QueenOfTheSidewalk Skrevet 4. juli 2013 Forfatter #5181 Skrevet 4. juli 2013 Enig i at den flaska var stygg. Jeg vil heller ikke ha den.
Tusenpusen Skrevet 4. juli 2013 #5182 Skrevet 4. juli 2013 Dette kommer nok til å høres ufint ut, men jeg orker ikke mer for i dag. Dere kan få kose dere med hverandre. Dere klarer dere jo helt greit, så hvorfor forandre på noe. If it aint broke, er det jo også noe som heter. Ha en fin ferie, til dem som skal bort om kort tid. Også snakkes vi kanskje ved en annen anledning.
Gjest badeand1 Skrevet 4. juli 2013 #5183 Skrevet 4. juli 2013 Dette kommer nok til å høres ufint ut, men jeg orker ikke mer for i dag. Dere kan få kose dere med hverandre. Dere klarer dere jo helt greit, så hvorfor forandre på noe. If it aint broke, er det jo også noe som heter. Ha en fin ferie, til dem som skal bort om kort tid. Også snakkes vi kanskje ved en annen anledning. Haha, hæ? 1
Singha Skrevet 4. juli 2013 #5184 Skrevet 4. juli 2013 Konstruktivt.. Er du sikker på at du har forstått meningen med denne tråden?
Singha Skrevet 4. juli 2013 #5185 Skrevet 4. juli 2013 Fikk sykt lyst på burger etter å ha lest McD/BK-tråden...
Gjest Gunfreak Skrevet 4. juli 2013 #5186 Skrevet 4. juli 2013 Fikk sykt lyst på burger etter å ha lest McD/BK-tråden... Spiste drit god burger i går, stekt godt, med BBQ Glaze og to skiver cheddar på hver bruker, nam det var fuckings godt!!
Tusenpusen Skrevet 4. juli 2013 #5187 Skrevet 4. juli 2013 Cocio er den beste sjokolade melken som finnes!! Skal vi gifte oss må du drikke dette hver dag så jeg kan feite deg opp. Jeg vet. Fjas er fjas? "Fjas er fjas?", sier du? Hva mener du?
QueenOfTheSidewalk Skrevet 4. juli 2013 Forfatter #5188 Skrevet 4. juli 2013 "Fjas er fjas?", sier du? Hva mener du? At de bare tuller
Tusenpusen Skrevet 4. juli 2013 #5189 Skrevet 4. juli 2013 At de bare tuller Det er mye som kan være tull. En kan tulle med mye seriøse ting og, men det blir jo ikke mindre seriøst av den grunn?
Gjest Gunfreak Skrevet 4. juli 2013 #5190 Skrevet 4. juli 2013 Det er mye som kan være tull. En kan tulle med mye seriøse ting og, men det blir jo ikke mindre seriøst av den grunn? Og hva er så seriøst med å true å feite opp noen på sjoko melk? 1
Gjest Gunfreak Skrevet 4. juli 2013 #5191 Skrevet 4. juli 2013 Lurer på hva denne banan kaka smaker som jeg, er så tett i nesa jeg ikke smaker noen ting.
Singha Skrevet 4. juli 2013 #5192 Skrevet 4. juli 2013 Spiste drit god burger i går, stekt godt, med BBQ Glaze og to skiver cheddar på hver bruker, nam det var fuckings godt!! Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe meg noen burgere fra varmdisken på Meny ved siden av der jeg trener, men det var jeg for sein til gitt. Jeg skuffet meg selv med å kjøpe en Big Tasty på maccern i stedet. Den var ok, som vanlig.
Singha Skrevet 4. juli 2013 #5193 Skrevet 4. juli 2013 Det er mye som kan være tull. En kan tulle med mye seriøse ting og, men det blir jo ikke mindre seriøst av den grunn? Jeg forstår ikke helt hva det er du prøver å si. Kan du hjelpe meg?
Tusenpusen Skrevet 4. juli 2013 #5194 Skrevet 4. juli 2013 Og hva er så seriøst med å true å feite opp noen på sjoko melk? Det er det da. Når en tuller om noe seriøst, så bare ligger en bare til en liten tulleting i tillegg til det seriøse. Også handler det mye av hvordan spøken oppfattes, samt i forhold til hvor mye av spøken som egentlig var 'seriøs'. Og det er ingenting seriøst med å true å feite opp noen på sjokomelk. Selv liker jeg og Cocio kjempegodt, desidert blant favorittene, så jeg synes den var kjempemorsom, jeg.
Tusenpusen Skrevet 4. juli 2013 #5195 Skrevet 4. juli 2013 Jeg forstår ikke helt hva det er du prøver å si. Kan du hjelpe meg? Forstår du ikke? Nei, jeg vet ikke helt hvordan jeg kan hjelpe deg, jeg.
Singha Skrevet 4. juli 2013 #5196 Skrevet 4. juli 2013 Kanskje du rett og slett tar fjasingen til en helt ny dimensjon.
Tusenpusen Skrevet 4. juli 2013 #5197 Skrevet 4. juli 2013 Kanskje. Kanskje ikke. Hørt om tilfelle, eller fundert noe over, at en mener stort sett alltid brøkdeler av spøken sin..? Det kommer alltids fra ett sted, men så avhenger det og ofte fra hvilken innfallsvinkel det får. Og hvor ironisk, sarkastisk eller useriøst det blir avgjør om hvor 'seriøs' fjasingen er. Kanskje jeg tar fjasingen til en ny dimensjon, men da tar du den i så fall til en ny boks.
orgus Skrevet 4. juli 2013 #5198 Skrevet 4. juli 2013 Mange som snakker om at de har fått mange kanaler og internett her, er det dere som har stukket av med mine 80 kanaler?!
Cordelia Skrevet 4. juli 2013 #5199 Skrevet 4. juli 2013 Mange som snakker om at de har fått mange kanaler og internett her, er det dere som har stukket av med mine 80 kanaler?!
Gjest badeand1 Skrevet 4. juli 2013 #5200 Skrevet 4. juli 2013 (endret) Har du mistet kanalene dine? Jeg har fått fler enn det jeg egentlig skal ha. Endret 4. juli 2013 av Mortem
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå