Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

FB as, syndens nettsted!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg kjeder livet av meg!

Gå på byen, skyt en blanding av heroin og cokain så har du det vedlig gøy noen timer.

Eventuelt, bare dra på byen finn deg en kjekk mann og ta han med hjem og gjør syndige ting med han hele natta.

Eventuelt 2, drikk deg drita og heng på kg hele natta.

Skrevet

Gå på byen, skyt en blanding av heroin og cokain så har du det vedlig gøy noen timer.

Eventuelt, bare dra på byen finn deg en kjekk mann og ta han med hjem og gjør syndige ting med han hele natta.

Eventuelt 2, drikk deg drita og heng på kg hele natta.

Det er jo søndag jo, er nok ikke mange på byen da!

Dessuten har jeg gips og krykker for tiden, så dumt å bli full :P Om jeg ikke skal velge "eventuelt 2" da, da kan jeg jo sitte i ro mens jeg full.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Det er jo søndag jo, er nok ikke mange på byen da!

Dessuten har jeg gips og krykker for tiden, så dumt å bli full :P Om jeg ikke skal velge "eventuelt 2" da, da kan jeg jo sitte i ro mens jeg full.

Du trenger ikke mange, bare 1, med mindre du er mer kinky enn jeg først trodde! :lur:

Fordelen med å ha krykker og gips er at du kan brekke beinet og slippe å gå til legen, da beinet allerde er i gips og du har krykker.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

FB as, syndens nettsted!

einig! rota til mykje vondt! litt lik religion gaktisk
Skrevet

Hvorfor er jeg fortsatt våken?

Skrevet

Jeg kjeder livet av meg!

Jeg også, men nå har jeg funnet et spill på facebook hvor jeg kan gi meg selv liv :fnise: Sånn 3 like farger spill. Veldig givende :fnise:

Skrevet

Hvorfor er jeg fortsatt våken?

Fordi du nettopp så Allsang på grensens oppsummeringsgreie og er såååå opphauset over alle den dansbare poppen. Jeg er helt sikker på at du at hatt en skikkelig disco. :danse::bolledeig:

• Liker 1
Skrevet

Av og til tror jeg du har et mindre spennende liv enn meg, Cordelia. Med mindre du ikke aner om det programmet nettopp gikk da, og bare skrev det.

Skrevet

Av og til tror jeg du har et mindre spennende liv enn meg, Cordelia. Med mindre du ikke aner om det programmet nettopp gikk da, og bare skrev det.

:jolie: Jo det gikk nettopp. Men jeg kan jo trøste deg med at det gikk i bakgrunnen. Næesj , hva annet driver man med en søndagkveld liksom.

Skrevet

Fordi du nettopp så Allsang på grensens oppsummeringsgreie og er såååå opphauset over alle den dansbare poppen. Jeg er helt sikker på at du at hatt en skikkelig disco. :danse::bolledeig:

:skratte:

Skrevet

:jolie: Jo det gikk nettopp. Men jeg kan jo trøste deg med at det gikk i bakgrunnen. Næesj , hva annet driver man med en søndagkveld liksom.

Lar være å legge seg.

Skrevet

Og forresten det er ikke et lite spennende liv hvis man ka nunderholde seg selv. Part on! ....med litt te. Den grønne delen er sikkert dop nok. :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Lar være å legge seg.

Nettopp!Og det må gjøres med flid!

Skrevet

Kom nettopp på at jeg mest sannsynligvis får overtid i morgen. Baaah.

Skrevet

Kom nettopp på at jeg mest sannsynligvis får overtid i morgen. Baaah.

Kjipern! Snart ferie vel!

Skrevet

Næh. Hadde ferie i januar.

Skrevet

Næh. Hadde ferie i januar.

Jammen, det var jo dritt!

Skrevet

Nei, jeg var i USA. Det var ganske kult faktisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...