Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg en gang har kanaler lengre jeg, har ikke brukt tven til noe annet etnnetflix og dvder på sikkert et år nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det DU som nylig har fått HD-kanaler og mange nye kanaler! :) Hehe. Grattis! Velkommen til.. hm.

Har du kanskje og lagt merke til at de fleste gamle (ikke lavbudsjetts) filmer og serier ble filmet med speilreflekskamera? Vi har lenge hatt teknologien til å ta bildene, men ikke vise dem skikkelig før for litt siden.

Slitan hvert fall. :)

Skrevet

Synes deet blir mindre og mindre å se på, jo flere kanaler Riks Tv legger til jeg.

Skrevet

Det er ikke lurt å sitte å zappe med så mange kanaler hvert fall. Da drukner en som regel bare i et hav av middels ok muligheter. Og ender opp med å se halvparten av mesteparten muligens. ;p Men har ikke RiksTv dekoderen noen lignende oversikt over flere kanaler samtidig?

Get boksen min har det. Kan se hva som går på 30 kanaler med 3 små klikk.

Og inkludert hva som går fremover og da naturligvis.

Skrevet

Må muligens zappe for å finne kanaler å se på da. Og man ser rimelig fort om de er verdt å se på uansett. Jeg har nå ei favorittliste med begrenset antall kanaler og selv de kan snart drite i det synes jeg.

Gjest badeand1
Skrevet

Utrolig kjekt med sånn "innebygd" tvguide. :rodmer:

Skrevet

Må muligens zappe for å finne kanaler å se på da. Og man ser rimelig fort om de er verdt å se på uansett. Jeg har nå ei favorittliste med begrenset antall kanaler og selv de kan snart drite i det synes jeg.

Tja. Det spørs jo litt på hva en liker å se på og da. Det går jo igjen et lite mønster ut i fra hvilken kanal en ser på.

Liker en serier eller filmer, komedie eller drama, dokus eller reality, eller, eller. Så går det jo som regel noe lignene på den spesifikke kanalen da. Spørs litt på åssen dag det er og da. Men zapping er jeg helt ferdig med altså. Ikke uten tvguiden hvert fall.

Skrevet

Utrolig kjekt med sånn "innebygd" tvguide. :rodmer:

Joda, de er kjekke de. Men ikke alltid de er helt oppdaterte. En periode sendte nrk norge rundt i flere dager.

Skrevet

Tja. Det spørs jo litt på hva en liker å se på og da. Det går jo igjen et lite mønster ut i fra hvilken kanal en ser på.

Liker en serier eller filmer, komedie eller drama, dokus eller reality, eller, eller. Så går det jo som regel noe lignene på den spesifikke kanalen da. Spørs litt på åssen dag det er og da. Men zapping er jeg helt ferdig med altså. Ikke uten tvguiden hvert fall.

Kjeder en seg, blir det jo ofte slik at en sitter og zapper rundt og rundt.

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Joda, de er kjekke de. Men ikke alltid de er helt oppdaterte. En periode sendte nrk norge rundt i flere dager.

Høres ut som typisk nrk det da. :fnise: Har bare hatt dette fancy greiene her i et døgn så treffer vel på noen bugs snart.

Endret av Mortem
Skrevet

Jeg husker den gangen jeg hadde kun 1 kanal :sjokkert: Jeg var vel 12-13 og kjedet meg. Det var en mann som malte og viste hvordan man gjorde det. Husker jeg skrek til tven "Bli ferdig da!" fordi det var så gørr kjedelig :fnise:

Skrevet

Foreldrene mine skulle aldri ha noe annet enn antenne og det vi fikk inn var nrk og tv2. i studietida var det nrk, tv2 og om man var heldig deler av tvnorge. Bare etter Riks Tv kom at jeg faktisk har hatt flere kanaler. Hadde ikke sett Sex og Singelliv i før jeg fikk det. Så en fordel har jeg jo hatt, har kunnet se meg opp på flere gamle serier jeg ikke fikk sett på nittitallet og sånt. :fnise:

Skrevet

Høres ut som typisk nrk det da. :fnise: Har bare hatt dette fancy greiene her i et døgn så treffer vel på noen bugs snart.

Hehe, ja det kommer nok krypende. Skulle gjerne hatt sånn fancy opptager jeg da.

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Poselos: Hehe :laugh: Kunne du ikke gjøre noe annet imens da?

Endret av Mortem
Skrevet

Jeg husker den gangen jeg hadde kun 1 kanal :sjokkert: Jeg var vel 12-13 og kjedet meg. Det var en mann som malte og viste hvordan man gjorde det. Husker jeg skrek til tven "Bli ferdig da!" fordi det var så gørr kjedelig :fnise:

Jammen det er jo viktig hvordan man legger strøkene. Det er jo ikke helt tilfeldig da assa! :jolie:

Skrevet

Kjeder en seg, blir det jo ofte slik at en sitter og zapper rundt og rundt.

Mhm. Rundt og rundt. Og det er akkurat da, en ødelegger hele tv-opplevelsen. Synes jeg da.

Skrevet (endret)

Mhm. Rundt og rundt. Og det er akkurat da, en ødelegger hele tv-opplevelsen. Synes jeg da.

Ødelegger ikke en tv opplevelse når det ikke er noe å oppleve der fra før da vettu. Det er først når det er noe verdt der og se man stopper opp og får den "opplevelsen".

Endret av Cordelia
Skrevet

Poselos: Hehe :laugh: Kunne du ikke gjøre noe annet imens da?

Det var de dagene jeg var syk og tvspill eide vi ikke. :fnise:

Jammen det er jo viktig hvordan man legger strøkene. Det er jo ikke helt tilfeldig da assa! :jolie:

Når jeg endelig trodde det var ferdig, sa programlederen at de skulle gå igjennom det steg for steg en gang til :fnise: Det siste varte sikkert 5 minutter, men det føltes som evigheter.

• Liker 1
Skrevet

http://youtu.be/YAlDbP4tdqc

Gjest .-L-.
Skrevet

Ey! Jeg er forlovet med en KG-bruker. :-D

Gratulerer så mye! :D

Hvor har du vært?? Vært borte i flere uker jo. :sjokkert:

Edit: vært i Usa ja.. :fnise: Det så jeg et par timer etterpå haha.

Er ikke så lenge til jeg tar turen hjem! Hoho

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...