Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Aegon Targaryen
Skrevet

I følge NRK sitt valgometer burde jeg stemme Høyre

I følge nettavisen sitt valgomter burde jeg stemme Venstre

I følge testen på Donald.no burde jeg velge Rett Høyre

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Donald har vel rett?

Skrevet (endret)

Sitter i telefonen, ser på klokka og tror den er 8 på kvelden fordi man er overtrøtt og forvirra, sier "Nei, jeg drar ikke nå, klokka er 8, men oppdager en time seinere at det er på morgenen. :fnise: Skjønner ikke hvordan det går ann å være så forvirra uten at man er full eller noe. Jeg husker den gangen en drita full kompis spurte om klokka var 9 på kvelden eller morgenen :fnise:

Endret av Evilposelos
Gjest Gunfreak
Skrevet

Crap, jeg har blitt avhenig, på sånn big one cheeseburger pakkene, føler det med 2 sånne små pakker med "BBQ/glaze" sak, som er DRIT God, så i lange perioder har jeg kjøpt disse hamburgerne bare for å få den glazen, vel i dag fant jeg en helt flaske med samme saus som heter american BBQ sauce, så nå har jeg en hel fuckings flaske med den, og den greie gjør ALT Bedre, du kan ha det på kotellet, hamburgere, flint stek, dyppe chicken nuggets i det. jeg kommer til å spise allterlig mye av dette disse dagene som kommer.

Skrevet

Kjeder meg. BBQ-smak er digg.

Skrevet (endret)

Crap, jeg har blitt avhenig, på sånn big one cheeseburger pakkene, føler det med 2 sånne små pakker med "BBQ/glaze" sak, som er DRIT God, så i lange perioder har jeg kjøpt disse hamburgerne bare for å få den glazen, vel i dag fant jeg en helt flaske med samme saus som heter american BBQ sauce, så nå har jeg en hel fuckings flaske med den, og den greie gjør ALT Bedre, du kan ha det på kotellet, hamburgere, flint stek, dyppe chicken nuggets i det. jeg kommer til å spise allterlig mye av dette disse dagene som kommer.

Du lage dine egene av det også. Bare kjøp kylling, hvetemel, olje og egg. Blir sikkert mye bedre.

Endret av Evilposelos
Skrevet

I følge testen på Donald.no burde jeg velge Rett Høyre

Hvor finner jeg den? O_o

Skrevet

nokon som har peiling på Spotify?

Skrevet (endret)

Herregud for en stress dag. Kort oppsummert: Gikki sikksakk i 3 timer fordi jeg glemte noe, gikk en vei for å hente det, tilbake, glemte noe igjen og sånn fortsatte det. Og så alle de avtalene.

Endret av Evilposelos
Gjest Gunfreak
Skrevet

Det er kaldt og jeg fryser, men jeg nekter å ta på meg genser, det er sommer for faen!!

Skrevet

nokon som har peiling på Spotify?

Det kommer an på hva du lurer på :P

Skrevet

Det kommer an på hva du lurer på :P[

/quote]

eg fekk ordna opp i det. takk!

Skrevet

Må skrive hva svaret på problemet var da!

Skrevet

Right... Regner med alle prøver det først jeg.

Skrevet

Må skrive hva svaret på problemet var da!

"log on with facebook"
Skrevet

Eg trenge ikkje gjøra det.

Skrevet

Eg trenge ikkje gjøra det.

eg må det for å bruka den på mobilen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...