Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Enig i at den flaska var stygg. Jeg vil heller ikke ha den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette kommer nok til å høres ufint ut, men jeg orker ikke mer for i dag.
Dere kan få kose dere med hverandre. Dere klarer dere jo helt greit, så hvorfor forandre på noe.
If it aint broke, er det jo også noe som heter.

Ha en fin ferie, til dem som skal bort om kort tid. Også snakkes vi kanskje ved en annen anledning. :)

Gjest badeand1
Skrevet

Dette kommer nok til å høres ufint ut, men jeg orker ikke mer for i dag.

Dere kan få kose dere med hverandre. Dere klarer dere jo helt greit, så hvorfor forandre på noe.

If it aint broke, er det jo også noe som heter.

Ha en fin ferie, til dem som skal bort om kort tid. Også snakkes vi kanskje ved en annen anledning. :)

Haha, hæ?

• Liker 1
Skrevet

Konstruktivt..

Er du sikker på at du har forstått meningen med denne tråden? :)

Skrevet

Fikk sykt lyst på burger etter å ha lest McD/BK-tråden...

Gjest Gunfreak
Skrevet

Fikk sykt lyst på burger etter å ha lest McD/BK-tråden...

Spiste drit god burger i går, stekt godt, med BBQ Glaze og to skiver cheddar på hver bruker, nam det var fuckings godt!!

Skrevet

Cocio er den beste sjokolade melken som finnes!! Skal vi gifte oss må du drikke dette hver dag så jeg kan feite deg opp.

Jeg vet. :klem:

:fnise: Fjas er fjas?

"Fjas er fjas?", sier du? Hva mener du?

Skrevet

"Fjas er fjas?", sier du? Hva mener du?

At de bare tuller :)

Skrevet

At de bare tuller :)

Det er mye som kan være tull.

En kan tulle med mye seriøse ting og, men det blir jo ikke mindre seriøst av den grunn?

Gjest Gunfreak
Skrevet

En kan tulle med mye seriøse ting og, men det blir jo ikke mindre seriøst av den grunn?

Og hva er så seriøst med å true å feite opp noen på sjoko melk?

• Liker 1
Gjest Gunfreak
Skrevet

Lurer på hva denne banan kaka smaker som jeg, er så tett i nesa jeg ikke smaker noen ting.

Skrevet

Spiste drit god burger i går, stekt godt, med BBQ Glaze og to skiver cheddar på hver bruker, nam det var fuckings godt!!

Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe meg noen burgere fra varmdisken på Meny ved siden av der jeg trener, men det var jeg for sein til gitt. Jeg skuffet meg selv med å kjøpe en Big Tasty på maccern i stedet. Den var ok, som vanlig.

Skrevet

Jeg forstår ikke helt hva det er du prøver å si. Kan du hjelpe meg?

Skrevet

Og hva er så seriøst med å true å feite opp noen på sjoko melk?

Det er det da. Når en tuller om noe seriøst, så bare ligger en bare til en liten tulleting i tillegg til det seriøse. Også handler det mye av hvordan spøken oppfattes, samt i forhold til hvor mye av spøken som egentlig var 'seriøs'.

Og det er ingenting seriøst med å true å feite opp noen på sjokomelk. Selv liker jeg og Cocio kjempegodt, desidert blant favorittene, så jeg synes den var kjempemorsom, jeg.

Skrevet

Jeg forstår ikke helt hva det er du prøver å si. Kan du hjelpe meg?

Forstår du ikke? Nei, jeg vet ikke helt hvordan jeg kan hjelpe deg, jeg.

Skrevet

Kanskje du rett og slett tar fjasingen til en helt ny dimensjon.

Skrevet

Kanskje. Kanskje ikke.

Hørt om tilfelle, eller fundert noe over, at en mener stort sett alltid brøkdeler av spøken sin..?
Det kommer alltids fra ett sted, men så avhenger det og ofte fra hvilken innfallsvinkel det får.
Og hvor ironisk, sarkastisk eller useriøst det blir avgjør om hvor 'seriøs' fjasingen er.

Kanskje jeg tar fjasingen til en ny dimensjon, men da tar du den i så fall til en ny boks.

Skrevet

Mange som snakker om at de har fått mange kanaler og internett her, er det dere som har stukket av med mine 80 kanaler?! :(

Skrevet

Mange som snakker om at de har fått mange kanaler og internett her, er det dere som har stukket av med mine 80 kanaler?! :(

:lur:

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Har du mistet kanalene dine? :troest: Jeg har fått fler enn det jeg egentlig skal ha. :klo:

Endret av Mortem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...