tydelig årrringene i denne "snusposen". De to lyse partiene på hver ende er nok bare kiler, og ikke enden på en snuspose.

Ang. perfeksjonismen hennes. Ifølge snl så er en perfeksjonist en som ikke vil avslutte arbeidet før det er fullkomment. Hun har nok et ønske om å være perfeksjonist, men jeg er uenig at hun faktisk er det (ref. uttalelser om karakterer, manglende merking av sponsede turer og produkter, låning av oppskrifter uten å oppgi hvor hun har funnet de.. and so on). Tar høyde for at jeg og hun har forskjellig definisjon for fullkommenthet, men uansett.. i mine øyne er hun ingen perfeksjonist.

Noen som har sett reklamen for Smoked salmon pizza til Peppes pizza i det siste btw?

Ikke ta meg så alvorlig, jeg er smått sarkastisk.

Det er veldig fascinerende hvordan man kritiserer henne for absolutt alt hun gjør og ikke gjør. Men jeg er rimelig sikker på at jeg synes det er en uting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er livet som blogger så hardt så får de kutte ut. MAKAN! Her står vi opp 6-30 hver dag, unger skal levers, skole og jobb. Så handle så hjem og lage middag, så lekser så litt fritidsaktiviteter, hus skal vaskes, hage skal fikses, ting skal ordnes. Forskjellen er at vi ikke skriver om det hvert sekund. Hvis vi også blogga hvert minutt av hva vi gjør i livet vårt så ville vel vi også brukt mindre tid på annet. Så bloggere som lever av bloggen får skjerpe seg, utdanne seg og bytte jobb da om skrivingen, tiggingen og anbefalingene av the, tannkrem, hårbørster osv blir for hardt!!! :fnys:

Anonymous poster hash: 9f6ca...c09

Du vet at du ikke trenger å handle og lage middag hver dag? Det går an å handle en gang i uka så du slipper å dra med deg skrikerungene dine på butikken, og lage opp middager som puttes i fryseren og bare varmes opp. Bare til informasjon.

Anonymous poster hash: fcca9...009

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at du ikke trenger å handle og lage middag hver dag? Det går an å handle en gang i uka så du slipper å dra med deg skrikerungene dine på butikken, og lage opp middager som puttes i fryseren og bare varmes opp. Bare til informasjon.

Anonymous poster hash: fcca9...009

Selvfølgelig, men kom ikke her og si bloggere har det så jæ.....travelt hele tiden, for det har de ikke. De legger da opp dagene sine selv de også. Vi som har vanlige jobber skriver da ikke blogger og maser, syter og klager på hvor travelt livet er. Jeg spyr av rosalufthodebloggerene som syter over hvor TRAVELT de har det.

Anonymous poster hash: 9f6ca...c09

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicola

Selvfølgelig, men kom ikke her og si bloggere har det så jæ.....travelt hele tiden, for det har de ikke. De legger da opp dagene sine selv de også. Vi som har vanlige jobber skriver da ikke blogger og maser, syter og klager på hvor travelt livet er. Jeg spyr av rosalufthodebloggerene som syter over hvor TRAVELT de har det.

Anonymous poster hash: 9f6ca...c09

Ojsann. Litt missfornøyd med unger, bikkje og volvo eller? Ble ikke helt som forventet? :P

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke misunnelig en plass. Jeg kan godt starte en blogg jeg også, men hvor kjekt er det å lese en grammafonplate som står på repeat??? Opp 6.30, dusj, vekke unger, frokost, smøre nistepakker, få oss på skole og jobb, så jobbe, så hente unger, så handle, så lage middag, så gjøre lekser, så fritidsaktiviteter, så kveldsmat, så kveldsstell, så leggetid, så vaske klær, så ordne til neste dag. ZZZZZZZZZZZ og gjesp. Slike er mine dager. Inni her har vi selskaper, avslutninger, personalmøter, plen skal klippes, hus skal vaske, gaver skal handles inn, gamle besteforeldre skal besøkes, venner skal treffes, familie ellers.

Hvor moro er dette å lese enn Fruen sin repeat på jogging, trening, legge negler, stelle håret, sminke seg, spa-behandling, møte med butikker for å tigge varer, lage lavkarbo, så løpe med hundene, så lese bok, så legge seg. GJEEEEEEEEEEEEEEEEESP OG ZZZZZZZZZZZZZZNORK!!!!!!!!!!!!!!!!



