Gå til innhold

Hun ble voldtatt, men turte ikke fortelle meg det


Gjest M

Anbefalte innlegg

Si meg hva er det dere ønsker dere? Den totale og ultimate frihet til å gjøre hva dere vil som vil resultere i tusenvis av anmeldelser og straffedømte, - eller fjerne problematikken helt med normal folkeskikk og oppførsel?

Jeg personlig ønsker at folk skal slutte å voldta andre - enten ofrene er barn, tenåringer, voksne eller eldre, enten det er bekjente, kjærester, ektefeller, venner, familiemedlemmer, enten det skjer ute, i et offentlig bygg, hjemme hos overgriperen, hjemme hos offeret, i barndomshjemmet, enten offeret er beruset, sovende, våken, dopet ned av den som voldtar - uansett situasjon, ønsker jeg at det skal bli slutt på voldtekt. Og så lenge voldtekter skjer, ønsker jeg at ofrene skal støttes i å legge skyld der skylden hører til, slik at risikoen for at de sliter lenger etterpå kan senkes litt. :)

Anonym poster: cba664190a5b342a1b2f4ae88acf4c5f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Damer elsker å være ofre. Det er ingen som har sagt at kvinner har skylden, likevel diktes denne påstanden opp av damene på kg.

Forholdsregler? Damer vil ikke høre om slikt tøys.

Selvsagt kan jeg gå rundt i jungelen akkurat som det passer meg. Jeg er jo mann. Dersom et dyr spiser meg så er det jo dyrets skyld - ikke min.

Anonym poster: d70a857e5c0480f153ad4ae4ae36f57e

hehe Jeg tror faktisk at du har et poeng eller to her ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun visste han var en voldtektsmann, selvsagt, det er lite lurt. Men de færreste menn voldtar, heldigvis. Men godt å høre at du ikke har en datter i det minste.

Datteren til steinar ville ihvertfall ikke lagt seg i andre mannfolks senger hvis det ikke var fordi hun hadde en intensjon.

Alle jenter er ikke uskyldige bare fordi de er jenter. Jenter er ofte manipulerende og like flinke til å lure foreldre, politi som det å villede en forsmådd guttekjæreste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig ønsker at folk skal slutte å voldta andre - enten ofrene er barn, tenåringer, voksne eller eldre, enten det er bekjente, kjærester, ektefeller, venner, familiemedlemmer, enten det skjer ute, i et offentlig bygg, hjemme hos overgriperen, hjemme hos offeret, i barndomshjemmet, enten offeret er beruset, sovende, våken, dopet ned av den som voldtar - uansett situasjon, ønsker jeg at det skal bli slutt på voldtekt. Og så lenge voldtekter skjer, ønsker jeg at ofrene skal støttes i å legge skyld der skylden hører til, slik at risikoen for at de sliter lenger etterpå kan senkes litt. :)

Anonym poster: cba664190a5b342a1b2f4ae88acf4c5f

Fint! Det er jo det jeg og steinar også ønsker! Slutt med voldtekter.

Hvordan komme ditt da, - drikke seg mest mulig full og gjøre hva en vil?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig ønsker at folk skal slutte å voldta andre - enten ofrene er barn, tenåringer, voksne eller eldre, enten det er bekjente, kjærester, ektefeller, venner, familiemedlemmer, enten det skjer ute, i et offentlig bygg, hjemme hos overgriperen, hjemme hos offeret, i barndomshjemmet, enten offeret er beruset, sovende, våken, dopet ned av den som voldtar - uansett situasjon, ønsker jeg at det skal bli slutt på voldtekt. Og så lenge voldtekter skjer, ønsker jeg at ofrene skal støttes i å legge skyld der skylden hører til, slik at risikoen for at de sliter lenger etterpå kan senkes litt. :)

Anonym poster: cba664190a5b342a1b2f4ae88acf4c5f

De fleste ønsker vel dette, men det kommer aldri til å skje.

