Gå til innhold

Candy Crush-tråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er på level 213, slettet spillet en gang før (cirka før sommeren i fjor) grunnet jeg satt fast så lenge og da var jeg rundt 270.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På level 323 nå. Har stått fast lenge på de samme brettene som dere (spesielt 208 (om jeg ikke husker feil) og 147). Men det er håp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg er på det forumet og godt mulig jeg legger dette feil nå.

Men saken er den at jeg har Candy Crush både på pc, i-pad og mobil.

Spiller ikke så mye, men en runde eller to hver dag kan det fort bli.

På mobilen har det hopet seg opp med 'brev' - over 1.000 stykker.

Jeg får ikke åpnet dem. Hva skal jeg gjøre? Har lyst til å hente ekstratrekk og ekstraliv innimellom, men det er mulig det er så mye der at det er for tungt å åpne nå.

Har liten lyst til å slette spillet og starte på nytt igjen.

Har ellers behov for å skifte mobiltelefon snart og da er jeg spent på om jeg får overført spillet på det nivået jeg er i dag. Er det noen her på forumet som vet noe om dette?

På pc mottar jeg ofte ekstra trekk og liv. Hva gjør jeg for å spare dem til en annen gang? Om jeg trykker OK, forsvinner de bare. Dette er helt ulikt det jeg opplever på i-pad og mobiltelefon. Hvordan sparer jeg liv på pc?

Endret av turbo-guri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sto også lenge fast på den, men PLUTSELIG en dag klarte jeg den på fem trekk.. Hva fader? haha :P Men uansett, jeg synes en venn av meg sa at den hadde blitt oppdatert/forandret? Mest sannsynlig fordi mange sto fast på den? Har opplevd det på et annet brett tidligere, at det plutselig ble enklere. Sørg for at du har oppdatert appen om du spiller på iphone/ipad :)

Jeg fikk det til :takke: så nå har jeg avansert meg opp til 417, og jammen står man ikke fast der og.... :sukk: Har ikke nådd drepe-modus enda hvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg står bom fast på level 30 ; ( har vært her i to uker el noe.blir gal !!! Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævla level 208 altså. Hvordan får man den til, noen tips?



Anonymous poster hash: 3b746...7ec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævla level 208 altså. Hvordan får man den til, noen tips?

Anonymous poster hash: 3b746...7ec

Ja, jeg spilte den til slutt via Facebook. Fikk den til samme dag. Da er kravet annerledes, må ikke matche godteriene, bare få "så-så-mange" av hver (husker ikke helt hvor mange). Merkelig at brettene er forskjellig fra mobil/nettbrett til Facebook-siden sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg spilte den til slutt via Facebook. Fikk den til samme dag. Da er kravet annerledes, må ikke matche godteriene, bare få "så-så-mange" av hver (husker ikke helt hvor mange). Merkelig at brettene er forskjellig fra mobil/nettbrett til Facebook-siden sin?

Har opplevd flere ganger at det er færre farger på brikkene på facebook, levelene er alltid lettere på pc. Litt merkelig, men praktisk når man sitter fast. :P

I tillegg har jeg forskjellige boosters på mobil og fb, selv om de er synkronisert.. Rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg spilte den til slutt via Facebook. Fikk den til samme dag. Da er kravet annerledes, må ikke matche godteriene, bare få "så-så-mange" av hver (husker ikke helt hvor mange). Merkelig at brettene er forskjellig fra mobil/nettbrett til Facebook-siden sin?

Har opplevd flere ganger at det er færre farger på brikkene på facebook, levelene er alltid lettere på pc. Litt merkelig, men praktisk når man sitter fast. :P

I tillegg har jeg forskjellige boosters på mobil og fb, selv om de er synkronisert.. Rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg står bom fast på level 30 ; ( har vært her i to uker el noe.blir gal !!! Noen som har noen tips?

Jeg sitter også fast der, faen altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommet meg vidre !!!@!@ sliter litt med 50 :) skjønner ikke folk som er på 205 å sånn.de må jo bruker kjempe laaang tid ;/

Er det slikt at dette er enklere for smarte folk ? Ikke for å være frekk.men lurer ;) kjæresten min er veldig smart og jeg mener han er flinkere enn meg.flinkere til å se kombinasjoner...har jeg rett ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Level 158 i flere uker nå. Forstår virkelig ikke hvordan denne kan løses. Ååhh.



Anonymous poster hash: c903b...302
Lenke til kommentar
Del på andre sider

461. Hittil det aller aller verste brettet i candy chrush saga...! Skulle sårt hatt en juksekode som bare fjernet hele brettet. :pls:

:murvegg::murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...