Gå til innhold

Tråden for bekymringer og klager om opptak, poenggrenser og studier


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke noe svar... :P Står her at jeg ikke får vite noe før den 20. juli da? Så hvorfor i dag?



Anonymous poster hash: f47d7...00a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer det veldig sent i dag siden det står i løpet av kvelden? Jeg vil vite det NÅ!!!

Anonymous poster hash: e8066...fb2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe svar... :P Står her at jeg ikke får vite noe før den 20. juli da? Så hvorfor i dag?

Anonymous poster hash: f47d7...00a

Står at man får svar ca 20.juli :) Jeg har heller ikke fått vite noe enda, men ser at mange andre har fått svar. På samordna sin facebook side står det at svaret kommer i løpet av kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk inn

Står at man får svar ca 20.juli :) Jeg har heller ikke fått vite noe enda, men ser at mange andre har fått svar. På samordna sin facebook side står det at svaret kommer i løpet av kvelden.

Gikk inn på facebook siden dems nå og ser at svarene skal komme i løpet av i dag ja.. spennende!



Anonymous poster hash: f47d7...00a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte Mail til saksbehandler rett etter jeg skrev her.

Nå har de skiftet status fra "ikke kvalifisert" til "viser ikke informasjon før hovedopptak".

Anonymous poster hash: b5a9b...c07

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende dette her.

Jeg skal snart på jobb...og da får jeg ikke sjekket igjen før sent i kveld.

Lykke til allesammen ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker, on 17 Jul 2013 - 11:11, said:

Jeg vil også få svar!! Er så redd nå!!! :o

Men hvordan står det egentlig? Når jeg går inn på status nå så kan jeg øverst se alle 3 stedene jeg har søkt, og under er det en stor lang boks med førstevalget mitt og forskjellige ruter etter. Siste rute heter:

Siste oppdatering

fra saksbehandler

til SO skjedde dato

Og denne datoen er 16. juli.

Er det her det skal stå noe mer? eller..

Anonymous poster hash: 2e31c...8ae

Står under status. : )Lykke til! Anonymous poster hash: 71912...adb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Kjenner meg spent jeg også nå - selv om jeg har mer enn nok poeng til å komme inn, er jeg så redd for at jeg har gjort noe feil. At privatisteksamenen min ikke skal telle eller noe sånt. Hvor ser man om man har førstegangsvitnemål eller ordinær? Jeg fullførte videregående i våres, med utvidet ungdomsrett. Jeg er født i 1991. Har egentlig ikke så mye å si for meg, men hadde vært interessant å vite hvordan det fngerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har enda ikke bestemt meg om jeg vil studere i år enda. Når det er sagt er jeg glad jeg ikke har søkt SIV ING studier på NTNU eller lignende. #Denfølelsen når du ikke kommer inn fordi det er noen som er dummere enn deg , men har jentetiss så hun får plassen din.

Har de ikke sluttet med jenteponeg?

Anonymous poster hash: e1991...552

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ingen sannsynlighet for at de ordner dette med karakterdokumentene mine og opptak før i kveld?

Har et håp om at jeg har kommet inn på skole når jeg logget meg inn neste gang.

Saksbehandler har ikke svart heller..

Anonymous poster hash: b5a9b...c07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest abcdefgh

Har de ikke sluttet med jenteponeg?

Anonymous poster hash: e1991...552

Nei , det gis jentepoeng på ca 150 studieretninger .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for alle sammen :) Husker selv hvor nervøs jeg var i fjor.



Anonymous poster hash: f4e01...e8f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh. Er så utrolig nervøs og spent. Høgskolen jeg har søkt på skrev på fb at svar på søknad kommer i kveld. Klarer nesten ikke å vente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker da jeg søkte på studie første gang rett fra VGS, og trodde fristen 20. juli faktisk betydde at svaret kom 20.juli (Systemet var ikke like digitalt på det tidspunktet). Ble rimelig høyt spenningsnivå når brevet plutselig lå i postkassen flere dager før forventet ;)

Forstår veldig godt at folk er spente på at de kommer inn. Hadde vært artig å ikke bare høre om folk kommer inn, men hvor og på hvilket studie :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom på morgenen i dag og da stod det at jeg hadde på tilbud, men det tok ikke lang tid før det forsvant igjen. Hvis noen lurer på poenggrensen på indøk er den hvertfall 62,7 ;)

På facebooksiden står det at:

"Ved en feiltagelse har svarene i nettsøknaden vært tilgjengelig å se i en kort periode. Svarene som lå ute er korrekte, men fordi vi ikke har fått produsert ferdig all informasjonen som skal ut ennå, er nå svarsiden stengt igjen. Vi legger alle svarene ut igjen i løpet av kvelden. Vi beklager dette på det sterkeste.

Vennlig hilsen,
Samordna opptak"



Anonymous poster hash: 4fa5a...543
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Shit! Jeg kom inn på master! Men heltid, ikke deltid som jeg hadde på førstevalget mitt. Puh.. Så rart, var sikker på at det var mer vanskelig å komme inn på heltid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Faaaen, jeg har fått et halvt språkpoeng for lite, og står dermed på venteliste :( Jeg har sendt mail, og er spent på hva de svarer meg. Vil inn på juss og uten det halve språkpoenget mangler jeg 0,4 poeng. FML



Anonymous poster hash: 477f7...551
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg står på venteliste på bachelor i psykologi på uio - men det er ingen kolonne som viser meg hvilket nr i rekken jeg er i. Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nr 487 på venteliste. Og de skriver at studiet mest trolig ikke blir etterfylt. Minimale sjanser der gitt? Dumt at jeg bare søkte på EN studie da... fml



Anonymous poster hash: f47d7...00a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...