Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

:skratte:

Jeg så forresten deg stå og trampe takten baki der! So busted!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gunfreak
Skrevet

Nei, jeg var i USA. Det var ganske kult faktisk.

Ja, du ble mormoner, og nå har du 4 koner, 10% av alt du tjener går til kirka, og du tror gud bor på en planet et sted i galaksen.

Skrevet

Nei, jeg var i USA. Det var ganske kult faktisk.

Nei, da synes jeg faktisk ikke synd på deg! :fnise:

Skrevet

Du trenger ikke mange, bare 1, med mindre du er mer kinky enn jeg først trodde! :lur:

Fordelen med å ha krykker og gips er at du kan brekke beinet og slippe å gå til legen, da beinet allerde er i gips og du har krykker.

Kanskje jeg er det ;)

Haha, tror det skal mye til å brekke beinet nå! Har forsåvidt ikke brekt det fra før, men sydd en sene jeg klarte å kutte ved å miste en kniv på foten. Kløna!

Jeg også, men nå har jeg funnet et spill på facebook hvor jeg kan gi meg selv liv :fnise: Sånn 3 like farger spill. Veldig givende :fnise:

CandyCrush?

Skrevet

Jeg har ikke whinet over at jeg ikke har ferie i sommer heller, tenk. Har ikke bedt om medlidenhet for det!

Synes sommeren er kjekkeste tida på året å jobbe på jeg. :)

Skrevet

Jeg har ikke whinet over at jeg ikke har ferie i sommer heller, tenk. Har ikke bedt om medlidenhet for det!

Jammen da er det jo ikke noe problem med overtid da! :fnise:

Skrevet

Jeg og! synd jeg er sykemeldt!

Skrevet

Jammen da er det jo ikke noe problem med overtid da! :fnise:

Jo, jeg liker ikke overtid.

Skrevet

Jo, jeg liker ikke overtid.

Livet er hardt!

Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg og! synd jeg er sykemeldt!

Jeg kan komme å underholde deg, jeg kan ikke sjonglere, men kan fortelle ekstremt grisete vitser. Så syke at du enten kommer til å bli så kvalm at du dreper meg på stedet fordi du tror jeg er gal som kan komme med slike vitser, eller du blir forelsket med en gang.

Skrevet

Livet er hardt!

Ikke mye trøst å få fra deg, djevelkvinne!

Skrevet

Jeg kan komme å underholde deg, jeg kan ikke sjonglere, men kan fortelle ekstremt grisete vitser. Så syke at du enten kommer til å bli så kvalm at du dreper meg på stedet fordi du tror jeg er gal som kan komme med slike vitser, eller du blir forelsket med en gang.

Ja gjør det! :) Jeg liker å være forelsket, evt har jeg fortsatt kniven jeg kutta sena mi med!

Skrevet

Er det her man kan whine over manglende ferie? I så fall, count me in!

Gjest Gunfreak
Skrevet

Ja gjør det! :) Jeg liker å være forelsket, evt har jeg fortsatt kniven jeg kutta sena mi med!

Bra kommer over nå jeg, må bare google stalke deg så jeg finner ut hvor du bor og slikt.

Skrevet

Ikke mye trøst å få fra deg, djevelkvinne!

Ja huff. Disse kvinnfolka ass. Må drive å erte på de stakkars mannfolka sånn. :lillesky:

Jaja, da har heg ihvertfall gjort meg bemerket da. :nigo:

Skrevet

Er du en sånn en som mener all reklame er god reklame? I så fall gjør du en god jobb.

Skrevet

Er du en sånn en som mener all reklame er god reklame? I så fall gjør du en god jobb.

Jepp, målet mitt er å bli den største bitchen her inne på fjasetråden.

Skrevet

Bra kommer over nå jeg, må bare google stalke deg så jeg finner ut hvor du bor og slikt.

Stalking er fint, jeg har aldri hatt en stalker før, det kan bli gøy :)

Skrevet

Jepp, målet mitt er å bli den største bitchen her inne på fjasetråden.

Tror ikke det er så vanskelig å bli den største bitchen i denne tråden egentlig. :P

Skrevet (endret)

Tror ikke det er så vanskelig å bli den største bitchen i denne tråden egentlig. :P

Godt poeng! :fnise: Nei, jeg får vel heller begi meg ut på Skråblikk, eller Aktuelt.

Får ta det en annen dag. Gidder ikke ikveld. :vin:

Endret av Cordelia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...