Gå til innhold

En seriøs tråd om Fotballfrue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gratulerer til dem!

Men må innrømme at det ekstreme kroppsfokuset fotballfrue har bekymrer meg i forhold til en eventuell graviditet. Er spent på hvordan hun takler det, om hun kan komme til å gå på en smell etter fødsel med litt overvekt, pupper som blir som teposer igjen etter føsel, eventuelle strekkmerker, en kjempevond og kanskje komplisert fødsel og alt det ikke-perfekte som fører med seg av en baby. Ikke alle som har en "perfekt" baby heller, kanskje den har kollikk, eller andre sykdommer som kompliserer situasjonen. Håper hun takler det rett og slett. Mest sannsynlig blir det som folk her inne skriver, at alt går bra, og det blir rosa eller blå babybilder overalt. Men likevel. Viktig å ha en fot i realiteten også. Livet er ikke alltid en drøm.

Er ganske sikker på at babyen kom uventet, så den prevansjonsmetoden hun brukte kan man vinke farvel til, sånt kan man ikke stole på. (hun brukte jo bare en sånn "eggkalender" eller hva det var?).

Tror ikke hun hadde tenkt til å få barn så tidlig, hun var fortsatt så opptatt av å ta seg ut at det rimer ikke helt.

Også det at den blir født i november stemmer ikke med et planlagt svangerskap, da tror jeg hun ville planlagt det til våren, eller en av sommermånedene med fødsel.



Anonymous poster hash: ee124...2ac
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke hun hadde tenkt til å få barn så tidlig, hun var fortsatt så opptatt av å ta seg ut at det rimer ikke helt.

Også det at den blir født i november stemmer ikke med et planlagt svangerskap, da tror jeg hun ville planlagt det til våren, eller en av sommermånedene med fødsel.

Hva slags grunnlag har du for å spekulere i dette?

Anonymous poster hash: b8d51...98b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dem!

Men må innrømme at det ekstreme kroppsfokuset fotballfrue har bekymrer meg i forhold til en eventuell graviditet. Er spent på hvordan hun takler det, om hun kan komme til å gå på en smell etter fødsel med litt overvekt, pupper som blir som teposer igjen etter føsel, eventuelle strekkmerker, en kjempevond og kanskje komplisert fødsel og alt det ikke-perfekte som fører med seg av en baby. Ikke alle som har en "perfekt" baby heller, kanskje den har kollikk, eller andre sykdommer som kompliserer situasjonen. Håper hun takler det rett og slett. Mest sannsynlig blir det som folk her inne skriver, at alt går bra, og det blir rosa eller blå babybilder overalt. Men likevel. Viktig å ha en fot i realiteten også. Livet er ikke alltid en drøm.

Er ganske sikker på at babyen kom uventet, så den prevansjonsmetoden hun brukte kan man vinke farvel til, sånt kan man ikke stole på. (hun brukte jo bare en sånn "eggkalender" eller hva det var?).

Tror ikke hun hadde tenkt til å få barn så tidlig, hun var fortsatt så opptatt av å ta seg ut at det rimer ikke helt.

Også det at den blir født i november stemmer ikke med et planlagt svangerskap, da tror jeg hun ville planlagt det til våren, eller en av sommermånedene med fødsel.

Anonymous poster hash: ee124...2ac

Når ble alle graviditeter planlagt? Man kan jo ønske jeg barn innenfor barnehageplassdatoene. Men de fleste bestemmer seg ikke for å bli gravide akkruat DEN og DEN måneden.....

jeg tror barnet var høyt ønsket og planlagt. Men når befruktningen finner sted, og barnet faktisk blir værende, det kan man ikke bestemme selv.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nejve

Gratulerer til dem!

Men må innrømme at det ekstreme kroppsfokuset fotballfrue har bekymrer meg i forhold til en eventuell graviditet. Er spent på hvordan hun takler det, om hun kan komme til å gå på en smell etter fødsel med litt overvekt, pupper som blir som teposer igjen etter føsel, eventuelle strekkmerker, en kjempevond og kanskje komplisert fødsel og alt det ikke-perfekte som fører med seg av en baby. Ikke alle som har en "perfekt" baby heller, kanskje den har kollikk, eller andre sykdommer som kompliserer situasjonen. Håper hun takler det rett og slett. Mest sannsynlig blir det som folk her inne skriver, at alt går bra, og det blir rosa eller blå babybilder overalt. Men likevel. Viktig å ha en fot i realiteten også. Livet er ikke alltid en drøm.

