Gå til innhold

En seriøs tråd om Fotballfrue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Der er det noe veldig rart med underarmen..., så buet? Redigert, eller?!

Anonymous poster hash: 337ba...08d

Photoshoppet eller ikke, jeg ser ikke hva som er "galt" med underarmen? Den ser jo helt vanlig buet ut, eller slik en underarm kan se ut fra visse vinkler..?

Anonymous poster hash: 1fe11...728

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De aller fleste sommerkjoler er vel litt løse. Jeg tror ikke det nødvendigvis er et tegn på at hun er gravid:) Dog det er andre tegn som tilsier det. Synes hun ser veldig godt ut for tiden! Hun ser sunn og glad ut:)

Synes forøvrig de "babe"-bildene ved bassengkanten er ekstremt kleine. http://fotballfrue.no/2013/06/10/poolside/

Det "prinsesse-diademet" hun har brukt er Adlink. Samme som det hun brukte i bryllupet for kort tid siden. Bloggerne bruker vel alle mulige ting så lenge de tjener på det. Jeg for min del kunne aldri brukt et så malplassert hodepynt hvis jeg ikke skulle i karneval eller temafest. Det ser så krampeaktig ut.



Anonymous poster hash: 45971...843
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor feirer de burdagen hennes 5 mnd på etterskudd? Hadde det vært 5 dager.. hadde jeg kanskje forstått det.. Men 5 MND?? Bare snakk om 5 uker hadde vært totalt uforståelig.. Er dette vanlig? Og hun prater mer om at de feriet hennes bursdag 5 mnd på etterskudd, enn om LK som har bursdag om ca to uker..



Anonymous poster hash: a15c5...228
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert et skalkeskjul. De feiret egentlig at hun er gravid, må du da skjønne. =P

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det bare meg, eller ser hun fryktelig tynn og...kunstig ut i innlegget med de rosa klærne?

Anonymous poster hash: 836a7...118

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minelly

Jeg elsker innlegget ditt! Du sier det akkurat slik som jeg har tenkt. Vi lever i et kunstig samfunn og når mennesker går inn for å promotere sitt kunstige liv, blir de automatisk "forbilder" for alle andre. Vi blir konstant fortalt at slik skal vi se ut, slik skal vi tenke, slik skal vi føle og slik skal vi gjøre det. Tror dette samfunnet kommer til å gå på et ubehagelig smell snart og verst blir det for dem som ikke klarer å innse hvor langt ute på kjøret, samfunnet er . Jeg synes synd på dagens yngste. Press har vi vel alle opplevd, men aldersgrensen blir jo lavere og lavere for hvert år, virker det som. Synes det er vanskelig å vite at det finnes folk som støtter denne boblen vi lever i.

Du ser jo bare responsen som har kommet inn etter du skrev det innlegget. Saueflokken er altfor komfortable med å dyrke denne illusjonen, fremfor å våkne opp og lukte virkeligheten.

Takk for god respons!! Jeg er veldig glad for at du skriver innlegget ditt med navn og bilde, som du ser er det svært mange her inne som velger å være anonyme. Det blir plutselig så lett å slenge drit over internett, når man kan være anonym!!

Og til kritikken: Jeg står for min mening. Karoline har selv valgt å skape seg et image som rosablogger. Hun er selvsagt i sin fulle rett til å kun vise livets glade dager, og lesergruppen sin kan hun ikke selv kontrollere. Men, unasett om foreldre prøver å nekte dem eller ikke, unge jenter kommer til å lese bloggen hennes. De får et innblikk i det perfekte fotballfruelivet, de kommer til å tenke og føle og kanskje også se opp til.

