Gjest Gunfreak Skrevet 5. juli 2013 #5221 Skrevet 5. juli 2013 UÆÆÆÆHHH MÅ ut å kjøpe mat, og ikke minst allergipiller, men har så sykt vondt i hode, at viss jeg beveger meg fra stolen, vil jeg falle om av smerter.
Gjest Tirkes Skrevet 5. juli 2013 #5222 Skrevet 5. juli 2013 Om du har så intenst vondt i hodet, så hjelper det ofte å hvile øynene. Samt at mørkere rom kan føles godt. Vet hvertfall det når jeg har vondt i hodet. Uten smertestillende så jeg har det best når jeg får ligge i senga på et kaldt soverom med åpent vindu, helt stille og øynene lukket.
Gjest Gunfreak Skrevet 5. juli 2013 #5223 Skrevet 5. juli 2013 Om du har så intenst vondt i hodet, så hjelper det ofte å hvile øynene. Samt at mørkere rom kan føles godt. Vet hvertfall det når jeg har vondt i hodet. Uten smertestillende så jeg har det best når jeg får ligge i senga på et kaldt soverom med åpent vindu, helt stille og øynene lukket. Vokna med enda mer vondt i hode enn jeg har nå, tokk 2 piller og la meg i 3 timer, vokna og er bedre i hode, men fremdeles vondt som faen, så lenge jeg sitter helt stille, og ikke beveger meg går deg greit,
Tusenpusen Skrevet 5. juli 2013 #5227 Skrevet 5. juli 2013 Åja. Er det bare mat du ønsker? Vel, ring Flamenco da.
Gjest Gunfreak Skrevet 5. juli 2013 #5229 Skrevet 5. juli 2013 Mat helst. Mat!! du fortjener ikke mat, du kan få papprika!
Tusenpusen Skrevet 5. juli 2013 #5230 Skrevet 5. juli 2013 Vel, jeg har jo tydligvis fått inntrykk av det. Men en ring en annen da, som gidder å droppe innom.
Singha Skrevet 5. juli 2013 #5235 Skrevet 5. juli 2013 (endret) Ja, egentlig. Jeg tror ikke det er så vanskelig å finne ut av hvor jeg bor via dette forumet. Og jeg klarer ikke helt å se hva det er med det jeg skriver her som skulle tilsi at jeg bor i Oslo. Uansett. Hva skal jeg spise? Endret 5. juli 2013 av Singha
Gjest Gunfreak Skrevet 5. juli 2013 #5236 Skrevet 5. juli 2013 Ja, egentlig. Jeg tror ikke det er så vanskelig å finne ut av hvor jeg bor via dette forumet. Og jeg klarer ikke helt å se hva det er med det jeg skriver her som skulle tilsi at jeg bor i Oslo. Uansett. Hva skal jeg spise? PAPRIKA SA JEG!!
Gjest Gunfreak Skrevet 5. juli 2013 #5238 Skrevet 5. juli 2013 Jeg trenger mer enn paprika. Men det får du ikke
Singha Skrevet 5. juli 2013 #5239 Skrevet 5. juli 2013 Alltid kjekt å bli sjekka ut av ei jente på butikken. Synd jeg er så pysete.
Gjest Gunfreak Skrevet 5. juli 2013 #5240 Skrevet 5. juli 2013 Alltid kjekt å bli sjekka ut av ei jente på butikken. Synd jeg er så pysete. Blir ikke sjekka ut av jenter i butikken jeg....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå