Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Gjest Gunfreak
Skrevet

UÆÆÆÆHHH :grine:

MÅ ut å kjøpe mat, og ikke minst allergipiller, men har så sykt vondt i hode, at viss jeg beveger meg fra stolen, vil jeg falle om av smerter.

Videoannonse
Annonse
Gjest Tirkes
Skrevet

Om du har så intenst vondt i hodet, så hjelper det ofte å hvile øynene. Samt at mørkere rom kan føles godt. Vet hvertfall det når jeg har vondt i hodet. Uten smertestillende så jeg har det best når jeg får ligge i senga på et kaldt soverom med åpent vindu, helt stille og øynene lukket.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Om du har så intenst vondt i hodet, så hjelper det ofte å hvile øynene. Samt at mørkere rom kan føles godt. Vet hvertfall det når jeg har vondt i hodet. Uten smertestillende så jeg har det best når jeg får ligge i senga på et kaldt soverom med åpent vindu, helt stille og øynene lukket.

Vokna med enda mer vondt i hode enn jeg har nå, tokk 2 piller og la meg i 3 timer, vokna og er bedre i hode, men fremdeles vondt som faen, så lenge jeg sitter helt stille, og ikke beveger meg går deg greit,

Skrevet

Kan ikke noen lage middag til meg?

Skrevet

Selvsagt! Hva skal det være? :)

Skrevet

Åja. Er det bare mat du ønsker? Vel, ring Flamenco da.

Skrevet

Tviler på de kjører hit.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Mat helst.

Mat!! :sur: du fortjener ikke mat, du kan få papprika!

Skrevet

Vel, jeg har jo tydligvis fått inntrykk av det. Men en ring en annen da, som gidder å droppe innom.

Skrevet

Har du fått inntrykk av at jeg bor i Oslo?

Skrevet (endret)

Ja, egentlig. Jeg tror ikke det er så vanskelig å finne ut av hvor jeg bor via dette forumet. Og jeg klarer ikke helt å se hva det er med det jeg skriver her som skulle tilsi at jeg bor i Oslo.

Uansett. Hva skal jeg spise?

Endret av Singha
Gjest Gunfreak
Skrevet

Ja, egentlig. Jeg tror ikke det er så vanskelig å finne ut av hvor jeg bor via dette forumet. Og jeg klarer ikke helt å se hva det er med det jeg skriver her som skulle tilsi at jeg bor i Oslo.

Uansett. Hva skal jeg spise?

PAPRIKA SA JEG!!

Skrevet

Jeg trenger mer enn paprika.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg trenger mer enn paprika.

Men det får du ikke

Skrevet

Alltid kjekt å bli sjekka ut av ei jente på butikken. Synd jeg er så pysete.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Alltid kjekt å bli sjekka ut av ei jente på butikken. Synd jeg er så pysete.

Blir ikke sjekka ut av jenter i butikken jeg.... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...