Det samme gjelder for annen alvorlig kriminalitet.

Anonym poster: d70a857e5c0480f153ad4ae4ae36f57e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steinar er jo imot voldtekt?

Jaaaada. Hvis han var for, så hadde jeg tatt rennafart og stupt inn i pc-skjermen. Men er visst viktig for både deg og han, å få sagt høyt nok og mange nok ganger, at jentene har litt skyld selv. "Litt skyld selv!" Se på den setningen mr waco! Ei ung jente pynter seg opp for fest, og skal ha det gøy med vennene sine. Ender med at hun ikke tålte like mye som hun trodde fordi dagsformen ikke var på topp. Hun ble voldtatt. Var litt hu sin skyld gitt. Må regne med at en mann da bruker muligheten til å få brutt alle intimgrenser hos et menneske, og gjør mot henne det mest nedverdigene et menneske kan oppleve..

Bare veldig(!!!!!!!) respektløst å ha så himla behov for å påpeke at vi jenter må ta våre forhåndsregler.. Vi vet jo at vi ikke burde drikke for mye. Alle vet det! Sovne ute midt på vinteren etter en kveld på fylla, er heller ikke så himla lurt. Jenter trenger ikke å drikke engang, for å bli svakere enn et "mannfolk". De klarer og holde deg nede likevell..

Bruk tiden på å banne disse innsektene av mannfolk som voldtar, opp og ned i stedet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste ønsker vel dette, men det kommer aldri til å skje.

Det samme gjelder for annen alvorlig kriminalitet.

Anonym poster: d70a857e5c0480f153ad4ae4ae36f57e

Kvinner er dagdrømmere vet du.

Jeg vil gjøre hva jeg vil og drikke meg så full jeg bare vil og oppføre meg så dust jeg bare vil, - men nåde den som skulle forsøke å respondere på den fæle oppførselen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raven det er visse kvinner som har høyere risiko for å bli voldtatt enn andre kvinner. Det er ikke tilfeldig hvem kvinner som blir voldtatt. Noen har høyere risiko slik er det bare.

Mhm. Kvinner bør lære at de aldri bør ta seg jobber med kveldsvakter, aldri få seg hund (det kunne jo hende den trengte en tur ut om kvelden), generelt holde seg unna mannfolk, aldri ta seg en fest, aldri kle seg utfordrende (her har jo muslimene den rette løsningen), aldri flørte, aldri stole på venner, aldri være alene med kjæresten...

Eller kanskje man burde fokusere på å få inn en holdningsendring hos menn, som mener at gutta ikke skal ta hele skylden alene. Det er nemlig damens skyld, også, som...tja...finnes. Og har en vagina! Gud, så provoserende. Vi burde faktisk sy igjen alle kroppsåpninger, i tilfelle gutta blir fristet til å ta seg til rette.

Disse reglene gjelder forsåvidt også menn, siden menn også blir voldtatt. Kutte snabelen av dem, for eksempel, i tillegg til å sy igjen kroppsåpninger.

For et gøy samfunn vi kommer til å få, dere! ^^ :danse:

Logikken er til å ta og føles på, gitt... :balltre:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste ønsker vel dette, men det kommer aldri til å skje.

Det samme gjelder for annen alvorlig kriminalitet.

Anonym poster: d70a857e5c0480f153ad4ae4ae36f57e

Og derfor skrev jeg den siste setningen...

Anonym poster: cba664190a5b342a1b2f4ae88acf4c5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun visste han var en voldtektsmann, selvsagt, det er lite lurt. Men de færreste menn voldtar, heldigvis. Men godt å høre at du ikke har en datter i det minste.

Så du mener altså at det er veldig smart å ligge i samme seng som en såkalt "kompis" og forvente at han er en engel?

Kan du rasjonalisere det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk tiden på å banne disse innsektene av mannfolk som voldtar, opp og ned i stedet!!!

Og disse mennene du ønsker mange år i fengsel, -. er det voldtektsmenn altså? Ikke bare alminnelige karer som drakk litt mye og som var med på flørteleken?

