Gå til innhold

Candy Crush-tråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

350 tok laaaaang tid her også...

Høylytt jubelrop da jeg endelig kom videre!

Har ikke brukt ei eneste krone på spillet, og det kommer jeg heller aldri til å gjøre. Da avinstallerer jeg det heller...

Greit med denne ugle-verdenen da, fikk spilt litt andre brett (og venter nå på oppdatering så jeg kan komme videre...) mens jeg forbannet 350.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stiller datoen en dag frem, jeg. Med det samme jeg har sjekket at det er fullt opp med liv igjen så stiller jeg tilbake. Så unngår jeg krøll med klokka og at candy crush plutselig sier jeg må vente feks 1234 timer før neste liv.

Woooow...god idé! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der har jeg "driti meg ut". Brukte dato-metoden i går kveld, på alle tre King-spillene. Gadd ikke sette datoen tilbake mellom hver gang, så jeg flyttet datoen frem dag etter dag mens jeg spilte masse og koste meg - og da jeg endelig flyttet datoen tilbake når jeg var ferdig, så får jeg nå ikke spille noen av spillene på 3500 minutter. :(

Karma for å være grådig. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Der har jeg "driti meg ut". Brukte dato-metoden i går kveld, på alle tre King-spillene. Gadd ikke sette datoen tilbake mellom hver gang, så jeg flyttet datoen frem dag etter dag mens jeg spilte masse og koste meg - og da jeg endelig flyttet datoen tilbake når jeg var ferdig, så får jeg nå ikke spille noen av spillene på 3500 minutter. :(

Karma for å være grådig. :P

Har driti meg ut mange ganger selv. Kan du ikke bare stille datoen tre dager frem?

Har også opplevd at jeg noen ganger må stille eks antall dager frem, i flere omganger, før den responderer. Noen ganger har jeg måttet stille frem et år :P

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vil jo ha rett dato på mobilen. Og driver jeg på sånn så vil jeg aldri "catch up". Da venter jeg heller bare.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har gjort alle levlene i "normale" Candy Crush og i drømmeverdenen, og nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre med livet mitt lengre.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på 288.

Har ikke FB og har ikke brukt en krone.

Vurderer å stille klokken... Bah! Avhengig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der har jeg "driti meg ut". Brukte dato-metoden i går kveld, på alle tre King-spillene. Gadd ikke sette datoen tilbake mellom hver gang, så jeg flyttet datoen frem dag etter dag mens jeg spilte masse og koste meg - og da jeg endelig flyttet datoen tilbake når jeg var ferdig, så får jeg nå ikke spille noen av spillene på 3500 minutter. :(

Karma for å være grådig. :P

Da er det like greit å bare vente ja.. 3500 minutter, hvor mange timer er det? Er vel litt over to døgn, da må du vente lenge da stakkars... Kjipt å bli avhengig, men man er ikke alene om det. Candy crush er genialt....eller er det egentlig det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært fast på 269 i flere uker nå, kommer IKKE videre...

Sånn er det med meg på 350 også, bare vent til du kommer dit du :P Har vært andre før det som har vært vanskelige, så jeg sto sikkert fast på 269 også lenge jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der har jeg "driti meg ut". Brukte dato-metoden i går kveld, på alle tre King-spillene. Gadd ikke sette datoen tilbake mellom hver gang, så jeg flyttet datoen frem dag etter dag mens jeg spilte masse og koste meg - og da jeg endelig flyttet datoen tilbake når jeg var ferdig, så får jeg nå ikke spille noen av spillene på 3500 minutter. :(

Karma for å være grådig. :P

Hvis du har koblet til Facebook, kan du slette appen og laste ned på nytt, så blir det rett dato og tid 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har koblet til Facebook, kan du slette appen og laste ned på nytt, så blir det rett dato og tid

Godt tips! Får gjøre det hvis jeg får abstinenser. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har gjort alle levlene i "normale" Candy Crush og i drømmeverdenen, og nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre med livet mitt lengre.. :fnise:

Pet Rescue Saga og Farm Heroes Saga. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sånn er det med meg på 350 også, bare vent til du kommer dit du :P Har vært andre før det som har vært vanskelige, så jeg sto sikkert fast på 269 også lenge jeg

Haha, rett etter jeg skrev her, kom jeg videre :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Jeg har sånne forhåpninger jeg også, at jeg skal komme videre rett etter at jeg har skrevet her. Men enn så lenge har ikke det skjedd gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som hater dette spillet, men samtidig ikke klare å la være å spille?

Spillet er jo 90% flaks. Er på 86 eller noe sånt nå, og det er umulig å gjøre det som er målet. Det finnes ingen muligheter til å fjerne candy fra bunnen, og det er der "målet" er. Ingen muligheter for special-candy heller før helt mot slutten. Hater slike spill, men må liksom "bevise" at jeg kan klare det alikevel, selv om når jeg klarer det er det kun fordi brettet gav meg muligheten til det..



Anonymous poster hash: e2fc4...f0e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...