Gå til innhold

Tråden for bekymringer og klager om opptak, poenggrenser og studier


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De som får svar før 20.juli MÅ skrive her altså :P Jeg er kjempespent!



Anonymous poster hash: 5a485...20e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk svar nå!

Søkte forkurs til ingeniør på HIOA. Kom inn, men takket nei. Blir realfag på B istedenfor.

Søkte ikke via SO, men fikk svar via studentweb.

Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det man sjekker det? :P Får man brev i posten? Jeg skal studere på høyskole for aller første gang til høsten (HVIS JEGKOMMER INN PÅ STUDIET DA) men jeg er nervøs..... aaakkk!

Kan man sjekke det p nettet?



Anonymous poster hash: f47d7...00a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel mail av samordna opptak når det er klart, tenker jeg. Du må uansett logge inn på Samordna opptak sine nettsider for å se:)



Anonymous poster hash: 5a485...20e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅh jeg driver å sjekker SO hele tiden... Vet jo at man får svar INNEN 20. juli, men får nok neppe noe svar før tidligst onsdag, men jeg klarer ikke la være. Er så spent! Var innom nå nettopp og da stod det at siste oppdatering fra saksbehandler skjedde i dag.. Så ting skjer tydligvis. Hvorfor er de innom å oppdaterer hele tiden, noen som vet? Står jo bare at svar ikke vises før hovedopptak.. Jeg vil se nåååååååå



Anonymous poster hash: c30de...eec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og oppdaterer mailen min hele tiden, må lage meg en regel om å kun titte innom en gang i timen ellers klikker jeg.

Hos meg står det også at saksbehandler har oppdatert informasjon til SO i dag.

Det er snitt 38,4 for å komme inn på førstevalg, jeg har 53,3 i snitt og håper jeg kommer inn. Håper ikke det at jeg søker med disp ødelegger for snittet mitt..

Anonymous poster hash: b5a9b...c07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

arrghh..venter og venter.. :bond:



Anonymous poster hash: 71912...adb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beano

Trodde det var tidligst opptak 20. juli, så ble positivt overraska, hvis det er fom 15. så kan det jo komme imorgen allerede! :D

Jeg er som deg TS, klarer ikke å slappe helt av før jeg vet at jeg er kommet inn. Har vært høye poengrenser på studiet jeg vil gå og jeg ligger på vippen, så håper jeg kommer inn. Hadde vært å greit å vite sånn at man kan planlegge høsten, og kanskje få lest litt pensumlitteratur i ferien og få ting i orden. Har allerede flyttet til studiestedet og fått meg deltidsjobb der, så krysser fingre for at jeg kommer inn.

Anonymous poster hash: d75fc...001

Oi, du har baller som har allerede flyttet uten å ha fått svar :P Har du en back-up plan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det garantert at man får Mail liksom?

Har jo fått en del mails fra SO i år, men kan ikke huske at jeg fikk Mail sist jeg kom inn på skole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste oppdatering fra saksbehandler er gjort i dag;o Håper vi får svar snart.

I fjor kom jo svaret den 17, så..



Anonymous poster hash: 5a485...20e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Jeg sitter her og venter jeg også. Jeg har langt over snittet jeg trenger for å komme inn, men kjenner likevel at jeg blir nervøs av å lese om alle de nervøse menneskene her :P

Er egentlig mest redd for at jeg ikke skal passe i studiet. Jeg er veldig interessert i det, men aner så lite om hvordan universitetet fungerer og hvor mye arbeid det faktisk er. Samboeren min har dessuten fortalt ALLE om fremtidsplanene våre, men det fungerer bare om jeg får til studiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har langt over snittet jeg også, men er kjempenervøs da det er mange søkere og få plasser på studiet jeg har som første valg..ble mer nervøs når jeg leste hvor mange søkere det er.. :sjokkert: ..



Anonymous poster hash: 71912...adb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger såå i grenseland, tror jeg:/ Og jeg vil virkelig inn på førstevalget. Har lest så mye om studiet, skolen, studentaktiviteter osv.. så jeg er veldig klar til å begynne på akkurat det studiet på den skolen.

Krysser alt jeg har for at karakterene mine holder akkurat!

Kjenner jeg begynner å bli skikkelig utålmodig og nervøs.



Anonymous poster hash: 5a485...20e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan føles det at deres skjebne ligger i noen andres hender? :P

:sjokkert: jammen :bond:... :hakeslepp: Hyyyyyl! :redd: SO, Få fingern ut av ********** da for svarte! :rasende:

eeelsker det... :sarkasme:

:daane:Kommer til å dåne, jeg vil vite det nå. Nnnnå! Nånånå! Nååååå... :cry3:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan føles det at deres skjebne ligger i noen andres hender? :P

hahaha! Skikkelig ille! :bond::icon_lol:

Anonymous poster hash: 71912...adb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker, on 16 Jul 2013 - 12:18, said:

Jeg ligger såå i grenseland, tror jeg:/ Og jeg vil virkelig inn på førstevalget. Har lest så mye om studiet, skolen, studentaktiviteter osv.. så jeg er veldig klar til å begynne på akkurat det studiet på den skolen.

Krysser alt jeg har for at karakterene mine holder akkurat!

Kjenner jeg begynner å bli skikkelig utålmodig og nervøs.

Anonymous poster hash: 5a485...20e

Krysser fingrene for deg også! :)Anonymous poster hash: 71912...adb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahaha følelsen av null kontroll :bond:

Å ikke vite hvordan hverdagen skal bli i løpet av et par måneder, kan bli gal av det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er såååååååå nervøs! Det knyter seg skikkelig i magen. Er redd for at de har glemt alderspoengene mine eller noe. Hyyyyyyl!

Anonymous poster hash: e8066...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...