Er ganske sikker på at babyen kom uventet, så den prevansjonsmetoden hun brukte kan man vinke farvel til, sånt kan man ikke stole på. (hun brukte jo bare en sånn "eggkalender" eller hva det var?).

Tror ikke hun hadde tenkt til å få barn så tidlig, hun var fortsatt så opptatt av å ta seg ut at det rimer ikke helt.

Også det at den blir født i november stemmer ikke med et planlagt svangerskap, da tror jeg hun ville planlagt det til våren, eller en av sommermånedene med fødsel.

Anonymous poster hash: ee124...2ac

Hun har brukt lady comp eller baby comp, og disse skal være veldig sikre. Det kan jo tenkes at de har forsøkt en stund. En graviditet er ikke bare bare å planlegge.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at babyen ikke var planlagt, for Caroline kan jo umulig - i en alder av bare 26 år - ønske å gi slipp på Barbie-kroppen og stiletthælene, det travle perfeksjonslivet og alt det andre som definerer hele personligheten og følelseslivet hennes. På den annen side var det sikkert planlagt, for lesertallene på bloggen har jo dalt sykt i det siste (katastrofe, har jeg hørt!), og å få en baby og skape blest rundt det er jo en typisk Caroline-metode for å få flere lesere og tjene mer penger. At de får barn fordi de bare liksom har lyst på barn, er i hvert fall ikke årsaken til at de får barn. Slike mennesklige egenskaper ligger rett og slett ikke for Caroline Berg Eriksen! :sarkasme:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at babyen ikke var planlagt, for Caroline kan jo umulig - i en alder av bare 26 år - ønske å gi slipp på Barbie-kroppen og stiletthælene, det travle perfeksjonslivet og alt det andre som definerer hele personligheten og følelseslivet hennes. På den annen side var det sikkert planlagt, for lesertallene på bloggen har jo dalt sykt i det siste (katastrofe, har jeg hørt!), og å få en baby og skape blest rundt det er jo en typisk Caroline-metode for å få flere lesere og tjene mer penger. At de får barn fordi de bare liksom har lyst på barn, er i hvert fall ikke årsaken til at de får barn. Slike mennesklige egenskaper ligger rett og slett ikke for Caroline Berg Eriksen! :sarkasme:

Herregud så barnslig du er.

Anonymous poster hash: 4e968...1a8

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt sagt Zess, er helt enig. Mulig den var planlagt, men perfeksjonismen hennes tilsier at en baby burde kommet tidligere på året. Leserene er også blitt leie av bloggen, det er jo bare det samme hun skriver. Hvor mange babysponsorer tror dere fruen skal tigge til seg nå da?? Håper ikke den blir lik Fru Mæla sin, den bloggen er bare reklame reklame og dritkjedelig.



Anonymous poster hash: 9f6ca...c09
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spiderpig

I følge frua selv var nå graviditeten planlagt. :)

http://www.tv2.no/underholdning/fotballfrue-er-gravid-4072830.html

"

Planlagt graviditet

Graviditeten var planlagt, og at paret følte at 2013 var et år der det skulle skje noe mer. Caroline vil ikke si hvorvidt hun ønsker seg gutt eller jente eller avsløre navnevalg.

– Vi har diskutert navn, lastet ned navneapper og lest navnebøker. Vi har noen alternativ...

– Vil du avsløre det på bloggen?

– Ja, det vil være naturlig å skrive om det, sier hun, samtidig som hun forsikrer om at bloggen vil forbli den samme til tross for at hun blir mamma. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gå så langt å si at hun ikke kommer til å være en god mor, og si at hun ikke kommer til å tenke på helsen til babyen når hun er gravid går for langt..skjerp dere

Endret av karella
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge frua selv var nå graviditeten planlagt. :)

KG-folket vet bedre, vettu. De visste vel om svangerskapet lenge før frua selv også. :vetikke:

Anonymous poster hash: b8d51...98b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så barnslig du er.

