Frufly Skrevet 14. juli 2013 Forfatter #301 Del Skrevet 14. juli 2013 Gratulerer med SUPER vognpose! IKEA har nettbutikk da Takk Har hørt positivt om den så håper den er bra Åh det har jeg ikke tenkt på. Har du testa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 14. juli 2013 #302 Del Skrevet 14. juli 2013 Måtte inn å se på salget der hvor du fant vognpose, livsfarlig! Men må vel begynne å lage en liste over hva vi må ha framover, blir vel ikke rent få innkjøp heller. Men shopping er jo sjelden feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 14. juli 2013 #303 Del Skrevet 14. juli 2013 Takk Har hørt positivt om den så håper den er bra Åh det har jeg ikke tenkt på. Har du testa? Jepp! Fikk en skjenk levert på døra rett før jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 14. juli 2013 #304 Del Skrevet 14. juli 2013 Gratulerer med SUPER vognpose! IKEA har nettbutikk da Jo men skulle vi f.eks hatt en seng så hadde det blitt 990kr i porto (henting hos terminal, ser på det nå), billigere å kjøpe noe lokalt da Småting kan vi jo bestille med billigere porto men trur ikke at de har så mye til nyfødte der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 14. juli 2013 Forfatter #305 Del Skrevet 14. juli 2013 Måtte inn å se på salget der hvor du fant vognpose, livsfarlig! Men må vel begynne å lage en liste over hva vi må ha framover, blir vel ikke rent få innkjøp heller. Men shopping er jo sjelden feil Hihi, ja salg er farlig Syns det var er bra tilbud Uff, nei det er nok å handle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 14. juli 2013 #306 Del Skrevet 14. juli 2013 Jo men skulle vi f.eks hatt en seng så hadde det blitt 990kr i porto (henting hos terminal, ser på det nå), billigere å kjøpe noe lokalt da Småting kan vi jo bestille med billigere porto men trur ikke at de har så mye til nyfødte der? Det er sant Vi pleier å samle opp flere ting, da lønner det seg fremfor å kjøre selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 15. juli 2013 Forfatter #307 Del Skrevet 15. juli 2013 I det siste har jeg fått lysten på cafelatte Er det greit med 1-2 kopper til dagen? Sjeldent det blir 2 kopper da. Sover litt dårlig fortiden. Merker at magen begynner å komme litt i vegen.. elr jeg er vandt med å ligge på magen, men det er liksom litt ubehagelig. Føler at jeg moser knøttet. Har prøvd alle andre mulige stillinger, men er ikke så lett når å snu på det over natten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 15. juli 2013 #308 Del Skrevet 15. juli 2013 I det siste har jeg fått lysten på cafelatte Er det greit med 1-2 kopper til dagen? Sjeldent det blir 2 kopper da. Sover litt dårlig fortiden. Merker at magen begynner å komme litt i vegen.. elr jeg er vandt med å ligge på magen, men det er liksom litt ubehagelig. Føler at jeg moser knøttet. Har prøvd alle andre mulige stillinger, men er ikke så lett når å snu på det over natten. Ikke bekymre deg over kaffeinntaket. Et par kopper tror jeg går helt fint!! Nyt latte'n din du For meg er nesten det verste med å gå gravid at jeg ikke kan ligge på magen Jeg elsker det og sover aller best sånn. Husker jeg var så glad for at jeg kunne gjøre det igjen når jeg hadde født. MEN da var de melkesprengte puppene i veien Håper du får en fin uke, Frufly! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 15. juli 2013 Forfatter #309 Del Skrevet 15. juli 2013 Da skal jeg gjør det Har lest så mye rart om hva som er ok elr ikke. Noen holder seg helt borte fra kaffe. Har jo gått ned fra 4-5 kopper til 1-2. Jeg gruer meg Blir ikke akkurat bedre nå som magen vokser. Hvordan løste du det? Har hørt at puter kan hjelpe.. Fins hvis også en pute tilpassa gravide, men gidder ikke kjøpe inn det for den korte perioden det står på, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 15. juli 2013 #310 Del Skrevet 15. juli 2013 På matportalen finner du kostholdsråd for gravide Jeg brukte en ekstra dyne i senga så kunne jeg ligge halvveis på magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 15. juli 2013 #311 Del Skrevet 15. juli 2013 Jeg lå sånn som var komfortabelt for meg selv. Hendte jeg la en pute mellom hofta og magen, hvis du skjønner, også lå jeg liksom litt på magen..Men det er ikke behagelig så her blir det ligging på rygg og sidene.. Kjedelig, men er som du sier; det er bare en liten periode man er gravid så det får man tåle! Joda, man skal ikke overdrive kaffedrikkingen, men 1-2-3 kopper er jeg ikke redd for å ta, men blir stort sett aldri mer enn 2 pr.dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 15. juli 2013 #312 Del Skrevet 15. juli 2013 Jeg savner veldig det å ligge på magen, og ryggen. Kan ennå ligge på rygg for magen sin del, blir ikke dårlig av det og magen er ikke for tung ennå men kan ikke ligge på rygg pga bekkenet Er lei av å ligge på siden og ligger sjeldent godt da Pute mellom bena blir for mye for meg, jeg bruker kanten på dynen jeg har på meg. Kaffe er null problem for meg, syns det smaker pyton Drikker ikke te heller. Skjønner ikke poenget med varme drikker, brenner meg jo bare i munnen så jeg må vente til de har kjølt seg ned og uansett så svetter jeg bare av varme drikker (og jeg er ikke en varmblodig person). Nei jeg elsker iskalde drikker! Jo kaldere jo bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twelve12 Skrevet 15. juli 2013 #313 Del Skrevet 15. juli 2013 Jeg er en sideligger, så jeg merker ikke noe til magen. Kanskje jeg skal prise meg lykkelig for det når jeg hører hvordan dere mageliggere har det Koffein har jeg prøvd å holde meg unna mest mulig i svangerskapet. Også igrunn mange mnd før pga effekten det kunne ha på medisinene jeg gikk på i forbindelse med prøverøret. Men jeg er en selværklert pepsioman, så kan ærlig si jeg har sprekket litt i det siste. Det går unna en del Pepsi spesielt nå når jeg bor hos Mamma og Pappa hvor de alltid har kald Pepsi i kjøleskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 17. juli 2013 Forfatter #314 Del Skrevet 17. juli 2013 På matportalen finner du kostholdsråd for gravide Jeg brukte en ekstra dyne i senga så kunne jeg ligge halvveis på magen. Stemmer det Det skal jeg prøve Jeg lå sånn som var komfortabelt for meg selv. Hendte jeg la en pute mellom hofta og magen, hvis du skjønner, også lå jeg liksom litt på magen..Men det er ikke behagelig så her blir det ligging på rygg og sidene.. Kjedelig, men er som du sier; det er bare en liten periode man er gravid så det får man tåle! Joda, man skal ikke overdrive kaffedrikkingen, men 1-2-3 kopper er jeg ikke redd for å ta, men blir stort sett aldri mer enn 2 pr.dag Får pøve meg frem. Nå er det i tillegg veldig varmt om nettene så det hjelper ikke på. Vi kan ikke sove med vinduet åpent for vi hører ferjen og måkeskrik så godt. Aldri mer enn 2 pr.dag her helle så tror det skal gå bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 17. juli 2013 Forfatter #315 Del Skrevet 17. juli 2013 Jeg savner veldig det å ligge på magen, og ryggen. Kan ennå ligge på rygg for magen sin del, blir ikke dårlig av det og magen er ikke for tung ennå men kan ikke ligge på rygg pga bekkenet Er lei av å ligge på siden og ligger sjeldent godt da Pute