Gjest badeand1 Skrevet 6. juli 2013 #5402 Skrevet 6. juli 2013 god natt folkens:) Natta! Jeg har ikke vært på tur, eller hatt fri over en lengre periode siden September, og ser ikke ut som det blir noe i år heller! Så det så Bra jeg ikke er alene da. Selvom det suger at vi ikke får vært på ferie noen av oss
orgus Skrevet 6. juli 2013 #5403 Skrevet 6. juli 2013 Bra jeg ikke er alene da. Selvom det suger at vi ikke får vært på ferie noen av oss Da kan vi i det minste være bitter sammen! :D
Cordelia Skrevet 6. juli 2013 #5404 Skrevet 6. juli 2013 (endret) Steike. Det høres ut som var litt av en opprør. Selv om jeg ikke personlig har hørt mye fra Ola Kvernberg. Huff, influensalignende suger. Men så lenge det er på bedringers veier så er det jo lovende. Slikt henger igjen en liten stund etter som regel. Men, på den positive siden, så er det greit å oppdatere imunforsvaret sitt litt noen ganger og. Det var god stemning for å si det sånn ja, uten for mye fyll til og med. Har ikke hørt mye av han typen jeg heller, men svinge fela/fiolinen det kunne han. Ja, formen er faktisk bedre fra igår, så musikk er god terapi velger jeg å tro. 1: Er du dame? 2: Er du singel? Haha, velkommen til fjasinga. Rett på der gitt. Endret 6. juli 2013 av Cordelia
Singha Skrevet 7. juli 2013 #5405 Skrevet 7. juli 2013 Haha, velkommen til fjasinga. Rett på der gitt. Er du dame? Er du singel?
Tusenpusen Skrevet 7. juli 2013 #5406 Skrevet 7. juli 2013 Mega Pizza Away Daniel Rullekebab ??? Maga pizza away? Hørtes lokalt ut. Synes du om Åsane grill og pizza sin da?
Cordelia Skrevet 7. juli 2013 #5407 Skrevet 7. juli 2013 Er du dame? Er du singel? Nei, jeg er en femti år gammel gift kæll ifra indre toten.
orgus Skrevet 7. juli 2013 #5408 Skrevet 7. juli 2013 Nei, jeg er en femti år gammel gift kæll ifra indre toten. http://www.youtube.com/watch?v=MhmawhQ95v8
Tusenpusen Skrevet 7. juli 2013 #5409 Skrevet 7. juli 2013 Det var god stemning for å si det sånn ja, uten for mye fyll til og med. Har ikke hørt mye av han typen jeg heller, men svinge fela/fiolinen det kunne han. Ja, formen er faktisk bedre fra igår, så musikk er god terapi velger jeg å tro. Crap. Det så jo kjempegøy ut. Nå ønsker jeg jo at jeg skulle ha vært der. Og kanskje han her er det nye it, som kommer til å revolusjonere hele fele/fiolin spillingen da, mon tro? Hyggelig å høre! Musikk er alltid en superduper terapi. Apropos; Nevn én vakker vokal-løs låt da?
Tusenpusen Skrevet 7. juli 2013 #5410 Skrevet 7. juli 2013 Hvilket kjønn du er og hvor gammel. Er det viktig hvilke kjønn jeg er? I så fall, hva ville du ha tippet? Og jeg nærmer meg 30 etterhvert ser det ut til. Fornøyd med det.
Singha Skrevet 7. juli 2013 #5411 Skrevet 7. juli 2013 Maga pizza away? Hørtes lokalt ut. Synes du om Åsane grill og pizza sin da? Har ikke prøvd den. Hvor (i Åsane - for ikke å få teite kommentarer tilbake) er den? Mega Pizza Away ligger i Haugesund.
Cordelia Skrevet 7. juli 2013 #5412 Skrevet 7. juli 2013 http://www.youtube.com/watch?v=MhmawhQ95v8 En toten gængster madderføkker faktisk!
Singha Skrevet 7. juli 2013 #5413 Skrevet 7. juli 2013 Er det viktig hvilke kjønn jeg er? I så fall, hva ville du ha tippet? Om du er singel er det av stor viktighet, selvsagt. Jeg ville tippet at du er hunkjønn på grunn av nick og avatar. Men det kan jo være det bare er det du vil folk skal tro.
orgus Skrevet 7. juli 2013 #5414 Skrevet 7. juli 2013 En toten gængster madderføkker faktisk! Er du en slik? :O
Tusenpusen Skrevet 7. juli 2013 #5415 Skrevet 7. juli 2013 Har ikke prøvd den. Hvor (i Åsane - for ikke å få teite kommentarer tilbake) er den? Mega Pizza Away ligger i Haugesund. Åsane grill og pizza, ligger i den ene enden av åsane storsenter, den delen tidligere kalt Arken. Jeg synes egentlig ikke den kebaben er så utrolig digg, men jeg har hørt tilreisende og ellers andre uvante fortelle om hvor fantastisk den noen ganger er, med skikkelig lefse og den angivelige gode sausen. Og joda, jeg vet jo at Mega Pizza Away ligger i Haugesund, men er det en schvær sjappe liksom?
Gjest Gunfreak Skrevet 7. juli 2013 #5416 Skrevet 7. juli 2013 Jeg er bedre i dag fra super allergien min, litt tett i nesa, men ingen feber, ikke konstant nysing, ikke massiv hodepine.
Singha Skrevet 7. juli 2013 #5417 Skrevet 7. juli 2013 Åsane grill og pizza, ligger i den ene enden av åsane storsenter, den delen tidligere kalt Arken. Jeg synes egentlig ikke den kebaben er så utrolig digg, men jeg har hørt tilreisende og ellers andre uvante fortelle om hvor fantastisk den noen ganger er, med skikkelig lefse og den angivelige gode sausen. Og joda, jeg vet jo at Mega Pizza Away ligger i Haugesund, men er det en schvær sjappe liksom? Hva er en schvær sjappe? Det er en lang disk der og kanskje 6-7 bord? Det pleide være fullt der på natta i helgene før. Vet ikke hvordan det er nå. Jeg bor ikke i Haugesund. Jeg har og hørt at kebaben ute i Åsane skal være bra, men jeg gidder ikke dra ut dit for å handle kebab når Daniels er nest best i landet liksom.
Tusenpusen Skrevet 7. juli 2013 #5418 Skrevet 7. juli 2013 Om du er singel er det av stor viktighet, selvsagt. Jeg ville tippet at du er hunkjønn på grunn av nick og avatar. Men det kan jo være det bare er det du vil folk skal tro. Om jeg er singel ja. Det glemte jeg faktisk å svare på uheldigvis. Men jo, jeg er vel kanskje det ja. Selv om jeg samtidig muligens holder på med en for tiden så jeg er ikke tilgjenglig-singel. Det er komplisert. Og nick og avatar er vel gode indikatorer for i hvilken retning jeg valgte å henvise dere ja. Jeg gjorde det egentlig ikke så veldig bevisst i henhold til hvilket kjønn, men jeg tenkte meg frem til noe av det enkleste og det mest anonyme. Og da ble det med noe slikt.
Tusenpusen Skrevet 7. juli 2013 #5419 Skrevet 7. juli 2013 Hva er en schvær sjappe? Det er en lang disk der og kanskje 6-7 bord? Det pleide være fullt der på natta i helgene før. Vet ikke hvordan det er nå. Jeg bor ikke i Haugesund. Jeg har og hørt at kebaben ute i Åsane skal være bra, men jeg gidder ikke dra ut dit for å handle kebab når Daniels er nest best i landet liksom. Okei, hørtes ut som en middels stor kebabsjappe. Hehe. Artig navn da, uansett. Nest best i landet?! Hvor i alle dager? Og det er jo andre kebabsjapper i distriktet også da som definitivt er verdt å smake på i blant? (Og har du et lite tips til en fin vokal-løs låt?)
Singha Skrevet 7. juli 2013 #5420 Skrevet 7. juli 2013 Okei, hørtes ut som en middels stor kebabsjappe. Hehe. Artig navn da, uansett. Nest best i landet?! Hvor i alle dager? Og det er jo andre kebabsjapper i distriktet også da som definitivt er verdt å smake på i blant? (Og har du et lite tips til en fin vokal-løs låt?) Hvor i alle dager? Ligger på Nygård i Laksevåg. Hvilke andre kebabsjapper? Hva med å sette på Mogwai sitt Young Team-album? Nesten vokalløst.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå