Gå til innhold

Candy Crush-tråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Belle Gunnes

Jeg er på 147, og kommer meg ikke videre. Er sååå lei av å sitte fast der nå

Samme her. Jeg er lei, sur og til og med lettere forbanna :P Det er jo flette umulig å komme videre jo. Jeg hater de bombene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spilte nettopp level 380, lurer litt på hva jeg skal gjøre med livet mitt nå... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spilte nettopp level 380, lurer litt på hva jeg skal gjøre med livet mitt nå... :/

Begynne på nytt :opplyser:

Endret av fruBeist
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Jeg er lei, sur og til og med lettere forbanna :P Det er jo flette umulig å komme videre jo. Jeg hater de bombene!!

Ja, og det verste er de få gangene jeg har hatt en gele igjen. Ellers er det de hersens bombene som ødelegger. Noen ganger får jeg lyst til å slette spillet, så slipper jeg å bruke så mye tid på det.

Avhengig, ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombene er en ting, men den hersens "sjokoladen" som vokser og vokser - holdt på å gjøre meg skrullete på endel av brettene. Nå står jeg fremdeles på 181 og stanger. Dustebrett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Og når du får bomber OG sjokolade samtidig, er det bare å mæle hue i veggen - faens møkkaspill :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynne på nytt :opplyser:

:ler:

Nå er jeg på på 290. Takk for tipsene dere ga tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelen med å spille på mobil (bortsett fra tipset om å stille klokka, slette data osv) er at der har du faktisk en innboks hvor du kan bestemme selv når du vil motta liv som venner har sendt. Man har litt mer bruk for de livene når man har spilt seg tom enn når man går inn på spillet og har fullt liv fra før...

Ja vet. Men trodde brettene var de samme. At det var de samme målene på både mobil og facebook.

Anonym poster: 8779e7f01872911a62f1cc1249e7ce2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom ENDELIG videre fra 181 :hoppe:

182 og 183 gikk ganske greit, så mistenker at jeg må prøve meg litt på 184 i kveld.. :sukk:

Hersens avhengighetsskapende spill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregudogjesus, nå har jeg vært på 161 i flere måneder. Klarer det sånn neesten hver gang. Blir GAL.

Anonym poster: 8779e7f01872911a62f1cc1249e7ce2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg kommet til sånn der koselige brett med bomber igjen...bah..level 147 og der står jeg sikkert ei god stund fremover :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fast på bare lvl 65 jeg. Den sjokoladen kan du få gratis av meg!

Anonym poster: 239d5af90c54ae9b891ed25a35ea81af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sitter fast på 275. Så irriterende med bomber som kun lar deg gjøre 3 "moves" før de detonerer. Grrr.... da går det kjapt 5 forsøk og så må man vente.... Ser at andre folk har kommet seg videre etter denne, så jeg får bare forsøke og forsøke igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten veldig fornøyd med at du nå kan løse 3 oppaver (spille 3 brett) og så slippe å betale for neste level når du har kommet til en togstasjon! Må jo vente i 3x24 timer, da men... Mulig dette har vært mulig lenge, og bare jeg som ikke har oppdaget det før. Sparer noen kroner på dette, ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Level 307: en del av godteriene bytter farge for hvert trekk. Annenhvert sekund "blinker" de og en regnbue skyller over dem. Umulig å konsentrere seg og man blir jo fullstendig rar i hodet etter et halvt minutt.

Men, i alle fall ingen bomber eller sjokolade (so far....)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...