Anonymous poster hash: 9f6ca...c09
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei ikke misunnelig en plass. Jeg kan godt starte en blogg jeg også, men hvor kjekt er det å lese en grammafonplate som står på repeat??? Opp 6.30, dusj, vekke unger, frokost, smøre nistepakker, få oss på skole og jobb, så jobbe, så hente unger, så handle, så lage middag, så gjøre lekser, så fritidsaktiviteter, så kveldsmat, så kveldsstell, så leggetid, så vaske klær, så ordne til neste dag. ZZZZZZZZZZZ og gjesp. Slike er mine dager. Inni her har vi selskaper, avslutninger, personalmøter, plen skal klippes, hus skal vaske, gaver skal handles inn, gamle besteforeldre skal besøkes, venner skal treffes, familie ellers.

Hvor moro er dette å lese enn Fruen sin repeat på jogging, trening, legge negler, stelle håret, sminke seg, spa-behandling, møte med butikker for å tigge varer, lage lavkarbo, så løpe med hundene, så lese bok, så legge seg. GJEEEEEEEEEEEEEEEEESP OG ZZZZZZZZZZZZZZNORK!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous poster hash: 9f6ca...c09

Jeg tror rosabloggernes tid snart er over. Interessen daler, og snart er det ikke noe nytt for dem å skrive om heller. Bloggen til FF har vært kjedelig en periode, og hun har mistet mange lesere. Blogging har nok kanskje nådd toppen, og snart dukker det nok opp noe annet istedet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke misunnelig en plass. Jeg kan godt starte en blogg jeg også, men hvor kjekt er det å lese en grammafonplate som står på repeat??? Opp 6.30, dusj, vekke unger, frokost, smøre nistepakker, få oss på skole og jobb, så jobbe, så hente unger, så handle, så lage middag, så gjøre lekser, så fritidsaktiviteter, så kveldsmat, så kveldsstell, så leggetid, så vaske klær, så ordne til neste dag. ZZZZZZZZZZZ og gjesp. Slike er mine dager. Inni her har vi selskaper, avslutninger, personalmøter, plen skal klippes, hus skal vaske, gaver skal handles inn, gamle besteforeldre skal besøkes, venner skal treffes, familie ellers.

Hvor moro er dette å lese enn Fruen sin repeat på jogging, trening, legge negler, stelle håret, sminke seg, spa-behandling, møte med butikker for å tigge varer, lage lavkarbo, så løpe med hundene, så lese bok, så legge seg. GJEEEEEEEEEEEEEEEEESP OG ZZZZZZZZZZZZZZNORK!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous poster hash: 9f6ca...c09

Tja, det er jo bare å la være, men det synes å være vanskelig for deg. Noe som fenger ved bloggen til Fotballfrue allikevel kanskje, til tross for din vedvarende klaging?

Anonymous poster hash: c0278...8ed

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig, men kom ikke her og si bloggere har det så jæ.....travelt hele tiden, for det har de ikke. De legger da opp dagene sine selv de også. Vi som har vanlige jobber skriver da ikke blogger og maser, syter og klager på hvor travelt livet er. Jeg spyr av rosalufthodebloggerene som syter over hvor TRAVELT de har det. Anonymous poster hash: 9f6ca...c09

Man velger jo selv hva slags yrke man jobber i, og hvordan man legger opp hverdagen. Det er ingen som tvinger deg til å få barn og ha det så travelt fra morgen til kveld, det har du valgt helt selv. Bloggerne kan ha det travelt om de har mange møter og tar jobben sin seriøst mtp fotografering, tekst, produkttesting osv. Er forøvrig helt enig i at blogging ikke er et veldig viktig yrke, men det er et yrke på lik linje med andre, og for lesere kan det være underholdning på lik linje med et blad osv.

Anonymous poster hash: 91afe...160

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke misunnelig en plass. Jeg kan godt starte en blogg jeg også, men hvor kjekt er det å lese en grammafonplate som står på repeat??? Opp 6.30, dusj, vekke unger, frokost, smøre nistepakker, få oss på skole og jobb, så jobbe, så hente unger, så handle, så lage middag, så gjøre lekser, så fritidsaktiviteter, så kveldsmat, så kveldsstell, så leggetid, så vaske klær, så ordne til neste dag. ZZZZZZZZZZZ og gjesp. Slike er mine dager. Inni her har vi selskaper, avslutninger, personalmøter, plen skal klippes, hus skal vaske, gaver skal handles inn, gamle besteforeldre skal besøkes, venner skal treffes, familie ellers.

Hvor moro er dette å lese enn Fruen sin repeat på jogging, trening, legge negler, stelle håret, sminke seg, spa-behandling, møte med butikker for å tigge varer, lage lavkarbo, så løpe med hundene, så lese bok, så legge seg. GJEEEEEEEEEEEEEEEEESP OG ZZZZZZZZZZZZZZNORK!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous poster hash: 9f6ca...c09

Du snakker nedtalende om fotballfrues liv og hva hun gjør. Men har du tenkt på hvor ung hun er? En dag skal jo mest sannsynelig hun også ha barn og alt som følger med. Caroline er ikke akkurat den eneste 24-åringen som har tid til å trene og lese bøker, det har de aller, aller fleste andre også.

I tillegg snakker du om gressklipping, handling av varer, besøk av besteforeldre osv er noe som bare DU "trenger" å gjøre. Vel, velkommen til virkeligheten, men det er det ikke - dette er ting alle vi andre også gjør :)

Anonymous poster hash: 1fe11...728

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun er 26 og blir 27. Jeg bare listet opp en vanlig dag eller vanlig hverdag hos oss kjedelige jeg. Mens mye av fruen gjør det samme og alltid skriver hvor drit-travelt hun har det. Hun har ikke barn enda, og hun får heller klage seg litt hvis hun får en 2-3 barn å holde styr på også. Får fruen tid til 3 timers make up og hårstyling på badet da, tro??? Neppe, hvis ikke hun leier inn nanny da :)



Anonymous poster hash: 9f6ca...c09
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun er 26 og blir 27. Jeg bare listet opp en vanlig dag eller vanlig hverdag hos oss kjedelige jeg. Mens mye av fruen gjør det samme og alltid skriver hvor drit-travelt hun har det. Hun har ikke barn enda, og hun får heller klage seg litt hvis hun får en 2-3 barn å holde styr på også. Får fruen tid til 3 timers make up og hårstyling på badet da, tro??? Neppe, hvis ikke hun leier inn nanny da :)

Anonymous poster hash: 9f6ca...c09

Jeg har tid til det :wink:

Og at kjedelige deg ikke har blogg sier jo seg selv.....

Bloggen til Karoline er jo eyecandy de luxe!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja hun er 26 og blir 27. Jeg bare listet opp en vanlig dag eller vanlig hverdag hos oss kjedelige jeg. Mens mye av fruen gjør det samme og alltid skriver hvor drit-travelt hun har det. Hun har ikke barn enda, og hun får heller klage seg litt hvis hun får en 2-3 barn å holde styr på også. Får fruen tid til 3 timers make up og hårstyling på badet da, tro??? Neppe, hvis ikke hun leier inn nanny da :)

Anonymous poster hash: 9f6ca...c09

For henne oppleves hverdagen travel. Bare fordi du mener du er mer travel kan andre føle at de har det travelt og. Man føler ut fra sine egne forutsetninger. Jeg følte jeg hadde det travelt før jeg fikk barn og jeg.

Anonymous poster hash: 8d84e...04b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birti

For henne oppleves hverdagen travel. Bare fordi du mener du er mer travel kan andre føle at de har det travelt og. Man føler ut fra sine egne forutsetninger. Jeg følte jeg hadde det travelt før jeg fikk barn og jeg.

Anonymous poster hash: 8d84e...04b

Skriver under på denne! Og travelt kommer i ulike former - selv om jeg ikke har barn så er jeg helt sikker på at enkelte av mine dager er langt mer kaotiske og travle enn dagene til de som har barn, nettopp fordi noen av mine "dager" kan vare i 26 timer i strekk.. Unger sover jo heldigvis av og til :P

Men jeg har ferie - og skal bruke den neste uka på å flytte, så akkurat nå er livet mitt creme del a creme :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da får de slutte å brette ut livet sitt i en blogg da. Makan.



Anonymous poster hash: 9f6ca...c09
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper annonseringen kommer i morgen på 3 års bryllupsdag.

Anonymous poster hash: a5d9b...8df

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper annonseringen kommer i morgen på 3 års bryllupsdag.

Anonymous poster hash: a5d9b...8df

Heeeeelt rett ! :) Jeg ble nesten litt lettet, hadde hun ikke vært gravid burde vi nesten få henne tvangsinnlagt, for da hadde hun jo vært helt gærn ;)

Anonymous poster hash: fbeff...e66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 mnd på vei og ingen antydning til mage - så heldig var iallefall ikke jeg hehe. Tror hun kommer til å bli en god (høne)mor jeg.

Anonymous poster hash: b5394...afa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...