Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Gjest Summers
Skrevet

Lurte på om det var i store deler av landet. Hørt at det er myggår som noen sa og lurte på om det var sånn ellers i landet, ikke et bestemt sted :) De var virkelig i veien, tror jeg svelget 3 stk :ler:

LOL, er lite mygg i Oslo, tror myggår er lokalt for det avhenger av været, de trives jo best når det er vått og kjølig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

LOL, er lite mygg i Oslo, tror myggår er lokalt for det avhenger av været, de trives jo best når det er vått og kjølig.

Jeg er ikke i Oslo, er langt ute på landet og nyter sommeren ved skogen :) Skulle ønske at jeg hadde fly sånn at jeg kunne fly over med gift og drepe myggen :ler:

På torsdag skal jeg på bygdefest. Men den er ikke harry, takk og lov.

Endret av Evilposelos
Gjest Gunfreak
Skrevet

Tror jeg har begynnt å sove for hardt jeg, først fikk jeg super kink i høyre bryst, skulder og rygg.

Og i går har jeg tydligvis ligget på kjeven min så nå har jeg vondt i venstre kjeve.

Skrevet

Da er det ikke en bygdefest, IMO!

Gjest Summers
Skrevet (endret)

Jeg er ikke i Oslo, er langt ute på landet og nyter sommeren ved skogen :) Skulle ønske at jeg hadde fly sånn at jeg kunne fly over med gift og drepe myggen :ler:

Tror det er regler mot å fly over offentlige områder og spre gift:-)

Endret av Summers
Gjest Sakone
Skrevet

Det er kun hunkjønnsmyggen som suger blod. Du må slutte å sende ut lesbiske vibber :P

Skrevet

Da er det ikke en bygdefest, IMO!

JO!

Tror det er regler mot å fly over offentlige områder og spre gift:-)

Ja, synd det, haha. Nei, får bare kjøpe myggspray :)

Det er kun hunkjønnsmyggen som suger blod. Du må slutte å sende ut lesbiske vibber :P

:ler:

Skrevet

Dette forklarer mye...

Skrevet

Dette forklarer mye...

Hva da?

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

det er heilt rett det Sakky sei: berre homyggen som sug blod frå mennesket. I blodet vårt er det eit enzym som homyggen treng for å produsera egglarver som ho legg i vannskorpa i små vasspyttar og vatn.

Skrevet

Hva da?

Har både lite myggstikk og er singel. Det må jo være en sammenheng.

• Liker 2
Gjest Gunfreak
Skrevet

det er heilt rett det Sakky sei: berre homyggen som sug blod frå mennesket. I blodet vårt er det eit enzym som homyggen treng for å produsera egglarver som ho legg i vannskorpa i små vasspyttar og vatn.

Så akurrat som kvinner er hunmyggen blodsugende beist(hilsen BrutalMann) :fnise:

Skrevet

Så akurrat som kvinner er hunmyggen blodsugende beist(hilsen BrutalMann) :fnise:

Det er vel flest hokjønn som sug?

Skrevet

Ja, vet, var ikke derfor jeg lo. Lo av vibbene mine :ler:

Skrevet

Ja, vet, var ikke derfor jeg lo. Lo av vibbene mine :ler:

:laugh:

Skrevet

:lete:

Skrevet

Aktiverte sukker-konten min igjen. Når man snoker på single damer der veit man at man seriøst har lite å ta seg til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...