Gå til innhold

Candy Crush-tråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hvorfor det funker vet jeg ikke. Kom tilfeldig over tipset under en amerikansk artikkel. mulig de som har programert spillet har lagt til en algoritme som inkluderer volum - og som igjen gir spilleren flere bedre kombinasjonsmuligheter - i dont know. Kan ikke noe sånn:)

mulig det er tilfeldig, men har funket som bare det 3 ganger eller noe sånn hvor jeg har stått fast på et brett. Har ikke vært sånn at jeg har klart brettet på første forsøk etter å ha satt på volumet, men jeg har fått betydelig flere spesialgodterier og dermed rundet brettet.

Anonymous poster hash: 1052b...8a4

Lurer på om jeg kan ha volumet på spillet, men skru det ned på telefonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg skal spørre venner etter liv nå, så er det skjedd et eller annet.

Nå er det sånn at vi huker av navnene i stedet, da kommer noen navn opp under "spør venner" og under er den en liste til der det står "inviter venner". Mange av de som er under "inviter venner" er folk jeg vet spiller og som jeg ofte har fått forespørsler fra og sendt ting til selv, så hva er dette for noe? Har trykt på inviter noen ganger på dem, men aner ikke hva det skal være godt for. Vil jo gjerne ha dem i spørrelista!



Anonymous poster hash: 0ddad...3c7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fler som opplever at "postkassa" plutselig forsvinner? Pleier å ha en postkasse med liv og trekk og sånn som venner har sendt, men nå er min plutselig borte :(



Anonymous poster hash: 8779e...e2a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG KLARTE 245! :fnise:

Til og med med 20 trekk igjen! :overrasket:

Har jo "bare" stått fast på den i tre måneder eller noe (ga opp i mange uker :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har ingen fortalt meg hvor sykt lang tid brett 252 tar?? :fnise: Tok evigheter.
Målet var 15000, jeg fikk 5 712 480 poeng...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har ingen fortalt meg hvor sykt lang tid brett 252 tar?? :fnise: Tok evigheter.

Målet var 15000, jeg fikk 5 712 480 poeng...

Haha, ja, man kan jo sitte å spille det i evigheter..., lot til slutt bare tida gå ut, jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på om jeg kan ha volumet på spillet, men skru det ned på telefonen?

Tror kanskje ikke. Har alltid hatt lyd på spillet og muta lyden på telefonen.

Anonymous poster hash: 1052b...8a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

På 29, jeg, og kommer ikke videre for alt i verden :sjenert:

Irriterer meg egentlig grønn over hele konseptet, for A) jeg er ikke på face og B) bruker ikke penger på spill (hvis ikke det et en engangssum)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 var noe jævla drit. Beste måten å ta det på er å jobbe mest mulig i nederste halvdel av brettet og kombinere det du kan kombinere.

Jeg bruker heller ikke penger på spill og jeg nekter å koble mot facebook, men det går altså an å spille det likevel. Jeg er på hundreogettellerannet nå, men jeg står fast igjen...

Endret av Zzyzx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, er på 208, og den er umulig. Gir opp jeg nå, må iallefall ha en lengre pause merker jeg :( Blæ..

Hvordan får man spilt videre uten FB eller penger egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går helt fint, tar bare litt lengre tid.

Men du må jo ha billetter for å komme videre og da må du jo være koblet til facebook? Og hvis du ikke har det må du kjøpe billettene?

Anonymous poster hash: 0ddad...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Men du må jo ha billetter for å komme videre og da må du jo være koblet til facebook? Og hvis du ikke har det må du kjøpe billettene?

Anonymous poster hash: 0ddad...3c7

Da må du vente x antall timer bare. Iallefall det svigersøstra mi måtte da hun ikke har en fb-konto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men du må jo ha billetter for å komme videre og da må du jo være koblet til facebook? Og hvis du ikke har det må du kjøpe billettene?

Anonymous poster hash: 0ddad...3c7

Nei, kommer seg videre, men det tar 24 timer fra man klarer et oppdrag til det neste låses opp (tre oppdrag totalt). Like greit for sånne som meg, og med det mener jeg at man like gjerne kunne gitt meg heroin. Veldig fint med et spill som selv begrenser spilletiden. :)

Endret av Zzyzx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herre Gud! Leser nå at folk er på brett over 100! Jeg har nettopp greid brett 29, og det tok meg flere dager!

Ditto. Klarte det i går og nå sliter jeg med 30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Har stått fast på 147 en evighet...så lenge at jeg får lyst til å pælme telefonen til helvete, men samtidig klarer jeg ikke legge fra meg spillet :ler:

Demotiverende å se de fleste andre på vennelista mi ligge på lvl 200-240 :sukk:

Endret av Funky Punk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Level 410. Jævla fittebrett!! Holder på å klikke for meg...! 2 uker med nesten nesten nesten............

Jeg sto også lenge fast på den, men PLUTSELIG en dag klarte jeg den på fem trekk.. Hva fader? haha :P Men uansett, jeg synes en venn av meg sa at den hadde blitt oppdatert/forandret? Mest sannsynlig fordi mange sto fast på den? Har opplevd det på et annet brett tidligere, at det plutselig ble enklere. Sørg for at du har oppdatert appen om du spiller på iphone/ipad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...