Anonymous poster hash: 4e968...1a8

Så du ikke sarkasmeflagget?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så barnslig du er.

Anonymous poster hash: 4e968...1a8

Enig, Jeg begynner virkelig å bli lei av disse dårlig skrevet sarkastiske postene hele tiden. Det er virkelig ikke vellykket!

Anonymous poster hash: be4cf...6a6

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dem!

Men må innrømme at det ekstreme kroppsfokuset fotballfrue har bekymrer meg i forhold til en eventuell graviditet. Er spent på hvordan hun takler det, om hun kan komme til å gå på en smell etter fødsel med litt overvekt, pupper som blir som teposer igjen etter føsel, eventuelle strekkmerker, en kjempevond og kanskje komplisert fødsel og alt det ikke-perfekte som fører med seg av en baby. Ikke alle som har en "perfekt" baby heller, kanskje den har kollikk, eller andre sykdommer som kompliserer situasjonen. Håper hun takler det rett og slett. Mest sannsynlig blir det som folk her inne skriver, at alt går bra, og det blir rosa eller blå babybilder overalt. Men likevel. Viktig å ha en fot i realiteten også. Livet er ikke alltid en drøm.

Er ganske sikker på at babyen kom uventet, så den prevansjonsmetoden hun brukte kan man vinke farvel til, sånt kan man ikke stole på. (hun brukte jo bare en sånn "eggkalender" eller hva det var?).

Tror ikke hun hadde tenkt til å få barn så tidlig, hun var fortsatt så opptatt av å ta seg ut at det rimer ikke helt.

Også det at den blir født i november stemmer ikke med et planlagt svangerskap, da tror jeg hun ville planlagt det til våren, eller en av sommermånedene med fødsel.

Anonymous poster hash: ee124...2ac

Du er UBESKRIVELIG heldig som lever i den tro at man kan bestemme hvilken måned man skal bli gravid i (og da logisk nok når babyen skal komme, cirka). Det har aldri slått deg at prøvetiden kan gå langt utover det forventede, at noen trenger hjelp etter ett år eller at ting i det hele tatt kan oppstå som gjør at ikke alt blir som man skulle ønske?

Anonymous poster hash: 3ac6a...454

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig visste KG dette tidlig. De har jo gransket bloggen med lupe etter tegn på mage og større pupper.

Jeg trodde ikke hun var gravid da, men hvorfor ikke. Hun blir jo snart 27 år og det er fin tid å bli mamma på.



Anonymous poster hash: 9f6ca...c09
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det passer vel bra for henne å få barn i november, tenker på at fotballsesongen akkurat slutt og starter ikke opp igjen før i mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det passer vel bra for henne å få barn i november, tenker på at fotballsesongen akkurat slutt og starter ikke opp igjen før i mars.

Mannen spiller jo ikke uansett :ler:

Han er jo skadet hele tiden.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig, Jeg begynner virkelig å bli lei av disse dårlig skrevet sarkastiske postene hele tiden. Det er virkelig ikke vellykket!

Anonymous poster hash: be4cf...6a6

Det virkelig tragiske er at hvis jeg ikke hadde slengt på et sarkasmeflagg, kunne innegget lett passert for å være en seriøst skrevet post.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen spiller jo ikke uansett :ler:

Han er jo skadet hele tiden.

Sant :laugh: men han møter vel kanskje litt på trening og sånn likevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt sagt Zess, er helt enig. Mulig den var planlagt, men perfeksjonismen hennes tilsier at en baby burde kommet tidligere på året. Leserene er også blitt leie av bloggen, det er jo bare det samme hun skriver. Hvor mange babysponsorer tror dere fruen skal tigge til seg nå da?? Håper ikke den blir lik Fru Mæla sin, den bloggen er bare reklame reklame og dritkjedelig.

Anonymous poster hash: 9f6ca...c09

Zess var ironisk....

Anonymous poster hash: a36dc...665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...