Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal man ete McDonalds for å drukne sorgene eller spise noe ordentlig...? Livet altså..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legen min er slem. Han tok livsgnisten ut av meg, men legen har vel rett. Sannheten sårer :(

Gjest Gunfreak
Skrevet

Legen min er slem. Han tok livsgnisten ut av meg, men legen har vel rett. Sannheten sårer :(

Hva feiler det deg poselose?

Gjest Gunfreak
Skrevet

Skattepenger er farlig, har gjørt 2 squadroner med østriske cuirassiers, 2 squadroner med fransk kavaleri, en fransk bataljon, 1 fransk og en britisk general, en joystick, et nytt tastatur og nye løpe sko.

Skrevet

Hva feiler det deg poselose?

Hvordan skal jeg si det uten at han gjenkjenner meg? Han er sikkert på kg :fnise: Jo, det var ikke håp for meg, jeg kunne like godt gi opp alt. Og så sa han, ikke ordrett men noe sånt som "Du lider av... og ... og .... og .. jeg har gitt deg opp" :ler: Egentlig var det litt morsomt i ettertid. Nå kan jeg gå å si at legen har gitt meg opp, så det er ikke håp :skratte: Jeg vil ikke si hva jeg lider av, men det er ingenting å ta av for :fnise:

Gjest badeand1
Skrevet

:klem: Sannhet er no'dritt.

• Liker 1
Gjest Gunfreak
Skrevet

Det er derfor jeg er i konstant heroin rus, ikke noe virkelighet på meg, bare meg og mine heroin fantasi venner.

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Det er derfor jeg er i konstant heroin rus, ikke noe virkelighet på meg, bare meg og mine heroin fantasi venner.

Må innrømme at det høres fristende ut med dop. :P Har prøvd weed en gang men det funka ikke.

Endret av Mortem
Skrevet

:hug: Ja.

Må innrømme at det høres fristende ut med dop. :P Har prøvd weed en gang men det funka ikke.

Råder deg til å ikke gjøre det. En litt ute i familien sier det er et rent helvete og han er avhengi.

Gjest badeand1
Skrevet

:hug: Ja.

Råder deg til å ikke gjøre det. En litt ute i familien sier det er et rent helvete og han er avhengi.

Hmm, ja.. Vil ikke prøve det helt heavy greiene da. Men kommer aldri til å få tak i noe uansett, så er ingenting å være bekymret over. :fnise:

Skrevet

Hva med å bare ta et glass rødvin med meg?

• Liker 1
Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg har vondt i maven, kanskje fordi jeg ikke spiste noe mat før kl 18 i dag,

Gjest badeand1
Skrevet

Hva med å bare ta et glass rødvin med meg?

Jatakk. :jepp:

Skrevet

Håper du liker Rioja. Det er det eneste jeg har utenom billig italiensk noe.

Gjest badeand1
Skrevet

La meg fortelle deg en hemmeighet. Jeg liker ikke vin..

Gode gud den giffen var tøff!

Skrevet

Jeg liker ikke vin..

Hvorfor drikker du det da?

Skrevet

Bra du ikke har venner som bruker heroin da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...