Gå til innhold

Candy Crush-tråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Stiller datoen en dag frem, jeg. Med det samme jeg har sjekket at det er fullt opp med liv igjen så stiller jeg tilbake. Så unngår jeg krøll med klokka og at candy crush plutselig sier jeg må vente feks 1234 timer før neste liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Superflaks, fikk til dette i kveld! :-D

Fikk det til nå, helt tilfeldig! Yey:D

Anonymous poster hash: 62489...708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jevnt og trutt er det venner som sender meg ekstra trekk. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal få brukt dem. Trykker jeg på ekstra trekk-knappen når jeg er i et spill, så får jeg bare opp knapp til Store og mulighet for å kjøpe trekkene. Er det en bug i spillet eller noe jeg ikke har fått med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jevnt og trutt er det venner som sender meg ekstra trekk. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal få brukt dem. Trykker jeg på ekstra trekk-knappen når jeg er i et spill, så får jeg bare opp knapp til Store og mulighet for å kjøpe trekkene. Er det en bug i spillet eller noe jeg ikke har fått med meg?

Du må godta dem før du starter spillet, og man kan kun bruke trekk fra "gavepakke" i hver runde. Teit egentlig, for man vet jo ikke om man får bruk for dem før man evt. står litt fast helt på slutten av en spill. Også hadde det vært kjekt å kunne spare opp så man har mange ekstra trekk på brett som er ekstra vanskelige. Men men.

Anonymous poster hash: 0ddad...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må godta dem før du starter spillet, og man kan kun bruke trekk fra "gavepakke" i hver runde. Teit egentlig, for man vet jo ikke om man får bruk for dem før man evt. står litt fast helt på slutten av en spill. Også hadde det vært kjekt å kunne spare opp så man har mange ekstra trekk på brett som er ekstra vanskelige. Men men.

Anonymous poster hash: 0ddad...3c7

Så hvis jeg godtar dem og så starter et brett, så blir de automatisk brukt på det brettet? Eller lagres de opp og så velger jeg dem hvis jeg ønsker før jeg starter et brett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis jeg godtar dem og så starter et brett, så blir de automatisk brukt på det brettet? Eller lagres de opp og så velger jeg dem hvis jeg ønsker før jeg starter et brett?

De legger seg automatisk på det brettet du har kommet til, tror jeg. Det kommer opp en sløyfe på brettet der de legger seg.

Anonymous poster hash: 0ddad...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har dette på mobilen og må bare si at det er helt håpløst idiotisk. Det handler så mye om flaks at det gjør meg vondt å spille. Kan ha prøvd et brett kansje 4 ganger og ikke vært i nærheten av å klare det, så plutselig klarer jeg det med 10 trekk til overs fordi brikkene kom i "rett" rekkefølge.

Jeg er en "gamer" og elsker å spille alle typer spill, så lenge de enten går på flaks (type yatzee eller terningspill generelt) eller går på ferdigheter/planlegging logikk.

Når det kombineres slik som dette, og du får "oppdrag" som er bokstavelig talt umulige uansett hva du gjør blir jeg bare sur og irritert. barh.



Anonymous poster hash: b3e76...44c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...
Gjest Sobril

På level 323 nå. Har stått fast lenge på de samme brettene som dere (spesielt 208 (om jeg ikke husker feil) og 147). Men det er håp...

Klarer IKKE 323!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har kommet meg videre fra både 323 (fortrengt) og 350 (et par dager siden). Teite spill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brienne of Tarth

Kommet til 381 nå... Ååååå, så avhengighetsskapende! Aner ikke hvor mye penger jeg har brukt, jeg skjemmes... Men jeg får helt fnatt når jeg har stått fast på et brett i mange dager, så mangler det bare én gele eller noe. Bah. Det har i det minste kommet et lykkehjul hvor man kan vinne noen bonusgjenstander nå da.

Hva er forresten dealen med den ugleverdenen som har kommet nå i det siste? Enda en måte for å holde på oppmerksomheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på 400. Noen bruker jeg flere uker på, og andre tar jeg med en gang.

Ikke brukt ei krone.

Endret av Vasa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...