Unge jenter idag lokker til sex både med klesstil og oppførsel. Denne provoserende atferden kan slå tilbake på kvinner.

Som sagt tidligere, - det er ikke tilfeldig hvem kvinner som blir voldtatt. Noen grupper har høyere risiko enn andre grupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener altså at det er veldig smart å ligge i samme seng som en såkalt "kompis" og forvente at han er en engel?

Kan du rasjonalisere det?

Tja... Burde man ikke forvente litt folkeskikk fra menn? Eller mener du det kun er jentene som skal "lære å oppføre seg"?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Så du mener altså at det er veldig smart å ligge i samme seng som en såkalt "kompis" og forvente at han er en engel?

Kan du rasjonalisere det?

Med tanke på at jeg ikke blir venner med folk jeg ikke stoler på, så ja, jeg stoler på at de ikke voldtar meg. Hvorfor skulle jeg ha venner som jeg ikke engang stoler såpass på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener altså at det er veldig smart å ligge i samme seng som en såkalt "kompis" og forvente at han er en engel?

Kan du rasjonalisere det?

Man forventer vel rett og slett at bestekompisen, kompisen eller kjæresten er mennesklig, har moral og hjerne, og dermed forstår at man ikke tvinger seg inn i andres kropp. Som du sier, dette er totalt urimelig å forvente (hvorfor? har du så kvalme holdninger til menn som kjønn, menn kan ikke gjøre annet enn å tenke med pikken?), og dermed må vi altså segregere menn og kvinner. :sarkasme:

Anonym poster: cba664190a5b342a1b2f4ae88acf4c5f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm. Kvinner bør lære at de aldri bør ta seg jobber med kveldsvakter, aldri få seg hund (det kunne jo hende den trengte en tur ut om kvelden), generelt holde seg unna mannfolk, aldri ta seg en fest, aldri kle seg utfordrende (her har jo muslimene den rette løsningen), aldri flørte, aldri stole på venner, aldri være alene med kjæresten...

Eller kanskje man burde fokusere på å få inn en holdningsendring hos menn, som mener at gutta ikke skal ta hele skylden alene. Det er nemlig damens skyld, også, som...tja...finnes. Og har en vagina! Gud, så provoserende. Vi burde faktisk sy igjen alle kroppsåpninger, i tilfelle gutta blir fristet til å ta seg til rette.

Disse reglene gjelder forsåvidt også menn, siden menn også blir voldtatt. Kutte snabelen av dem, for eksempel, i tillegg til å sy igjen kroppsåpninger.

For et gøy samfunn vi kommer til å få, dere! ^^ :danse:

Logikken er til å ta og føles på, gitt... :balltre:

Hvorfor vil du tilhøre den gruppen kvinner som har høyere risiko for å bli voldtatt?

Jeg ønsker ikke å bli voldtatt - ergo omgår ikke jeg brunstne menn eller kvinner. Aldri går jeg til en situasjon jeg ikke ville taklet.

Hvorfor gjøre deg så hjelpesløs og brunstoffer på en gang? Hva er motivet?

Jeg gjentar meg selv. Ser jeg en altfor full kvinne så tilbyr jeg henne et glass vann og ber henne være forsiktig.

- Hva når hun ikke vil høre på meg da? Nei, hun vil fortsette å drikke, - javel, - det driter jeg i, jeg er jo faen ikke skjenkebevillingen heller. Når jeg sier til kvinner i taxikø for å leke moralpoliti, kjenner du de folka du skal på nachspiel til? Da lager kvinnene bare grimaser til meg!

Nå blir jeg irritert. Helt seriøst, hva mener dere skikkelige menn skal gjøre med voldteksproblematikken annet enn å advare og mane dere? Vil dere virkelig at vi må tvinge dere til fornuft!? Nekte dere å møte fremmede folk? Dere er jo helt tullinger!

