Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:veslejenta: da sover jeg på soffaen , etter og ha blitt full på mine 3 vinglass:P og siden Gunfreak ikke klarer og bære meg i seng :sur:

:takke: for meg for i dag:D

Gjest Gunfreak
Skrevet

:veslejenta: da sover jeg på soffaen , etter og ha blitt full på mine 3 vinglass:P og siden Gunfreak ikke klarer og bære meg i seng :sur:

:takke: for meg for i dag:D

Ikke at jeg ikke kan bære deg i seng, jeg kan bare ikke utnytte deg når du er full.

Skrevet

Tankekjør igjen, får ikke sove.

Gjest badeand1
Skrevet

^ :klem:

Jeg klør i øyet men kan ikke klø fordi da går linsa til helvete og jeg er for lat til å ta den ut :sukk:

Skrevet

Skulle jo ha lagt meg for lenge sida jeg og. Hva skjer lizm....

Gjest badeand1
Skrevet

Nå lyser sola i ansiktet mitt: på tide å sove. :fnise: Natta folkens! Eller god morgen til dere normale.

Skrevet

GOD MORGEN KVINNEGUIDEN:D :blomst: håper alle her inne har sovet godt

Skrevet

God morgen! Snart må jeg på jobb. Dere får hygge dere. Stikker vel innom tenker jeg hvis det blir rolig. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Summers
Skrevet (endret)

Men jeg vet jo ikke hvilken person jeg har blitt. Og hvem skal jeg vitne mot? Skumle greier :sjokkert:

Kan ikke si mer, forumet har ører.

Endret av Summers
  • Liker 1
Skrevet

satt og så på luksusfellen så sier dama "hvordan skal jeg fortelle dette til barna" så tenker jeg "er det ikke bare og spørre KG a?" :fnise:

Skrevet

Da er jeg på jobb. Siste dag. Merker at hjernen er et annet sted. Nærmere bestemt Bulgaria. ;)

Skrevet

Da er jeg på jobb. Siste dag. Merker at hjernen er et annet sted. Nærmere bestemt Bulgaria. ;)

kos deg på jobb:D

Skrevet

kos deg på jobb:D

Takk takk!

Merkelig at jeg faktisk aldri skal jobbe her igjen. Eller, det er ihvertfall ikke planen. ;)

Skrevet

Ja, egentlig. Jeg tror ikke det er så vanskelig å finne ut av hvor jeg bor via dette forumet. Og jeg klarer ikke helt å se hva det er med det jeg skriver her som skulle tilsi at jeg bor i Oslo.

Uansett. Hva skal jeg spise?

Altså, beklager om jeg skuffer deg, men jeg har ikke prøvd å stalke deg verken her på forumet eller ellers på nettet. Men jeg stalket deg litt i går og kom frem til en annen by enn Oslo. ;p Også har jeg heller ikke prøvd å grave så langt bak i gamle innlegg her, fordi jeg er mye mer interessert i å høre hva du har å si nå i stedet.

F.eks, hva ble det til mat i går da? :)

Skrevet

Hjemme igjen etter 10 dager i Spania. Utrolig deilig! Famlietur til en rolig liten by ved Alicante, så ble for det meste avslapning, god mat og late dager på stranden :)

Ey! Jeg er forlovet med en KG-bruker. :-D

Så koselig, gratulerer!! Dere er veldig søte sammen :)

Gjest badeand1
Skrevet

God morgen! Nå skal jeg male en svart bokhylle hvit. :fnise: Wish me luck!

Skrevet

Jeg. vil. til. Bulgaria. nå. *sitter på jobb*

Gjest Summers
Skrevet

God morgen! Nå skal jeg male en svart bokhylle hvit. :fnise: Wish me luck!

lykke til, prøvde noe lignende med mørke vegger, var et herk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...