Jump to content
AnonymBruker

Candy Crush-tråden

Recommended Posts

Sommernatt

Så bra det ikke er bare meg som er candy-crush nerd!

Visste dere forresten at når dere er tomme for liv, kan dere gå inn i innstillingene på telefonen/Ipad`en (vet ikke om det fungerer på pc) og still frem datoen en dag. gå inn i spillet til brettet men IKKE start å spille, for så å gå ut av hele spillet og tilbake til innstillingene, stille tilbake datoen og VIPS så har du fullt opp med liv igjen...og sånn kan man holde på....

aaaand ur welcome :sjarmor:

Uff ja, dessverre! Tenk hvor god tid jeg hadde hatt til andre ting hvis jeg ikke hadde visst om det trikset ;-D

Fortsetter under...

Frk Iren :)

Uff ja, dessverre! Tenk hvor god tid jeg hadde hatt til andre ting hvis jeg ikke hadde visst om det trikset ;-D

Spillet er en forbannelse...sånn egentlig :murvegg:

men så pokkers moro :P

Kanskje fordi man finner en unnskyldning for å utsette husarbeid? "jeg skal bare ...."

AnonymBruker

Dere som er kommet til level 200 - 400 en plass - hvor lang tid/hvor mange ganger bruker dere sånn omtrent på hvert brett? Jeg er på level 102, men bruker flere dager eller uker på å komme meg ETT brett videre? Spiller riktignok ikke hele dagen, men skjønner ikke hvordan dere har kommet så langt? Jeg ser for meg flere år frem i tid hvis jeg skal komme så langt som dere.

Anonymous poster hash: c903b...302

Glitnir

Så bra det ikke er bare meg som er candy-crush nerd!

Visste dere forresten at når dere er tomme for liv, kan dere gå inn i innstillingene på telefonen/Ipad`en (vet ikke om det fungerer på pc) og still frem datoen en dag. gå inn i spillet til brettet men IKKE start å spille, for så å gå ut av hele spillet og tilbake til innstillingene, stille tilbake datoen og VIPS så har du fullt opp med liv igjen...og sånn kan man holde på....

aaaand ur welcome :sjarmor:

Oj, det funket gitt. Søren også ;)

mandel92

Kom meg videre fra 245 :D

Herregud, at det går an å bli så avhengig av dette spillet..

Britt Banditt

Kom meg videre fra 245 :D

Herregud, at det går an å bli så avhengig av dette spillet..

Har fortsatt ikke kommet videre. Har hatt 1 igjen flere ganger.. Irriterende..

Annonse

Lemuren

Nå står jeg fast fordi ingen venner via FB vil hjelpe meg videre :( Buhu..

Britt Banditt

Nå står jeg fast fordi ingen venner via FB vil hjelpe meg videre :( Buhu..

Skal hjelpe deg jeg ;)

Edit: Hadde ikke noe fra deg jeg?

Edited by Britt Banditt

Lemuren

Skal hjelpe deg jeg ;)

Edit: Hadde ikke noe fra deg jeg?

Nå da? Hvis ikke skjønner ikke jeg åssen man spør venner lenger, for nå har det blitt litt endret..? Merkelig.. Synes det at man må mase på venner kommer altfor ofte! :( Liker ikke å sende sånne forespørsler egentlig hehe.

linkan

Uææh, kom meg forbi 245!!! Det er egentlig bare flaks som må til... + å fokusere på bombegodt, som noen har sagt før.

Tabris

Jeg er på level 41, og har vært stuck der en dag eller to. Det går mye på flaks, jeg kan slite med et brett i dagevis før jeg plutselig får komboer som gjør at hele brettet gjøres unna på halvparten av trekkene jeg har tilgjengelig.

Britt Banditt

Nå da? Hvis ikke skjønner ikke jeg åssen man spør venner lenger, for nå har det blitt litt endret..? Merkelig.. Synes det at man må mase på venner kommer altfor ofte! :( Liker ikke å sende sånne forespørsler egentlig hehe.

Hjalp deg :)

Lemuren

Hjalp deg :)

YEY! :) Nå mangler jeg bare to venner til så kan jeg fortere komme meg til grusomme 245 HAHAH! :P

Edited by Lemuren

Annonse

QueenOfTheSidewalk

Er på 311 :)

AnonymBruker

Åh, er du sikker? Da må det være forskjellige versjoner da, for på min står det helt klart at man trenger 100000 poeng. :klo:

Jeg spiller bare på mobilen, med lyden av, visste ikke en gang at man kunne gjøre det må facebook også. Hvordan gjør man det forresten?

Dette høres litt rart ut, men hvis du spiller på fullt volum på mobilen, så får du til vanskeligere brett lettere. Spiller selv uten lyd, for man blir jo kokko dersom man hele tida skal høre på "pling-plong - devine - sugar crush". Etter å ha stått fast på enkelte brett leeeenge, testet jeg ut dette tipset med fullt volum - og det funket!!

Anonymous poster hash: 1052b...8a4

Capricorn

Dette høres litt rart ut, men hvis du spiller på fullt volum på mobilen, så får du til vanskeligere brett lettere. Spiller selv uten lyd, for man blir jo kokko dersom man hele tida skal høre på "pling-plong - devine - sugar crush". Etter å ha stått fast på enkelte brett leeeenge, testet jeg ut dette tipset med fullt volum - og det funket!!

Hvordan kan man få lettere brett om man har volumet på fullt? Tror du ikke det bare er tilfeldig?

Kassiopeia

Da får jeg prøve det da, alt for å komme forbi dette drittbrettet! :P

Chiyo

Hmmm lurer på om jeg skal prøve... :nigo:

Freaky Fly

Dere som er kommet til level 200 - 400 en plass - hvor lang tid/hvor mange ganger bruker dere sånn omtrent på hvert brett? Jeg er på level 102, men bruker flere dager eller uker på å komme meg ETT brett videre? Spiller riktignok ikke hele dagen, men skjønner ikke hvordan dere har kommet så langt? Jeg ser for meg flere år frem i tid hvis jeg skal komme så langt som dere.

Anonymous poster hash: c903b...302

Jeg er vel på.. 413 eller noe nå, og jeg har spilt siden februar tror jeg. Det kommer veldig an på brettene - innimellom kommer det brett jeg bruker mange dager, noen ganger flere uker på, men så kommer det gjerne 5-10 brett som går relativt fort unna. Så - noen brett tar jeg på første forsøk, mens noen prøver jeg sikkert 100 ganger på før jeg får det til. Det er med andre ord veldig vanskelig å si :) Men at det gar gått med mange timer til spilling er ikke å legge skjul på.. Perfekt som tidsfordriv om man venter på noe, er syk, tar buss/tog/fly osv :)

AnonymBruker

Hvordan kan man få lettere brett om man har volumet på fullt? Tror du ikke det bare er tilfeldig?

hvorfor det funker vet jeg ikke. Kom tilfeldig over tipset under en amerikansk artikkel. mulig de som har programert spillet har lagt til en algoritme som inkluderer volum - og som igjen gir spilleren flere bedre kombinasjonsmuligheter - i dont know. Kan ikke noe sånn:)

mulig det er tilfeldig, men har funket som bare det 3 ganger eller noe sånn hvor jeg har stått fast på et brett. Har ikke vært sånn at jeg har klart brettet på første forsøk etter å ha satt på volumet, men jeg har fått betydelig flere spesialgodterier og dermed rundet brettet.