Gå til innhold

Candy Crush-tråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært fast på 97 nå i et par uker, og spiller mer i sinne nå enn noe annet. Det går bare ikke an å få 100000 poeng med 25 trekk på det lille møkkbrettet. DET GÅR BARE IKKE!!

....jeg har aldri vært avhengig av et spill før, og forbanner dagen jeg lastet ned Candy crush av kjedsomhet :fnise:

Jeg sto fast på 97 i 3 uker og holdt på å bli "gal" til slutt. Har spilt det brettet flere hundre ganger i ferien min og endte alltid opp på 50 - 60 tusen poeng. Spiller på mobil (har lest at de gule godteriene ikke finnes på facebook og at det derfor er mye lettere der). Bestemte meg for å slette hele spillet i frustrasjon og fordi jeg nekter å bruke ekstra penger for å komme videre. Så skulle jeg bare spille de 5 livene mine en siste gang, fikk ulike kombogodter og plutselig endte jeg opp med 186 tusen poeng og 3 stjerner. Vet ikke helt hva som skjedde, men plutselig bare rant det inn med poeng. Ren flaks altså. Nå er jeg på 102 og kommer IKKE videre :( Sjokoladene i spillet er grusomt irriterende. Sto forøvrig fast en evighet på 65, 70 og 79 også.

Anonymous poster hash: c903b...302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært fast på 97 nå i et par uker, og spiller mer i sinne nå enn noe annet. Det går bare ikke an å få 100000 poeng med 25 trekk på det lille møkkbrettet. DET GÅR BARE IKKE!!

Hmm, nå stusser jeg litt. Finnes det forskjellige versjoner av spillet, evt avhengig av om man har betalt eller ikke? Er forbi 97, men tittet tilbake på den når jeg så denne posten. Og der står det da vitterlig at det kreves 115 000 poeng..?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sto fast på 97 i 3 uker og holdt på å bli "gal" til slutt. Har spilt det brettet flere hundre ganger i ferien min og endte alltid opp på 50 - 60 tusen poeng. Spiller på mobil (har lest at de gule godteriene ikke finnes på facebook og at det derfor er mye lettere der). Bestemte meg for å slette hele spillet i frustrasjon og fordi jeg nekter å bruke ekstra penger for å komme videre. Så skulle jeg bare spille de 5 livene mine en siste gang, fikk ulike kombogodter og plutselig endte jeg opp med 186 tusen poeng og 3 stjerner. Vet ikke helt hva som skjedde, men plutselig bare rant det inn med poeng. Ren flaks altså. Nå er jeg på 102 og kommer IKKE videre :( Sjokoladene i spillet er grusomt irriterende. Sto forøvrig fast en evighet på 65, 70 og 79 også.

Anonymous poster hash: c903b...302

Nææh, facebookversjonen har alle fargene. Men det jeg har merket er at man av og til får diverse gaver/boosters, som gjør det lettere på facebook, enn man får på mobil.

Anonymous poster hash: 8779e...e2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært fast på 97 nå i et par uker, og spiller mer i sinne nå enn noe annet. Det går bare ikke an å få 100000 poeng med 25 trekk på det lille møkkbrettet. DET GÅR BARE IKKE!!

....jeg har aldri vært avhengig av et spill før, og forbanner dagen jeg lastet ned Candy crush av kjedsomhet :fnise:

Joda, jeg gjorde det tre ganger på rad nå. ;)

Det er selvsagt litt flaks innblandet, men hvis jeg går aktivt inn for å skaffe spesialgodteri på det brettet så når jeg 115 000 på under 25 trekk.

Level 100, derimot, der sliter jeg.

Endret av Zzyzx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på lvl 410 og jeg har sitti fast i flere uker ! Aldri før har det tatt så lang tid som nå .

Husker tidligere brett som jeg trudde var umulige, men vet nå at det var bare barnemat i forhold :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som har klart 245. Har dere noen tips til oss?

Tok 245 igjen nå med 20 trekk igjen.

Jeg prioriterte å lager bomber først så striper, og kombiner med en gang du får muligheten selv om det kan ødelegge andre bomber. Må ha litt flaks også da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å huske jeg sleit på 245 selv.. Må rett og slett bare ha flaks. Og som Bekengelen sier, sats på å få bomber - stripene er så mye lettere å få, så de dukker opp i hytt og pine uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på lvl 410 og jeg har sitti fast i flere uker ! Aldri før har det tatt så lang tid som nå .

Husker tidligere brett som jeg trudde var umulige, men vet nå at det var bare barnemat i forhold :P

Nå gruer jeg meg til jeg kommer dit. Jeg sleit helt latterlig mye på 347, men en jeg kjenner tok den på bare noen forsøk. Fikk også høre at 395 var den verste banen folk hadde spilt, men den fikk jeg til på et par forsøk. Har sikkert masse med flaks å gjøre! Stå på i hvertfall, deilig når du kommer forbi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gruer jeg meg til jeg kommer dit. Jeg sleit helt latterlig mye på 347, men en jeg kjenner tok den på bare noen forsøk. Fikk også høre at 395 var den verste banen folk hadde spilt, men den fikk jeg til på et par forsøk. Har sikkert masse med flaks å gjøre! Stå på i hvertfall, deilig når du kommer forbi :)

Hehe ja men flaksen spiller ikke på lag med meg. Når jeg faktisk får et bra brett så gjør kanskje jeg en feil, og når jeg spiller feilfritt så får jeg ikke det jeg trenger. Men ja, om det så er det siste jeg skal gjøre skal jeg komme til 411 ! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har klart 245. Har dere noen tips til oss?

Det er en stund siden jeg var på det brettet, så måtte jo spille det igjen nå. Tok det på 3. forsøket. Det jeg gjør, som jeg ser noen har kommentert over her og, er å fokusere på å lage bomber. Stripene "kommer av seg selv", så de er lettere å få til bare jeg har bombene i nærheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten litt skummelt å gå inn på sånne tråder som det her, for da må jeg gå tilbake og spille på de tidligere brettene, og noen av dem har jeg bortimot prøvd å fortrenge etter å spilt dem utrolig mange ganger. Og jeg gir meg jo ikke før jeg har fått dem til en gang til ;)

For min del var det verste brettet 342, da var jeg egentlig på vei til å gi opp, jeg så ingen mulighet til å få det til, også etter å ha studert ulike youtube-videoer. Etterhvert skjønte jeg noen av mulighetene til fiskene, og plutselig så gikk det, og med maaange trekk til overs... Nå er jeg på 425, men jeg har bare stått her 2-3 dager tror. Spiller bare på pc nå, da jeg ikke får synket mobilen opp mot facebook lenger, av en eller annen bisarr grunn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At millioner av mennesker bruker flere timer om dagen til å spille Candy Crush Saga forteller bare at livet generelt sett er altfor langt, og at vi har altfor mye tid.



Anonymous poster hash: 1c678...b38
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spilte 245 i flere uker! Brukte flere timer om dagen i eksamensperioden.. Klokketrikset for å få flere liv ble brukt hyppig. Som de andre sier, fokuser på bomber og man må ha en stor porsjon flaks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg #134 bare bekrefter mitt innlegg. Sykt, det er det det er.



Anonymous poster hash: 1c678...b38
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som sliter med å komme videre, spiller dere bare på mobilen eller på Facebook også? Hvis dere spiller på mobilen- har dere lyd på når dere spiller eller ikke?

Anonymous poster hash: 1052b...8a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmm, nå stusser jeg litt. Finnes det forskjellige versjoner av spillet, evt avhengig av om man har betalt eller ikke? Er forbi 97, men tittet tilbake på den når jeg så denne posten. Og der står det da vitterlig at det kreves 115 000 poeng..?

Åh, er du sikker? Da må det være forskjellige versjoner da, for på min står det helt klart at man trenger 100000 poeng. :klo:

Dere som sliter med å komme videre, spiller dere bare på mobilen eller på Facebook også? Hvis dere spiller på mobilen- har dere lyd på når dere spiller eller ikke?

Anonymous poster hash: 1052b...8a4

Jeg spiller bare på mobilen, med lyden av, visste ikke en gang at man kunne gjøre det må facebook også. Hvordan gjør man det forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, er du sikker? Da må det være forskjellige versjoner da, for på min står det helt klart at man trenger 100000 poeng. :klo:

Jeg spiller bare på mobilen, med lyden av, visste ikke en gang at man kunne gjøre det må facebook også. Hvordan gjør man det forresten?

Kan være fordi brettet allerede er ferdig men bare med en stjerne. Neste gang du spiller den økes summen, for da er det to stjerner som er "målet": :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det ikke er bare meg som er candy-crush nerd!

Visste dere forresten at når dere er tomme for liv, kan dere gå inn i innstillingene på telefonen/Ipad`en (vet ikke om det fungerer på pc) og still frem datoen en dag. gå inn i spillet til brettet men IKKE start å spille, for så å gå ut av hele spillet og tilbake til innstillingene, stille tilbake datoen og VIPS så har du fullt opp med liv igjen...og sånn kan man holde på....

aaaand ur welcome :sjarmor:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...