mellom bena blir for mye for meg, jeg bruker kanten på dynen jeg har på meg. Kaffe er null problem for meg, syns det smaker pyton Drikker ikke te heller. Skjønner ikke poenget med varme drikker, brenner meg jo bare i munnen så jeg må vente til de har kjølt seg ned og uansett så svetter jeg bare av varme drikker (og jeg er ikke en varmblodig person). Nei jeg elsker iskalde drikker! Jo kaldere jo bedre Uff, jammen ikke lett. Vi får holde ut til magen og melkesprengpuppene er over Heldig du er som ikke trenger tenke på å holde deg unna kaffe Jeg er en sideligger, så jeg merker ikke noe til magen. Kanskje jeg skal prise meg lykkelig for det når jeg hører hvordan dere mageliggere har det Koffein har jeg prøvd å holde meg unna mest mulig i svangerskapet. Også igrunn mange mnd før pga effekten det kunne ha på medisinene jeg gikk på i forbindelse med prøverøret. Men jeg er en selværklert pepsioman, så kan ærlig si jeg har sprekket litt i det siste. Det går unna en del Pepsi spesielt nå når jeg bor hos Mamma og Pappa hvor de alltid har kald Pepsi i kjøleskapet. Ja det må du bar nyte Heldig du er som slipper å tenke på det. Trodde ikke det ble et problem før magen ble veldig stor, men det er skikkelig vemmelig allerede nå. Jeg gold meg stort sett til 1 kopp kaffe i forbindelse med ivf. Når jeg ble gravid fristet ikke kaffe.. taklet ikke lukten av det engang.. men plutselig fikk jeg lyst på latte og cappucino igjen Pepsi er godt da Heldigvis aldri vært veldig på den der brusen utenom av og til på Lørdager og i selskaper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 17. juli 2013 #316 Del Skrevet 17. juli 2013 Nyt latten din mens du kan! Her får vi hyl-og-skrik-baby om jeg drikker det... Men det er verdt det altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 18. juli 2013 Forfatter #317 Del Skrevet 18. juli 2013 Nyt latten din mens du kan! Her får vi hyl-og-skrik-baby om jeg drikker det... Men det er verdt det altså Ja det gjør jeg Siden jeg drikker nespresso med ekstra lett melk oppi så er det ikke så usundt heller Anngående den Easygrow vognposen så nevnte du at dere hadde brukt lammeskinn oppi. Kjøpte dere easygrow lammeskinn eller slikt som de har på barnashus? Ser det easygrow sitt koster rundt 500,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 18. juli 2013 Forfatter #318 Del Skrevet 18. juli 2013 I dag var det så roligt på jobb igjen at jeg fikk ta noen timer avsp Deilig! For jeg har begynt 7.00 to dager på rad å det tar virkelig på Er fortsatt litt kvalm om morningen om jeg ikke har god tid. Har forresten fått vognposen i dag, ser herlig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 18. juli 2013 #319 Del Skrevet 18. juli 2013 Å, når bestilte du vognposen? Vet at min ble sendt i går. Synd at jeg er bortreist, samboer er hjemme da Vi har fra før av lammeskinn fra Ikea, lurer på om vi kan bruke det, det står at det er ekte. Må vaskes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 18. juli 2013 Forfatter #320 Del Skrevet 18. juli 2013 Å, når bestilte du vognposen? Vet at min ble sendt i går. Synd at jeg er bortreist, samboer er hjemme da Vi har fra før av lammeskinn fra Ikea, lurer på om vi kan bruke det, det står at det er ekte. Må vaskes. Jeg bestilte min på Søndag. Er det lammeskinnet langhåret? Ville isåfall ikke hatt det. Jeg har et lammeskinn som er korthåret kjøpt på babyshop. Lurer på om jeg kan ha det inni. Seler i vognen passer ikke da for dte er ikke hull i lammeskinnet, men det trenger vi uansett ikke helt fra starten av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå