Gå til innhold

Candy Crush-tråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tips til 137?

Fokuser på å bare knuse det som er i det venstre hjørnet. Om ingen matcher må du lage en stripete godis for å få bevegelse det borte.

(Pass på at ikke du skyver nøtta eller kirsebæret til en av "hyllene" uten utgang underveis, da blir de sittende fast.)

Klarte det på andre forsøket nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tips til lvl 350? Får det ikke til!!!

Ikke jeg heller! :sukk:

Hatt 1-3 gele igjen et par ganger, men så er det slutt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller! :sukk:

Hatt 1-3 gele igjen et par ganger, men så er det slutt...

Jeg også, er så plagsomt! Har stresset med 347 i evigheter, kom meg endelig videre, men gleder varte ikke lenge!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fokuser på å bare knuse det som er i det venstre hjørnet. Om ingen matcher må du lage en stripete godis for å få bevegelse det borte.

(Pass på at ikke du skyver nøtta eller kirsebæret til en av "hyllene" uten utgang underveis, da blir de sittende fast.)

Klarte det på andre forsøket nå. :)

Takk. Tok det på tredje nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

461. Hittil det aller aller verste brettet i candy chrush saga...! Skulle sårt hatt en juksekode som bare fjernet hele brettet. :pls:

:murvegg::murvegg:

Å Holder på med samme brettet ! Er noe drit, ikke et morsomt brett engang :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å Holder på med samme brettet ! Er noe drit, ikke et morsomt brett engang :(

Det gikk :bolledeig: En god dose flax og 3 sånne multigreier på sånne drops.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da kan du be venner om liv, og etter level 35 (?) må du ha hjelp fra venner for å komme videre.

Jeg er ikke på facebook. Vil det si at jeg aldri kommer lenger enn level 35? Har nettopp begynt å spille så har ikke kommet så langt enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på 350, det er så fristende å kjøpe sånne hjelpemidler, men jeg stritter imot :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på 350, det er så fristende å kjøpe sånne hjelpemidler, men jeg stritter imot :fnise:

Fremdeles der jeg også, og pengebruk kommer ikke på tale.

Men tar visst tid... :sukk:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke på facebook. Vil det si at jeg aldri kommer lenger enn level 35? Har nettopp begynt å spille så har ikke kommet så langt enda.

Joda, du kommer så langt du vil uten både ekstrakjøp og Facebook. Men er litt vanskeligere og tar ekstra tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Enig med dere om 461! Herregud for et brett.. Vanskelig og ikke noe morsomt :P fikk det til slutt til ved å mikse en sånn fargerik kule med en stripete en.. 478 nå, tror ikke den er så vanskelig.. Men er så irriterende å ikke kunne spille på iphonen (fordi det ikke har kommet så mange brett der enda), for på pcen går livene så fort.. På iphon/pad stilte jeg jo bare klokka frem, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på level 153 nå, om jeg husker riktig. Eneste kriterie er å mixe to prikkede godiser (sånne man får av å ha fem på rad). Men ikke lett på akkurat det brettet, da. Men så langt kommer jeg meg alltid videre, selv om det kan ta noen dager eller uker på enkelte brett. Har ikke brukt penger på det og har ingen hjelpemidler, jeg tar den tiden det trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har akkurat gjort ferdig level 35, men kommer ikke videre. Det står at jeg må låse opp et nytt brett. Er jeg avhengig av at vennene mine gidder å bry seg, eller går den videre etterhvert? Isåfall, når?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på level 153 nå, om jeg husker riktig. Eneste kriterie er å mixe to prikkede godiser (sånne man får av å ha fem på rad). Men ikke lett på akkurat det brettet, da. Men så langt kommer jeg meg alltid videre, selv om det kan ta noen dager eller uker på enkelte brett. Har ikke brukt penger på det og har ingen hjelpemidler, jeg tar den tiden det trenger.

Samme her, holdt på et par uker! Kjempefrustrerende. Hvis jeg er så heldig å i det hele tatt få 2 sånne skal det mye til for at de er ved siden av hverandre. Går jo ikke an å flytte dem heller pga da sprenger/forsvinner de jo. Må liksom bare holde på til flaksen er på min side:/

Anonymous poster hash: 62489...708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat gjort ferdig level 35, men kommer ikke videre. Det står at jeg må låse opp et nytt brett. Er jeg avhengig av at vennene mine gidder å bry seg, eller går den videre etterhvert? Isåfall, når?

Du spiller de tre oppdragene, når du har gjort ferdig ett så er det 24 timer til det neste låses opp. Tar litt tid, men dus lipper å gnåle på folk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Samme her, holdt på et par uker! Kjempefrustrerende. Hvis jeg er så heldig å i det hele tatt få 2 sånne skal det mye til for at de er ved siden av hverandre. Går jo ikke an å flytte dem heller pga da sprenger/forsvinner de jo. Må liksom bare holde på til flaksen er på min side:/

Anonymous poster hash: 62489...708

Superflaks, fikk til dette i kveld! :-D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg ikke er spesielt fornøyd med den rakkeren her inne som nevnte at man kan stille klokken frem for å få fler liv med en gang. :fnise: Jeg var våken til klokken fire i natt, iPaden min tror nå at det er onsdag kl 17.14, og jeg er 21 kroner fattigere. Har ikke lyst til å mase på Face-venner. Er forøvrig på level 58. hadde aldri trodd jeg skulle bli så sinna på sjokoladebiter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...