Samaysa Skrevet 3. april 2013 #121 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) . Endret 11. juni 2014 av Samaysa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2013 #122 Del Skrevet 3. april 2013 Hahaha. Våt ull og skifer... Høres deilig ut Duften av nye gummistøvler er visst også et vanlig begrep i den bransjen. Tro det eller ei. Anonym poster: 1ffad2437df99e99def08d17ddca78fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dianna Skrevet 3. april 2013 #123 Del Skrevet 3. april 2013 Hadde en ufaglært sjef som brukte ordet synergieffekter feil hele tida. Det ble ganske irriterende etter hvert. Selv den dag i dag kan jeg ikke fordra det ordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2013 #124 Del Skrevet 4. april 2013 Æsj, NÅ ble det grouse!! Og det betyr på norsk? Jvfr. tittelen på tråden Kan'ke si det, da går jo hele smart-ass strategien min til helv... Spesielt smart virker du jo når du ikke en gang staver det riktig...og måten du har stavet det, heller ikke gir samme uttale.... -eller kanskje var det nå denne grouse-fuglen som ABen opplyste oss om, som du egentlig siktet til? Anonym poster: ca01a2c9c0eace55b808b7aaf81a5a6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2013 #125 Del Skrevet 4. april 2013 Etter å ha skummet gjennom tråden kan jeg ikke si at noen av forslagene treffer for meg, Jeg setter stor pris på at noen anstrenger seg og presser sine små grå for å bruke presise begreper og uvanlig vokabulær. Det er en sjeldenhet! Jeg bare håper på en smitteffekt.. både på meg selv og andre. Anonym poster: ca01a2c9c0eace55b808b7aaf81a5a6e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå