Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har Skyrim. Gikk lei etter en time.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Seriøst, jeg trodde jeg var utålmodig!

Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg har Skyrim. Gikk lei etter en time.

Spill deadpool, spillet er alt det værste fra kg i et spill,

Skrevet

Kan'ke sånn dataspill jeg! Kommer aldri utover de første nivåene uansett. Prøver meg på Dear Esther iblant men der bare drukner jeg.

Skrevet

Seriøst, jeg trodde jeg var utålmodig!

Jeg er gammel. Jeg har gjort alle questene i et annet spill før og fantastisk grafikk er liksom ikke så viktig for meg. Jeg har nok fantasi til at det ikke er så viktig om det er tekst eller levende bilder man ser på skjermen.

Har seriøse problemer med å engasjere meg i nye spill. Håper virkelig det neste GTA i det minste fenger meg i noen timer.

Skrevet

Er ikke Deadpool en fyr fra X-men?

Gjest Gunfreak
Skrevet

Er ikke Deadpool en fyr fra X-men?

Jo og han har fått sitt egent spill, full av sex referanser, halv nakene damer, do humor og alt det som gjør livet verdt å leve.

Skrevet

Løper man rundt og driver med karateslossing som udødelig da eller?

Gjest Gunfreak
Skrevet

Løper man rundt og driver med karateslossing som udødelig da eller?

løper rundt og dreper folk med sverd og skytevåpen, ellers er mye av spillet humor og fourth wall breaking

Skrevet

Meh. Jeg venter på GTA. Da får jeg brukt X-boxen og. Den har jeg ikke brukt siden forrige GTA.

Skrevet

Døh, kammerat! Ta sånne ting privat i fjasetråden! Ikke ute i forumet!

Skrevet

Liker du ikke å bli hengt ut som en som ikke leser bittertråder i en bittertråd?

Skrevet

Nei, faktisk! Da får du heller henge meg ut her inne!

Skrevet

Andre som ser/hører på danseband jukeboks nå? Sykt bra sang!

Gjest Gunfreak
Skrevet

Ser numbers nå, og fy faen så mye skyting det er i den serien, etter å ha sett 20+ sesonger med law and order som er en ganske realistisk serie, ble det litt vel mye pang pang i numbers, de skyter en nesten hver eneste episode, og noen ganger blir det massive firefights.

Gjest Summers
Skrevet

Ser numbers nå, og fy faen så mye skyting det er i den serien, etter å ha sett 20+ sesonger med law and order som er en ganske realistisk serie, ble det litt vel mye pang pang i numbers, de skyter en nesten hver eneste episode, og noen ganger blir det massive firefights.

Måten alle mulige saker blir løst ved hjelp av avansert matematikk er kanskje ikke så realistisk det heller, men gøy å se på da. Law and order er en av mine favorittserier

Gjest Gunfreak
Skrevet

Måten alle mulige saker blir løst ved hjelp av avansert matematikk er kanskje ikke så realistisk det heller, men gøy å se på da. Law and order er en av mine favorittserier

Jeg numbers er rart, kunne skjønt om det var en fysiker, men ren matematiker blir litt vel rart, matte er ikke så kult.

Sett law and order sesong 1-8 på netflix(av en eller annen grunn hadde de ikke flere sesonger) så har jeg sett 13 sesonger med law and order special victims unit.

Skrevet

Jaja, nå er det snart Sherlock på BBC Entertainment.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Jaja, nå er det snart Sherlock på BBC Entertainment.

Nye episoder?`

Skrevet

Nye episoder?`

Nope tredje episode fra første sesong. Tror de nettopp er ferdig med innspillingen av de nye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...