Gå til innhold

En seriøs tråd om Fotballfrue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da er det annonsert ;-) hun er 17 uker på vei! Er glad på deres vegne og ønsker de lykke til :) dette kan bli spennende å følge!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra! Hun har jo bedrevet kraftig hinting, så ikke så veldig overraskende..

Ikke noe unormalt å ikke ha mage i uke 17, det hadde ikke jeg heller. Tror ikke jeg fikk mage før i uke 20.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror dere barnet skal hete da?

Noe bibelsk ! eller oppkalt etter noen eldre slektninger.. mimmi? Kanskje en blanding :)

Anonymous poster hash: fbeff...e66

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror de er såpass oppegående at de sørger for et sunt og fint svangerskap. Det er uansett ikke fett du skal legge på deg. Men du får økt blodvolum, vann i kroppen, babyens vekt, morkake, fostervann, osv.. Det er heller ikke behov for å spise "for to" før et stykke uti svangerskapet. Så jeg tipper hun fint klarer å legge på seg de ca. ti-tolv kiloene som må til;)

Anonymous poster hash: aa251...0b2

Endret av Niennas
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja så derer plutselig snur om og blir hyggelige nå bare fordi hun er gravid??? Hva med alle de negative kommentarene, er de glemt? Ønsker dem lykke til, men ser for meg mye trening og hysterisk slanking når magen kommer.



Anonymous poster hash: 9f6ca...c09
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja så derer plutselig snur om og blir hyggelige nå bare fordi hun er gravid??? Hva med alle de negative kommentarene, er de glemt? Ønsker dem lykke til, men ser for meg mye trening og hysterisk slanking når magen kommer.

Anonymous poster hash: 9f6ca...c09

Hva i all verden kan man si som ikke er hyggelig når noen er gravide?

Skulle det bli tilstander med syk slanking og lignende, så vil nok folk reagere på det. Men som jeg sa i sted, jeg tror de har full kontroll på hva som er bra og mindre bra i forbindelse med en graviditet. Det er ingen normale mennesker som gjør noe vel vitende om at det kan skade babyen i magen! Alle jeg kjenner har lyst å holde seg i form og spise sunt under en graviditet, ikke bare fordi vi er forfengelige, men fordi det er bra for barnet. Men samtidig er det vel ingen som har lyst å legge på seg 30kg? Og ikke er det nødvendig heller..

Anonymous poster hash: aa251...0b2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja så derer plutselig snur om og blir hyggelige nå bare fordi hun er gravid??? Hva med alle de negative kommentarene, er de glemt? Ønsker dem lykke til, men ser for meg mye trening og hysterisk slanking når magen kommer.

Anonymous poster hash: 9f6ca...c09

Det er selvsagt hyggelig at de venter barn, men det veier ikke opp for at de kjører sin egen linje med tanke på firma, merking av innlegg, at mannen nærmest driver med kostholdspropaganda, at de tidligere har vært ganske krasse i kommentarfeltet, hengt ut folk osv.

Her må man rett og slett skille snørr og bart. Graviditet = koselig. Måten de forholder seg til det å drive firma på = ikke koselig.

Caroline har nok i kjent Caroline-stil full kontroll på hva man bør og ikke bør gjøre under en graviditet. Jeg er likevel spent på om hun klarer å opprettholde den rollen hun har nå og bare "fylle på" med en baby. Jeg vil tro bloggen styrer i en retning av en "supermamma-blogg", hvor hun kanskje vil prøve å fortsette med sin "travle hverdag". Skal man sammenligne med vanlige mødre som starter en mammablogg før og etter fødsel vil nok ikke denne kabalen være vanskelig å få til å gå opp, i mine øyne driver hun nærmest med "mamma-blogging" bare uten ungen - fram til nå.

Ønsker dem uansett lykke til, og håper de får et friskt barn.

Anonymous poster hash: 551cb...55d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De forandrer seg vel som alle andre, jeg tenker Lars Kristian ikke har noe imot om hans elskede kone forandrer former under graviditeten osv, uansett om han tidligere har kalt Kim K og Beyonce feite, overvekttige eller hva enn det var.



Anonymous poster hash: f1bc7...149
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De forandrer seg vel som alle andre, jeg tenker Lars Kristian ikke har noe imot om hans elskede kone forandrer former under graviditeten osv, uansett om han tidligere har kalt Kim K og Beyonce feite, overvekttige eller hva enn det var.

Anonymous poster hash: f1bc7...149

Herregud, den kommentaren sitter dypt!Den ble sagt for mange år siden!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir spennende å se hvor mye babyutstyr og ting ift svangerskap de klarer å få sponset!



Anonymous poster hash: 5e377...ddd
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud jeg blir kvalm av folk som ikke engang klarer å glede seg på deres vegne nå. Det er jo bare SUPERkoselig at de er blitt gravide :)

Ærlig talt, noen av dere AB'ere må rulle inn litt.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det må da gå an å glede seg på andres vegne, selv om man misliker noen saker og ting rundt dem? Jeg er absolutt ikke fan av verken FF eller herr FF. Jeg synes FF har dårlig påvirkning, er et dårlig forbilde og er utspekulert og kynisk. Blant annet. Men, jeg synes alikevel det er hyggelig at de venter barn :) må være slitsomt å kritisere for absolutt alt!!? Akkurat nå synes jeg det går an å være glad på FFs vegne - uten å måtte slenge med leppa.. Det med supermamma som noen skrev over her, er jeg forøvrig enig i. FF har lenge vært hjemmeværende husmor, nå blir det komplett. Spennende å følge dette! Tror forresten det blir ei jente, og er rimelig sikker hun isåfall oppkalles, mest sannsynlig etter mimmi ;)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann! Dette må jeg ærlig innrømme at jeg aldri hadde trodd! Kan ikke forstå at mennesker kan få med seg slike hint, jeg! :fnise: Men, men. Hyggelige nyheter det da! Gratulerer til dem begge! :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som gleder seg til å høre: barnet mitt gulpet aldri. Barnet mitt sover de 8 timene det skal vær eneste natt. Osv osv :) Gleder meg

Anonymous poster hash: ab32d...9d1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...