Jeg er imot voldtekt og jeg er imot utroskap. Derfor advarer jeg kvinner og menn mot begge deler.

Skyt meg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg personlig ønsker at folk skal slutte å voldta andre - enten ofrene er barn, tenåringer, voksne eller eldre, enten det er bekjente, kjærester, ektefeller, venner, familiemedlemmer, enten det skjer ute, i et offentlig bygg, hjemme hos overgriperen, hjemme hos offeret, i barndomshjemmet, enten offeret er beruset, sovende, våken, dopet ned av den som voldtar - uansett situasjon, ønsker jeg at det skal bli slutt på voldtekt. Og så lenge voldtekter skjer, ønsker jeg at ofrene skal støttes i å legge skyld der skylden hører til, slik at risikoen for at de sliter lenger etterpå kan senkes litt. :)

Anonym poster: cba664190a5b342a1b2f4ae88acf4c5f

Og ingen her har sagt noe annet enn at overgriperen har hele ansvaret og skylden for selve voldtekten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ingen her har sagt noe annet enn at overgriperen har hele ansvaret og skylden for selve voldtekten.

Jo, Steinar, at offeret har skyld og ansvar er nettopp det du sier. De fleste blir voldtatt rett og slett fordi de har relasjoner til menn. Offeret har dermed, ifølge deg og waco, skyld fordi det ikke isolerer seg, eller fordi det i det hele tatt eksisterer.

Anonym poster: cba664190a5b342a1b2f4ae88acf4c5f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man forventer vel rett og slett at bestekompisen, kompisen eller kjæresten er mennesklig, har moral og hjerne, og dermed forstår at man ikke tvinger seg inn i andres kropp. Som du sier, dette er totalt urimelig å forvente (hvorfor? har du så kvalme holdninger til menn som kjønn, menn kan ikke gjøre annet enn å tenke med pikken?), og dermed må vi altså segregere menn og kvinner. :sarkasme:

Anonym poster: cba664190a5b342a1b2f4ae88acf4c5f

Da ville jeg spurt meg selv, - hvorfor blir jeg voldtatt? Ligger det gjemt en hemmelig forelskelse her? Har jeg flørtet mye? Sender jeg signaler om at jeg vil pule? Er jeg dristig? Bruker jeg mye sminke? Er det at jeg snakker høyt om ensomhet med dildoen? Er det nakenbildene jeg la ut i forigårs?

Gå litt inn i dere selv og gransk hendelsesforløpet,- hva skjedde? Hvorfor blir en voldtatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvorfor vil du tilhøre den gruppen kvinner som har høyere risiko for å bli voldtatt?

Jeg ønsker ikke å bli voldtatt - ergo omgår ikke jeg brunstne menn eller kvinner. Aldri går jeg til en situasjon jeg ikke ville taklet.

Hvorfor gjøre deg så hjelpesløs og brunstoffer på en gang? Hva er motivet?

Jeg gjentar meg selv. Ser jeg en altfor full kvinne så tilbyr jeg henne et glass vann og ber henne være forsiktig.

- Hva når hun ikke vil høre på meg da? Nei, hun vil fortsette å drikke, - javel, - det driter jeg i, jeg er jo faen ikke skjenkebevillingen heller. Når jeg sier til kvinner i taxikø for å leke moralpoliti, kjenner du de folka du skal på nachspiel til? Da lager kvinnene bare grimaser til meg!

Nå blir jeg irritert. Helt seriøst, hva mener dere skikkelige menn skal gjøre med voldteksproblematikken annet enn å advare og mane dere? Vil dere virkelig at vi må tvinge dere til fornuft!? Nekte dere å møte fremmede folk? Dere er jo helt tullinger!

Jeg er imot voldtekt og jeg er imot utroskap. Derfor advarer jeg kvinner og menn mot begge deler.

Skyt meg!

Hvorfor ikke si til mennene i samme taxikø "husk at selv om en kvinne er full, så er det ikke fritt frem for å voldta!" i stedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...