Jeg synes Karoline virker som en smart og søt jente, hun trenger ikke å opptre som et forbilde, men hun bør likevel reflektere over at en del av hennes lesere er unge jenter i ungdomårene. Og kanskje bærer hun også et etisk eller moralsk ansvar for at ikke disse unge jentene får et urealistisk forhold til hvordan den "perfekte" jenten skal være. For den perfekten jenten Karoline viser på sin blogg, hun eksisterer ikke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen bein hun FF har! Me want :-D

Anonymous poster hash: e6655...49a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/06/DSC084571.jpg så avslappet på ferie da!

Anonymous poster hash: 836a7...118

Joda, her ser man at på ferie slapper hun av i hver en muskel..

Og tror dere ikke dollargliset er påklistret når denne tråden generer nytt klientell?

Det var sånn jeg ble hektet(ref. forrige tråden som ble stengt for et halvt? år siden) :sjenert:

Jeg har blitt helt fasinert..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmf, jeg får opp en feil når jeg prøver å kopiere tekst fra bloggen, men på innlegget om vivenne-toppen får hun spørsmål i kommetarfeltet om kunstig søtning. Først svarer hun:

"Vi bruker stort sett Aspartam, Acesulfam og Erytritol."

Så, på et spørsmal lenger nede:

"Jeg bruker ikke kunstig søtning selv :)"

What??



Anonymous poster hash: fbeff...e66
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

aspartam er jo giftig og kreftfremkallende.....



Anonymous poster hash: 9f6ca...c09
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicola

Hmf, jeg får opp en feil når jeg prøver å kopiere tekst fra bloggen, men på innlegget om vivenne-toppen får hun spørsmål i kommetarfeltet om kunstig søtning. Først svarer hun:

"Vi bruker stort sett Aspartam, Acesulfam og Erytritol."

Så, på et spørsmal lenger nede:

"Jeg bruker ikke kunstig søtning selv :)"

What??

Anonymous poster hash: fbeff...e66

Jeg tror hun mener at når hun bruker det i bakst og ellers, bruker hun sukrin eller stevia. Det er søtstoff som er naturlige, men de kjøper matvarer/drikke med kunstig søtning som f.eks aspartam

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicola

aspartam er jo giftig og kreftfremkallende.....

Anonymous poster hash: 9f6ca...c09

Det er meget omdiskutert. Finnes ingen beviser eller studier som beviser det. Kraftig bruk vil være skadelig vil jeg tro, men det gjelder for det meste.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, dette var jo virkelig en seriøs tråd, dere. En BØYD!! underarm, bursdager som blir feiret sent, kleine bassengbilder og ikke minst - trutmunn. Gid. Kan noen forklare meg hvilken del av dette som omfattes av begrepet "seriøst"?

Dere klarer virkelig ikke å dy dere, virker helt besatt av henne. Tror samtlige her trenger profesjonell hjelp.



Anonymous poster hash: f9953...36d
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette var jo virkelig en seriøs tråd, dere. En BØYD!! underarm, bursdager som blir feiret sent, kleine bassengbilder og ikke minst - trutmunn. Gid. Kan noen forklare meg hvilken del av dette som omfattes av begrepet "seriøst"?

Dere klarer virkelig ikke å dy dere, virker helt besatt av henne. Tror samtlige her trenger profesjonell hjelp.

Anonymous poster hash: f9953...36d

Ja, det var dagens.

Anonymous poster hash: a37c6...914

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vilma2000

Jeg tipper hun IKKE er gravid, men begynt på nye p-piller - fått større pupper - og ler hele veien til banken når hun ser at alle falske hint om graviditet genererer flere klikk. Smart, men hello så irriterende.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette var jo virkelig en seriøs tråd, dere. En BØYD!! underarm, bursdager som blir feiret sent, kleine bassengbilder og ikke minst - trutmunn. Gid. Kan noen forklare meg hvilken del av dette som omfattes av begrepet "seriøst"?

Dere klarer virkelig ikke å dy dere, virker helt besatt av henne. Tror samtlige her trenger profesjonell hjelp.

Anonymous poster hash: f9953...36d

Godt å se at selvinnsikten er på plass!

Anonymous poster hash: 331bd...9b0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...