Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Tirkes
Skrevet

En skikkelig lat søndag har det med å gi meg en følelse av å være fyllesyk, selv om jeg ikke har drukket på ukesvis. Hjerna mi er dum. -.-

Skrevet

Gammel vane vond å vende?

Skrevet

Faen så irriterende. Skal hente noen på flyplassen, men flyet deres står ikke på ankomster på nettsidene. ARGH!

Skrevet

Faen så irriterende. Skal hente noen på flyplassen, men flyet deres står ikke på ankomster på nettsidene. ARGH!

Du har vel fått beskjed om når de kommer? Feil nettside da sikkert. Du kan jo ringe flyplassen

Skrevet

Du har vel fått beskjed om når de kommer? Feil nettside da sikkert. Du kan jo ringe flyplassen

Jo, men flyet deres er forsinket. Og jeg gidder ikke sitte på flyplassen i en time og se dum ut. På Avinor sine nettsider blir sånt vanligvis oppdatert kontinuerlig.

Skrevet

35 grader i praha på tirsdag 17-23 :fnise: De har iallefall ordentlig sommer :)

Gjest badeand1
Skrevet

Kanke jeg bli med aaa? :blomst: Jeg får plass i en koffert.

Skrevet

35 grader i praha på tirsdag 17-23 :fnise: De har iallefall ordentlig sommer :)

Husk å drikk litt vann mellom øla da!

Skrevet

Kanke jeg bli med aaa? :blomst: Jeg får plass i en koffert.

Jo, putter deg i kofferten :laugh:

Husk å drikk litt vann mellom øla da!

Ja, men drar ikke før 30 juli , bare sjekket været der nede for morroskyld :)

Gjest badeand1
Skrevet

Snillt! Som takk så kan jeg hente vann til deg og sånn. Når du blir tørst. Mat kan jeg også hente hvis du vil. :jepp:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Snillt! Som takk så kan jeg hente vann til deg og sånn. Når du blir tørst. Mat kan jeg også hente hvis du vil. :jepp:

Jeg pakker deg jo ut når vi kommer fram. Så kan vi dra på sånn "romatisk" robåttur i elven. Vi tar med lasso sånn at vi kan feste oss i en tilfeldig forbipasserede turistbåt, dermed blir det fart og spenning uten at vi trenger å ro selv.

Endret av Evilposelos
Gjest badeand1
Skrevet

Jeg pakker deg jo ut når vi kommer fram. Så kan vi dra på sånn "romatisk" robåttur i elven. Vi tar med lasso sånn at vi kan feste oss i en tilfeldig forbipasserede turistbåt, dermed blir det fart og spenning uten at vi trenger å ro selv.

Det høres utrolig koseig ut :rodmer: Vi må ha med oss mat da. Men blir kanskje vanskelig å spise når vi har fart i hundre og helvete. =D

Skrevet

Det høres utrolig koseig ut :rodmer: Vi må ha med oss mat da. Men blir kanskje vanskelig å spise når vi har fart i hundre og helvete. =D

Jeg tror ikke vi trenger det, vi må nok holde oss fast i båten :ler: og etterpå må vi forklare oss til politiet, så da har vi heller ikke tid til å spise :ler: Det er mulig "Vi trodde det skulle være gøy" holder som forklaring, så kan vi spørre om de vil bli med å spise middag :skratte:

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Jeg tror ikke vi trenger det, vi må nok holde oss fast i båten :ler: og etterpå må vi forklare oss til politiet, så da har vi heller ikke tid til å spise :ler: Det er mulig "Vi trodde det skulle være gøy" holder som forklaring, så kan vi spørre om de vil bli med å spise middag :skratte:

Hahah, bra plan! :5: Kanskje vi er så heldige at vi får napp. Også ender det opp med at vi gifter oss med hver vår politimann. Men jeg vil ta med politimannen min hjem da. Vil bo i Norge :P

Endret av Mortem
  • Liker 1
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Hei du har ikke svart meg på FB!

:hakeslepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...